Keskustelua Sasukesta

Täällä voi keskustella yleisistä narutoon liittyvistä asioista
Vastaa Viestiin
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Kyllä, Sasuke-kun on lempihahmoni. ^__^

Kun aloin Googlesta etsimään kuvia, että kuka tämä Uchiha Sasuke oikein on ja ykskaks sitten ihastuin hänen ulkonäköön. Vaikka Sasukehan on sellainen itserakas tyyppi, ei se minua haittaa (otetaan esimerkiksi Hopeanuolen [Ginga Nagareboshi Gin] John, joka on myös sellainen itserakas tyyppi). En kyllä oikein pidä itserakkaista tyypeistä, Sasuke olikin minulle poikkeus, en sitten ruvennutkaan vihaamaan Sasukea.

Sasuken menneisyys on melko surullinen. ;___;
Eniliah kirjoitti:Sasuken takia kiinostuin tavallaan koko Naruto sarjasta xD
Hei, sama juttu myös minullakin! Minäkin kiinnostuin Naruto-animesta Sasuken takia : D
Viimeksi muokannut Wendy, Pe Syys 22, 2006 19:27. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
The world is rolling around at the speed of rebirth.
XSamirX
Genin
Genin
Viestit: 139
Liittynyt: To Kesä 23, 2005 00:03
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja XSamirX »

meikä inhoan sasukea 100 % ko se on niin ärsyttävä ja niin itte rakas.... naruto on paras :P siitä tulee varmasti hokage ja kaikkee ja se on niin muista huolehtiva.... :oops: lol mitä tekstiä... ^^ xD 8)
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

Mulla on aika ristiriitainen käsitys siitä. Alussa en tykännyt siitä kauheasti kun se oli semmonen..no semmoinen ärsyttävä herra olen-niin-paras ja sitten myöh. koko juttu meni Sasuken täydelliseksi vihaamiseksi.
Mutta sitten mä näin ne flashbackit ja nyt mulla on vähän neutraali olotila Sasuken suhteen. Toisaalta, ymmärrän sitä kyllä että ei mistään lapsesta (huom, sehän oli kummiski vaan 7-8v. :p )voi kasvaa normaalia ton jälkeen. Poikaparan elämä kummiskin aikamoista helvettiä...

Muttamutta. Toinen osanen musta taas on vähän eri mieltä. Kyllä mä ymmärrän että se haluaa tappaa Itachin (mäkin haluaisin jos olisin Sasuke) mutta Sasuke ei vain ymmärrä paria asiaa... ensinnäkin, se on vasta lapsi. (tai teini.) Ja sillä on ystäviä. Ja se antaa sen koston - ja voimanhimonsa sokaista kaiken muun. Jätkä ei tajua ettei Orochimaru sitä halua auttaa tosissaan.

Ähhäh. Hankalasti selitetty...mutta monimutkaiset on mun fiilikset Sasukea kohtaan..(ärtymys/sääli on aika ylin tunne) o__O Eniten tässä säälittää kummiskin Naruto..ei ollut todellakaan kumminkaan Sasukelta oikein vain jättää sitä sinne kun oli melkein tappanut sen. Loistava juttuhan oli ettei se sitä tappanut, mutta..(Kyllä sen näkee että se välittää Narutosta edes jollakin tasolla...... x________X mutta miksi, voi MIKSI).
Tosiaan toivon että Sasuke tulee takaisin Konohaan ja tajuaisi että Naruto on parhain ystävä mitä se koskaan tulee saamaan.. *huoh* Pelastus Hakun neuloilta, tosiaan.. <3 ;_______; itkettää se kohta..Kyllä, pidän Sasukesta ja toivon että se hakattaisiin järkiinsä (vaikka yritettiinkin sitä jo.) Prrkl.

Mikä helvetin romaani tästäkin tuli. Damn.
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

Nojoo. Kyllä mä nyt sen käsitän.. :p Kuitenkin vähän säälittää ettei 12v. (tai siis nyt melkein 15v.) pojalla ole muuta mielessä kuin kosto..
Novadille
Genin
Genin
Viestit: 106
Liittynyt: Ke Marras 23, 2005 22:45

Viesti Kirjoittaja Novadille »

Katsoin Narutoa. Näin Sasuken. Ensimmäinen mielipiteeni Sasukesta: Söpöööööööö... *drool*

Katson Narutoa. Näen Sasuken. Mielipiteeni Sasukesta: AAAAAAARGH!!! *hakkaa tietokoneen näytön mäsäksi kirveen kanssa*

En pidä Sasukesta ^^ Se on mahtaileva, itsepäinen, olevinaan niin cool ja kohtelee muita kuin koirankakkaa. Söpökään se ei enää ole. Eikä sen sharinganitkaan ole yhtään siistit. :roll:

Toivottavasti ihmiset ei ole täällä samanlaisia mitä DAssa. Joukko Sasuke teinixfangirlejä hyökkää tämän jälkeen mesessä kimppuun ja haukkuu maan alle kun käännytys Sasuken vihaajasta Sasuken rakastajaksi ei onnistu :D
Avatar
uppuN
Chuunin
Chuunin
Viestit: 231
Liittynyt: To Marras 24, 2005 02:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja uppuN »

no minulla ei sakesta oo muuta mielipidettä kuin, että se kuuluu naruton kanssa yhteen ja sitä on kiva piirtää :lol:
Kuva
lisää mun piirroksia http://irc-galleria.net/archive.php?nick=uppuN
Avatar
zobis
Chuunin
Chuunin
Viestit: 214
Liittynyt: Ti Elo 03, 2004 21:29
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja zobis »

large kirjoitti: Minulla ei ole mitään muuta vihata sasukea kuin että se on tyhmä, itsepäinen, ärsyttävä, aina parempi ku muut, parrasvalon varastaja, haukkuu ja dissaa kaikkii ku muut olis roskaa, tyhmä sen taisin sanoo jo ja kaiken kukkuraksi se on kaikkien tyttöjen mielestä seksikäs eikä se tee asialle mitään(minä iskisin joka tyttöön kiinni jonka mielestä minä olen komeaeli aika moneen) :lol:
Siinä oli pari syytä miksi mä vihaan sasukea
Jep yhdyn tähän :D
hyu
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 638
Liittynyt: Pe Marras 11, 2005 21:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hyu »

Minusta Sasuke on mukava tyyppi. Sillä on asennetta, mutta tosiaan sen pitäis hogata ettei se voi luottaa keneenkään, jonka kieli ylittää kolmen metrin pituuden :roll: Sen lapsuus oli kurja, siitä sumpatiaa, sillä on kivoja tekniikoita. En usko että Sasuke oli alussakaan "voi että olen hyvä-tyyppiä"
Muiden ainainen lääppiminen ja lapsellinen käytös vaan ärsytti ku hän halusi keskittyä kostoonsa...
Kuva
Karasu Minou

Viesti Kirjoittaja Karasu Minou »

Hyvä hyvä, Sasuke on ihan huippu...siis heti Orochimarun jälkeen... :)
Olen lukenut jostain, että Sasuke-kun olisi 12-vuotias. Onko se totta!?
Avatar
Karupin
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 886
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 21:55
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karupin »

Karasu Minou kirjoitti:Hyvä hyvä, Sasuke on ihan huippu...siis heti Orochimarun jälkeen... :)
Olen lukenut jostain, että Sasuke-kun olisi 12-vuotias. Onko se totta!?
Kyllä. Sarjan alussa Sasuke on todella 12 vuotias.
Kuva
~Y.S.A.K ~ Neji FC ~ Hitsugaya taisho FC ~ Akatsuki FC ~
Avatar
KorDe
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 898
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 12:49

Viesti Kirjoittaja KorDe »

Vihasin Sasukea vaan muutamassa ekassa jaksossa, varmaan Chuunin examin alkuun asti, jos se nyt muutama jakso on...Itachi on kyllä kova jätkä :D
Mai HIME

jotain höpöttelyä...

Viesti Kirjoittaja Mai HIME »

Alussa kun aloin katsomaan Narutoa...silmiini iski heti Sasuke...hyvässä mielessä. Se oli silloin jotenkin niin "cool" ja kun ne kävi läpi sen taistelun missä oli myös Haku...olis tehny miel pillahtaa itkuun...ku meinas sattuu vähä kamalia. Mut nyt, viimeaikaisten jaksojen perusteella...on kyl ärsyttävä olo, ku Sasuken rooli on käänty vieläki pahempaan suuntaan, ku mitä se joskus oli. Mä todella odotan jotain muutosta... On se kuitenkin niin Kawaii! :D
smartra

Viesti Kirjoittaja smartra »

pettääkö sasuke naruton ja muut oon nähny jakson jossa kyuubi naruto hakkaa monsteri sasukea ja naruto sanoo jotain et "i'm not letting you to orochimaru !" eli meneekö saske-kun orochimarun puolelle??? :?
Vastaa Viestiin