Cosplay - yleinen, sekalainen keskustelu

Vastaa Viestiin
Avatar
wraith
ANBU
ANBU
Viestit: 409
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 21:53
Paikkakunta: *spaced out* :O

Viesti Kirjoittaja wraith »

Cosplay -pukusi teko kuulostaa niin monimutkaiselta että pienet aivoni eivät käsitä sitä xD mutta se pikachu olisi kyllä näkemisen arvoinen :P

Koska animecon kestää kolme päivää, niin pitäähän minun tietenkin tehdä kolme eri asua.. Suunnitteilla olisi tehdä seuraavat asut:
Gothic-lolita-vampire (eli mustaa, mekkoa ja "verta" o.o)
Weiss Kreuzin Omi
GetBackersin Dr. J

Pitää ruveta ajoissa tekemään ja suunnittelemaan pukuja.. Joululomalla viimeistään. Viimeksi puvun tekeminen jäi vähän viimetippaan... :/

Sen lisäksi opin viime animeconista ja sakuraconista että ei kannata tehdä liian paksuja asuja. Siellä missä on paljon ihmisiä tuppaa olemaan myös kuuma ilma...
Viimeksi muokannut wraith, La Heinä 30, 2005 22:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
"Only a few find their way. Some don't recognize it when they do, some don't ever want to."
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Hiukan olen yrittänyt miettiä....
jos tosiaan pääsen sinne... mitä on vaikea sanoa, koska ei osaa sanoa mikä on tilanne vuoden päästä.... mä haluaisin cossata Mizukia (miltä se näytti ihan alussa)...
Sen suuremmin en ole miettinyt...
Myös joku Akatsuki hemmo kävis. Sitä on onneks aikaa miettiä. :3
Kuva
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Traconiin on tekeillä kaverin kanssa pikku Izumo (minä) ja pikku Kotetsu -cosplay.

Animeconia en hirveästi ole vielä miettinyt, mutta koska se sen kolme päivää kestää, niin vähintään kaksi asua olisi kiva vääntää - luultavasti kolmekin. Pikku Iruka on ollut mielessä, koska tuota aikuista versiota tuli jo KKConissa cossattua. Mutta sitten pitäisi siis vielä keksiä kaksi tummatukkaista tyyppiä lisää. Ja pitää katsoa, mihin sitä ehtii tässä ennen conia hurahtamaan ^^

Yayako: Mizuki olisi hieno! Cossaa ihmeessä sitä! Odottaisin innolla ^^
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Minori kirjoitti: Yayako: Mizuki olisi hieno! Cossaa ihmeessä sitä! Odottaisin innolla ^^
joo.... ainoa ongelma on hiukset... en meinaa löytää mistään sopivaa peruukkia...
kaikki mahdolliset nettikaupat oon jo selannut.... punanaamiot sun muut :o
Kuva
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Minori kirjoitti: Animeconia en hirveästi ole vielä miettinyt, mutta koska se sen kolme päivää kestää, niin vähintään kaksi asua olisi kiva vääntää - luultavasti kolmekin. Pikku Iruka on ollut mielessä, koska tuota aikuista versiota tuli jo KKConissa cossattua. Mutta sitten pitäisi siis vielä keksiä kaksi tummatukkaista tyyppiä lisää. Ja pitää katsoa, mihin sitä ehtii tässä ennen conia hurahtamaan ^^
Anoo, Minori... Olit Sakuraconissa Iruka? Ruskeet hiukset, ruskeet silmät, ja kuljit porukassa, jossa oli vissiin Tsunade ja Konohamarukin? Olitko sinä SE Iruka? O_o (älä sano että olit, älä sano että olit... >__<)

No, ennen kuin menetän järkeni Minorin vastauksen pelossa, niin taidanpa paljastaa, että olen tulossa tuohon Tennispalatsin Mangapäivään cossaamaan... Jiraiyaa. Luultavasti käytän samaa pukua sitten Animeconissakin, kuka tietää ^^

Osaisko kukaan neuvoa geta-sandaalien teossa? *hermostunutta naurua* Miten sen narusysteemin voisi kiinnittää siihen puuhun? Help, anyone? :D
Viimeksi muokannut Ave-chan, Su Heinä 31, 2005 01:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Ave-chan kirjoitti:Anoo, Minori... Olit Sakuraconissa Iruka? Ruskeet hiukset, ruskeet silmät, ja kuljit porukassa, jossa oli vissiin Tsunade ja Konohamarukin? Olitko sinä SE Iruka? O_o (älä sano että olit, älä sano että olit... >__<)
Eijeijei, en se ollut minä! Olin se pahainen blondi-Iruka ^^ , ja olen kamala ja itsekäs paskiainen ja sanon, että silti olin parempi ;P Ja hypin siellä siis Itachin, Sasuken ja Hinatan kanssa.

Miten niin??
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Ei, ei miksikään... Ei yhtikäs miksikään... *hymyilee huojentuneesti*
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Ave-chan kirjoitti:Ei, ei miksikään... Ei yhtikäs miksikään... *hymyilee huojentuneesti*
Mitämitämitä! Nyt kyllä sanot! Jää muuten vaivaamaan... ^^

Sori tämä ihanainen offi...
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Enenenenenenenen!!! >__< :D En sano, en sano... *lallattaa*

...

Okei, wakattebayo, Minori-sama, lopeta tuo semetuijotus ^^; Mä vain... annoin aika hyvän kuvan itsestäni... Eli siis olin kunnon fanityttö ja... *köhköh* pyysintätätoistaIrukaaposettamaantiesmitenKakashinkanssa *köhkö* jaotinvieläillanlopuksitositosipöljiäkuviakunnonstalker-tyyliin! Happy now? ;___;

XD Ei, mulla oli hauskaa, tuon muisteleminen ja se mahdollisuus, että sinä olisit ollut se Iruka oli vain niin... hämmentävä että menin panikku-modelle. Olit siis tässä poppoossa? :) :
http://i22.photobucket.com/albums/b345/ ... oppoo4.jpg

(Voin ottaa linkin pois, jos haluat ^^)
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Ave-chan kirjoitti:Enenenenenenenen!!! >__< :D En sano, en sano... *lallattaa*

...

Okei, wakattebayo, Minori-sama, lopeta tuo semetuijotus ^^; Mä vain... annoin aika hyvän kuvan itsestäni... Eli siis olin kunnon fanityttö ja... *köhköh* pyysintätätoistaIrukaaposettamaantiesmitenKakashinkanssa *köhkö* jaotinvieläillanlopuksitositosipöljiäkuviakunnonstalker-tyyliin! Happy now? ;___;

XD Ei, mulla oli hauskaa, tuon muisteleminen ja se mahdollisuus, että sinä olisit ollut se Iruka oli vain niin... hämmentävä että menin panikku-modelle. Olit siis tässä poppoossa? :) :
http://i22.photobucket.com/albums/b345/ ... oppoo4.jpg

(Voin ottaa linkin pois, jos haluat ^^)
Enhän minä edes osaa seme-tuijotusta ^^ *ukeukeukeuke*

Heh, eikä tuo mitään. Minä ja tuo meidän Itachi (joo, siis olin tuota porukkaa ja anna linkin olla vaan, vaikka aika käsittämättömän kamala kuva onkin... ^^') juostiin aika tehokkaasti Izumon ja Kotetsun perässä... Vilkuteltiin niille sieltä parvelta, hihitettiin koko ajan kun ne oli lähistöllä, ahdisteltiin niitä ihan yleisesti ja vaadittiin niiden kanssa kuva ja ties mitä... Alkoivat loppupäivästä naureskella aina tuskaisesti meidät nähdessään... Tiedän siis tasan tarkkaan mistä puhut ^^ "Nolasin" myöskin itseni ihan kiitettävästi... Mutta miksi pitää olla jotain niin kuolattavaa...

Ja voin vain kuvitella, jos KKConissa olisi ollut joku piiitkän pitkä ja komea adonis-Kakashi... ^^ Siihen olisin viimeistään käyttänyt suunnitelmaa, joka alunperin laadittiin Izumoa ja Kotetsua varten: kolkata ja tunkea auton takakonttiin... '

Ja offia riitää... Vaikka liittyyhän tämä kuitenkin cossaamiseen ;)
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Mulla ja senpailla oli ihan sama juttu, aina ku sellanen yyberuke Naruto-chan oli lähistöllä, meikä meni iha *piupou* ku se oli niin uke... *pant pant pant* Ne Izumo ja Kotetsu oli aivan mahtavat, mulla on niistä kuvakin ^^ No, koko conista sellaset 130 kuvaa että jeah ^^;

Kyllä ne cosplayaajat on rentoa porukkaa, kauniisti pyytämällä *köhköh* pistin esim. Kakashin ja Irukan halailemaan (kuva on :D), Sasuken ja Naruton kaulailemaan, Sasuken vetämään pole dancea liikennemerkillä, Kakashin tekemään Thousand Years of Painin Narutolle (kaikista kuvat! XD)... Juuri nämä cossaajat pistivät minutkin haluamaan cossaamaan! Kaikki olivat mukavia, ja tykkäsivät tehä sitä mitä tekivät ^^ En ole koskaan fanittanut mitään niin paljon kuin sinä päivänä Naruto-cossaajia... :)

.... Onneksi on sentään kuvia muistoina, vaikka niitä adonikseja ei saanutkaan raahattua mukanaan hotelliin :D
Avatar
Albino
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1382
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 13:12
Paikkakunta: Wonkan suklaatehdas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Albino »

olisi kivaa vääntää joku cosplay puku :roll:
Aiheet vaan on niin vähissä eikä paikkaa jossa sitä voisi käyttää noissa coneissa kun en käy...;_;
Kuva
y.s.a.k Entinen Komori.
Avatar
Yozora
Unfit to be a Gundam Meister
Unfit to be a Gundam Meister
Viestit: 1128
Liittynyt: Ma Touko 17, 2004 13:30
Paikkakunta: TRANS-AM system
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yozora »

Täytyyhän AnimeConiin tietenkin tehdä joku cosplay. En vaan ole miettinyt sitä vielä ollenkaan. Kesä 2006 tuntuu vielä niin kaukaiselta asialta. Täytyy pitää silmät auki ja korvat höröllä, jos jotain kivaa sattuisi kohdalle, kun vielä ei ole mielessä ketään tiettyä.
Kuva
[ tähdenlentona kai luokseni saavuit ja kauniimman teit minun maailmastain ]
Avatar
*GinGurifin*
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 316
Liittynyt: Ti Huhti 20, 2004 19:04
Paikkakunta: ... Lounaalta hyppäsin Kymeen ...

Viesti Kirjoittaja *GinGurifin* »

Olen jo kauan miettinyt ketä cossaisin, mutta sopivaa ei vain näyttänyt löytyvän... lopulta löysin...

Aion cossata 2006 Animeconissa Rammsteinin Till Lindemania. Törmäsin heidän uusimman albumin Japanin version kuviin ja päätin, että tätä aion cossata seyraavassa Animeconissa :)

Suunnitelmat ovat jo valmiina ja takin teko alkaa heti, kun saan vain kaavat tehtyä. Vaikka ei tuosta asusta saa kauhean hyvää kuvaa niin koitan tehdä parhaani, jotta se muistuttaisi kuvaa mahdollisimman paljon.

Mietin vain, että mistä saisin pääkallonupilla koristetun kävelykepin. Tietäisikö joku, mistä voisi ostaa tai kertoa valmistusohjeen xD *epätoivoinen*? Kaikki apu on tarpeen kepin löytämiseen...
Viimeksi muokannut *GinGurifin*, Ke Elo 31, 2005 14:53. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kuva
**Z niin kuin Zabuza**
Celen

Viesti Kirjoittaja Celen »

Kyllä tässä cosplay-asuja on rutkasti tekeillä, kun KKconissa hurahdin siihen ihan täysin. ^^ Mangapäiville Genma, Traconiin Barriss Offee, Animeconiin (kolmipäiväseen tapahtumaan kolme pukua - loogista, ne?) nyt ainakin Riza Hawkeye, ja mahdollisesti Blade of the Immortaleista Anotsu Kagehisa. Envyäkin oon miettinyt... Mutta tuo kolmas on vielä auki.
Vastaa Viestiin