kuviot kiban naamassa...

Täällä voi keskustella yleisistä narutoon liittyvistä asioista
Avatar
höpspöps
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 614
Liittynyt: La Helmi 19, 2005 23:01
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja höpspöps »

niin, katsoin tässä (taas) mononoke-himen ja tuli mieleen että sillä on kanssa samanlaiset kolmiot poskissa kuin kiballakin (plus sillä on otsassakin tosin sellainen) ja sehän myös elää ja taistelee susien kanssa, niin olisiko niillä jokin yhteys..? siis molemmilla punaiset kolmiot poskissa ja ne elää koiraeläinten kanssa, niin jospa se olisi jokin japanilainen juttu josta en tiiä.. joten, te viisaammat kuin minä, kertokaahan.
-My beloved, prepare to die-
Y.S.A.K.
Avatar
Albino
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1382
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 13:12
Paikkakunta: Wonkan suklaatehdas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Albino »

Itsekkin olen tätä pohtinut...Voisiko kuvio esittää ken ties suden/koiran torahammasta :rolleyes: Tämä on sitten silkka arvaus..
Kuva
y.s.a.k Entinen Komori.
Avatar
Arska
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1422
Liittynyt: Su Syys 26, 2004 02:51
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

Hm, minäkin menisin niiden torahampaita kuvastavien symboleiden puolelle, mutta vielä enemmän veikkaan että kohta joku asiasta tietävä tulee tähän ja iskee faktaa pöytään siitä että se on japanilaisen kulttuurin sejasejuttu x3
Avatar
wanZ
Genin
Genin
Viestit: 178
Liittynyt: Su Helmi 27, 2005 16:32
Paikkakunta: Raisio

Viesti Kirjoittaja wanZ »

Yritin tosa äsken ettii googlesta kaikilla mahdollisilla hakusanoilla tota, mutta enpä löytänyt mitään :( . Veikkaisin että se vois meinata just torahammasta. Toivottavasti joku tulee tosiaan lyömään faktaa pöytään, koska nyt tuo jäi vaivaamaan :P
Kuva
Avatar
Yoshi
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1306
Liittynyt: Ke Joulu 08, 2004 18:45
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Yoshi »

No, arvelen kanssa, että torahampaita kuvastaa.. Mutta millä ne on tehty. Kun Kibahan pulikoi vedessä, niin ei ne merkit levinnyt tai poistunut. <span style='font-size:8pt;line-height:100%'>Ovatko ne syntymämerkkejä, veden kestävällä tussilla tehtyjä vai tatuointeja?</span>
<span style='font-size:8pt;line-height:100%'>[välioffia]Niin ja Jiraiyallahan on kanssa merkkejä naamassa.. Eikö Choucillakin ole jonkilainen merkki... *ihmettelee miksi jokaisella "klaanilla" pitää olla oma merkki lärvissä*[/välioffia]</span>
Onhan se toki hauska, että jokaisella "klaanilla" on oma symbooli.. Voishan ne tietty kuvastaa koirien/susien kyyneliä... Näköaistia? Tai sitten se tosin on vain merkityksetön kuva...
Avatar
höpspöps
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 614
Liittynyt: La Helmi 19, 2005 23:01
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja höpspöps »

hmm.... eiköhän narutossa kaikkien ihossa olevat merkit oo kuitenkin niinku tatuointeja.. siis ettei niitä aina piirretä kylvyn jälkeen takaisin naamaan :D mutta en tarkoita että ne olisi oikeita tatuointeja, ne vaan on niillä... torahammas ois kyllä sopiva symboli, hyvin keksitty kaikki. :)
-My beloved, prepare to die-
Y.S.A.K.
Avatar
SePetus
Jounin
Jounin
Viestit: 1085
Liittynyt: Ti Loka 12, 2004 18:41
Paikkakunta: LPR

Viesti Kirjoittaja SePetus »

Minä luulen että ne ovat koira/susi claanien syntymä merkit. siihen claaniin syntyvät lapset saa ne ja ne pysyy... ja ne on se merkki että ne kuuluu siihen claaniin.
Kuva
Avatar
Gilleri
Chuunin
Chuunin
Viestit: 214
Liittynyt: Su Helmi 20, 2005 21:09

Viesti Kirjoittaja Gilleri »

No kai ne jotain sotamaalauksia tai niil kaikilla on jokku samantapaaset tai ehkä ne on syntymämerkit
Kuva
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Ei niillä taida olla muuta merkitystä, kuin että oikeasti olemassa olleet Inuzuka-klaanilaiset käyttivät sotamaalauksia - siis vain viittaus sarjan klaanin alkuperään.
Avatar
Taateli
Chuunin
Chuunin
Viestit: 221
Liittynyt: Ma Touko 30, 2005 11:36

Viesti Kirjoittaja Taateli »

Tätä oonki miettiny :huh:
Olis tosi kiva saada jotain ihan oikeaa tietoa. Mistäköhän hitsistä sellaista löytyisi? :blink:
Kuva
Kiitos nixuboy ^^
Avatar
miyoko
ANBU
ANBU
Viestit: 402
Liittynyt: To Huhti 07, 2005 15:02
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja miyoko »

Minäkin olen miettinyt mikä virka niillä on, mutta kivan näköiset ne ainakin on. ^^ Minä veikkaan että ne on jonkinmoiset tatuoinnit jotka kaikilla Inuzuka-klaanin jäsenillä on. (ne tatuoidaan kun lapsi tulee tiettyyn ikään tms.)
Ja jotain koiran torahammastahan se voisi ihan hyvin symboloida.
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Jaa ah.. Japaniks Inu on koira.. joka taas näkyy nimessä Inuzuka (esim.) Kiba. Luulen itse, että niillä merkeillä ei ole juuri mitään tarkoitusta.. Jonkinlainen syntymämerkki tai joku sellainen, joka esiintyy kaikilla Inuzuka klaanin jäsenillä (Kaikkien on kuitenkin täytynyt syntyä :lol: )
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Reijiro
Genin
Genin
Viestit: 135
Liittynyt: Ke Loka 26, 2005 10:26
Paikkakunta: Suomussalmi

Viesti Kirjoittaja Reijiro »

no saattaahan ne olla vain merkityksettömiä kasvomaalauksia.
Parkour se on parasta. Sojo on kaveri.
Avatar
meadow
Chuunin
Chuunin
Viestit: 260
Liittynyt: Ma Marras 07, 2005 21:57
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja meadow »

minustakin tuntuu että ne on ihan synytmämerkit tms., ja että niillä viivoilla ei oo kummempaa tarkotusta kun näyttää hyvältä Kiban naamassa :wink:
Vastaa Viestiin