Liikunta
- Moonlight__91
- Genin
Harrastin ennen jääkiekkoa mutta nykyään vain joskus luistelua talvisin. Olen ratsastanut 7-vuotiaasta asti vaikkakaan en säännöllisesti kuin vasta muutaman vuoden. Sain vähän aikaa sitten myös oman hoitohevosen joten hevostelu on aina ollut pääharrastukseni. Harrastan myös piirtämistä vaikkakin vain kotonani. Tykkään myös pyöräilystä kesäisin.
En pidä yhtään voimistelusta ja telinevoimistelusta ja olenkin aina ollut niissä hirveän huono.
En pidä yhtään voimistelusta ja telinevoimistelusta ja olenkin aina ollut niissä hirveän huono.

- Aya-san
- Tokubetsu Jounin
- Viesti:
- Aya-san
- Tokubetsu Jounin
- Viesti:
-
- Genin
No siis laji jota käytti ninjat feudaali ajan japanissa. Hmm... siis millanen... vaikee kysymys, treenataan ihan taistelu tekniikkaa, mut siin on se ero et heti ku on suorittanu ekan arvo kokeen saa ruveta treena aseilla (nuncha on oma lempparini), ja hmm... on siin se ero muihin itämaisiin taistelulajeihin et siin ei juurikaan treenata ns. perustekniikkaa, vaan suurin osa on soveltavaa tekniikkaa, et ne perus liikkeet jää paljolti oman harjottelun varaan... jos on viel jotain mitä haluut lajista tietää, ni sano ^^ (en kyl oo kovin hyvä selittää)Aya-san kirjoitti:Hiroo, millainen tää ninjutsu on?
- siddy
- ANBU
- Viesti:
Tuota.. Öh. xD
Koirieni kanssa tulee ulkoiltua jonkin verran ja ravattua Ayan luo melkein joka päivä..
Uin kesäsin aika paljon, talvella en voi klooriallergian vuoksi uida.
Pyöräilen myös
Yhessä vaiheessa harrastin myös judoa, mutta lopetin koska olin ainoa likka ryhmässä ja se ärsytti silloin minua
Koirieni kanssa tulee ulkoiltua jonkin verran ja ravattua Ayan luo melkein joka päivä..
Uin kesäsin aika paljon, talvella en voi klooriallergian vuoksi uida.
Pyöräilen myös

Yhessä vaiheessa harrastin myös judoa, mutta lopetin koska olin ainoa likka ryhmässä ja se ärsytti silloin minua

Don't hate us if we make you smile
- Misplaced
- Academy Teacher
- miyoko
- ANBU
- Viesti:
Lentopalloa harrastan ihan aktiivisesti. Nyt viime kaudella joukkueemme oli SM-lopputurnauksessa neljänsiä, eli ei mitenkään huonosti. ( hehkutan tätä aina kun mahdollista.
)
Nyt kesälläkin harjoituksia on kolmesti viikossa + fysiikkatreenit. Parasta tässä lajissa on varmaan juuri se, että pysyy hyvässä kunnossa ja tietty pelaaminen kavereiden kanssa on hauskaa. Laji on vaikea ja todella tekninen, enkä minäkään ole itse asiassa kovinkaan hyvä..(vielä) ^^'

Nyt kesälläkin harjoituksia on kolmesti viikossa + fysiikkatreenit. Parasta tässä lajissa on varmaan juuri se, että pysyy hyvässä kunnossa ja tietty pelaaminen kavereiden kanssa on hauskaa. Laji on vaikea ja todella tekninen, enkä minäkään ole itse asiassa kovinkaan hyvä..(vielä) ^^'
- Machi
- Chuunin Exam Supervisor
-
- Chuunin
Tuota noin: Talvisin ei oikeastaan o muuta kun toi laskettelu joka vie about 30h per viikko.Mutta kesäsin käyny joka päivä uimas ja joskus heittelemäs korista. Ja nyt on alettu hilluun tuola salin puolella ettei me siimat solmuun 
Edit: Niin kyllä olis mukava alottaa jtn itsepuolustulajia mutta täällä vammalassa ei o kun Han Mo Do, Taekwondo ja Judo. Judossa kävin nassikkana vuoden mutta lopetin. Ja noi muut ei kiinnosta. Kun fu olis mielenkiintonen

Edit: Niin kyllä olis mukava alottaa jtn itsepuolustulajia mutta täällä vammalassa ei o kun Han Mo Do, Taekwondo ja Judo. Judossa kävin nassikkana vuoden mutta lopetin. Ja noi muut ei kiinnosta. Kun fu olis mielenkiintonen

- TDM
- Missing-nin
- Moonlight Slave
- Academy Teacher
Salibandyä. Aloitin yhessä joukkueessa, mutta pienistä erimielisyyksistä (mailoja katkottiin, palloja heiteltiin, kengännauhoja revittiin, linkkareilla uhkailtiin, muistoksi muutamia arpia ja naarmuja...) johtuen vaihdoin erääseen kerhoon. Joskus meillä on pieniä turnauksia. Ja mä oon ensimmäinen, joka huutaa ja hyppii kun vapaaehtosia maalivahteja kysytään...

Mitä vittua MINÄ sille voin?!
-
- Tokubetsu Jounin
harrastan
kickboxia hyvä tapa opetella itsepuolustusta ja nostaa kuntoo en oo tässä mikää paras yleesä homma kusee siitä et ein oo m ikää mailman notkein henkilö mut pitkät kädet ja jalat antaa mukavasti tasotusta matseissa
ja jos osaa nii ei tehossa häviä muille budo lajeille
sitois
airsoft no tuo on jo loppumaan päin täsä oon omasta mielestä ihan kohtalaine
lisäks on viel punttisalilla käynti ja juokseminen
ja sit tietysti jäkistä ja kesällä jalista/korista
kickboxia hyvä tapa opetella itsepuolustusta ja nostaa kuntoo en oo tässä mikää paras yleesä homma kusee siitä et ein oo m ikää mailman notkein henkilö mut pitkät kädet ja jalat antaa mukavasti tasotusta matseissa

ja jos osaa nii ei tehossa häviä muille budo lajeille

sitois
airsoft no tuo on jo loppumaan päin täsä oon omasta mielestä ihan kohtalaine
lisäks on viel punttisalilla käynti ja juokseminen
ja sit tietysti jäkistä ja kesällä jalista/korista