Shinon silmät, Kiban naama, Irukan arpi sun muut häröt jutut

Täällä voi keskustella yleisistä narutoon liittyvistä asioista
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Zeni_chan kirjoitti:Tai tai entä jos se on sokee..:P Eiks sokeil oo sellaset lasit mitä sillä on :P
Hyvä pointti, mutta otetaampa esimerkki taistelussa Zakua vastaan. Miten Shino olisi voinut torjua Zakun lyönnin sokeana? Shinolla saattaa olla jotain friikkitekmmpuja. Mutta miten se sit ois tienny, että sillä on kädet paketissa? Ja tuskin sentään sokeet hyppii puissa ihan täydellisesti ilman yhtään komputointia.. Teoria hyvä, mutta hylätty ;D

Frosti: Tuo kuva on hyvä. Nauroin varmaa puoltuntia.
Runte kirjoitti:Kyllä sillä taitaa ihan pienet mustat vain olla.. sellaiset mustat pisteet ^^ Ei ees iiristä :P
Olen edelleen tota mieltä ^^
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

ahjteam kirjoitti:
Dragonmaster kirjoitti:Olisi helppoa, jos näille "Mitä ne Kiban poskimerkit on?" ja "Mistä Iruka on saanut arpensa?" - tyyppisille kysymyksille olisi kaikille yhteinen topic... -___-'
Siinähän alat tekemään
Ei näköjään tarvinnut... ^ ^;

Ja tavalliset pistesilmät toki tuntuisivat hyvin järkeenkäyvältä, mutta.. Olisi hirmu küül jos aurinkolasien alta paljastuisi kaksi lähes täysin mustaa silmämunaa. Ei siis ihan kärpäs- tai ufosilmiä, vaan byakugan mustana.
Kewl. Järjetön, mutta kewl.

Ja minä taasen ihmettelen... Onko Nejillä jostain erityisestä syystä vain toisen puolen jalka ja käsi siteissä?
Kuva
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

Pikimustat, ihan normaalit silmät sillä luultavasti on.

Kuva

Kuva
Dragonmaster kirjoitti:Ja minä taasen ihmettelen... Onko Nejillä jostain erityisestä syystä vain toisen puolen jalka ja käsi siteissä?
Ilmeisesti Nejin vahvimmat liikkeet painottuvat tuohon oikeaan käteen, koska tässä hänellä nuo teipit vahvemmin on. Antavat mm. sitä kaivattua tukea esim. Hakke-liikkeisiin (Hakke Rokujuuyonshou jne.), kerta nuo maksimaalista tukea vaativat.

Tai sitten mitä järkevimpänä perustana, hieman tuohon aiempaan liittyen, tämän avulla hän kertoo itselleen onko käsi oikea vai vasen käsi. Noissa mahtavissa pyörimisliikkeissä menee takuulla aivan sekaisin, kun annetaan esim. 64 iskua kerralla. Katso vaikka se chuunin examin tai neji vs. kidoumaru -matsin torjuntaliike.

Jalassa olevat nauhat toimivat käsittääkseni ihan vain kunai-"telineenä", josta sitten moisen työkalun nopeasti saa käyttöönsä.

---

Yleensäkin noita siteitä pidetään seuraavista syistä

- Estämässä luiden liikkumista etteivät ne liikkuessaan murtuisi tai hajoamista kovien iskujen voimasta
- Estämässä mahdollista verenvuotoa ja estämässä vammoja / parantamassa vammoja.
- Piilottamassa vammat ja ruhjeet vastustajalta taistelussa
- Ne tukevat ja vahvistavat aluetta johon ovat laitettu - esim nyrkkeilijät tai voimistelijat pistävät kääröihin nilkkansa ja ranteensa.
- Niiden alle on mahdollista kätkeä aseita.
- Siteitä voi käyttää jopa aseena - esim. Rock Leen Ura Renge.
- Työkaluja eri tehtäviin, esim. köydeksi tai kuristamiseen jne...
- Vaatetuksena, esim. Ino (plus tod.näk. muutkin naiset) pitävät näitä alusvaatteina, Kurenai koko kehonsa ympärillä jne...

Narutossa nuo ovat kumminkin enemmän vain muotiseikkoja, eikä niistä olla otettu edes paljoa irti.


ps. Jännä seikka huomata on se, että moni näistä todella kovista ninjoista ei enää kääröjä pidä, ei esim. Tsunade, Sarutobi, Orochimaru, Itachi jne...
francesc

Viesti Kirjoittaja francesc »

umm, Irukan arpi?
No miksi Narutolla on oranssi puku? Kaikkella ei aina ole merkitystä.

Mutta omaavatko Uchihan veljekset poolokaulusfetissin? (Itachi, se kyuubi ei tule esiin vaikka kuinka nipistelisit Naruton persauksia)

Frostious, you made my day. Shinolla on kaaaauniit silmät.
Avatar
batanga
Oinin
Oinin
Viestit: 913
Liittynyt: Su Huhti 10, 2005 20:24
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja batanga »

francesc kirjoitti:No miksi Narutolla on oranssi puku? Kaikkella ei aina ole merkitystä.
Kishimoto on Akira Toriyaman fani, ja tykkää DBZstä. Naruton puku on oranssi Gokun mukaan.
Haista paska! Saatanan rasisti kusipää! -EroSennin
Kuva
Rina
Oinin
Oinin
Viestit: 915
Liittynyt: Ma Tammi 03, 2005 15:23
Paikkakunta: OKU
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rina »

No, Naruto on sellainen iloplirrei ja oranssi kuvastaa iloista luonetta.

Ääh, olen huono selittamään mitään värejä.

Gokun asu on enemmän keltaisen pöin menevä kuin oranssi. Mutta totta on se et Kishi-setä onDBZ fani..
Itachi: You must F*CK your closest friend to awaken the same mangekyou sharigan as me...
HAHAHA!!!! That would make Sasuke homo-erotic.
Avatar
jenske
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 557
Liittynyt: La Kesä 18, 2005 14:43
Paikkakunta: Great Kotka city

Viesti Kirjoittaja jenske »

Mä olen jotekin olettanut ton Naruton vaatetuksen värin, että oranssi = kettu. Eli siis oranssi on jotenkin yhteydessä Kyuubiin. Multa saa kysyä mitä vaan Narutosta, yhdistän sen aina Kyuubiin ;)
Kuva
23.58
Y.S.A.K
Avatar
Deta-
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: To Tammi 06, 2005 19:07

Viesti Kirjoittaja Deta- »

Eikös animessa näytetty miten iruka saa arpensa?...
Avatar
batanga
Oinin
Oinin
Viestit: 913
Liittynyt: Su Huhti 10, 2005 20:24
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja batanga »

Nimetön Jounin (tai chuunin) kanto Irukan turvaan Kyuubiltä. Sillon sen naamasta jotai verta lens, eli varmaan silloin se arpi tuli. Muuta siitä ei oo ikinä näytetty tai sanottu.
Haista paska! Saatanan rasisti kusipää! -EroSennin
Kuva
Reijiro
Genin
Genin
Viestit: 135
Liittynyt: Ke Loka 26, 2005 10:26
Paikkakunta: Suomussalmi

Viesti Kirjoittaja Reijiro »

En tiiä monesti tämä on sanottu, en selannut edes topicin ekaa sivua läpi mutta eikö tämä ole melko...no...tyhmä topic? Pelkästään Shinon silmistä?
Parkour se on parasta. Sojo on kaveri.
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Reijiro kirjoitti:En tiiä monesti tämä on sanottu, en selannut edes topicin ekaa sivua läpi mutta eikö tämä ole melko...no...tyhmä topic? Pelkästään Shinon silmistä?
Sanoo käyttäjä, joka on kirjoittanut 50+ viestiä yhden päivän aikana. Dood, tyhmiin topicceihin ei tarvitse vastata, varsinkin jos ei vaivaudu yhtään edes tutkimaan sen sisältöä.
Kuva
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

Reijiro kirjoitti:En tiiä monesti tämä on sanottu, en selannut edes topicin ekaa sivua läpi mutta eikö tämä ole melko...no...tyhmä topic? Pelkästään Shinon silmistä?
Hiljaa, minä keksiin tämän topikin nimen koska ennen se käsitteli pelkästään Shinon silmiä.
mikami
Chuunin
Chuunin
Viestit: 212
Liittynyt: To Loka 06, 2005 18:05

Viesti Kirjoittaja mikami »

Näkyy shinon silmät ja naamakin jossain kohdassa ;) Voin laittaa kuvankin jos jaksan...
Avatar
Sarada
Genin
Genin
Viestit: 119
Liittynyt: Ma Marras 14, 2005 14:42
Paikkakunta: Siilinjärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sarada »

Kuten Hopsu sanoikin, jossakin jaksossa näkyy Shinon silmiä. En itse muista missä näin, mutta kai se joku filleri taisi olla... Shinon päätä kuvattiin sivulta ja näin hänen silmänsä jotenkin, musta se kai oli.
Kuva
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Sarada kirjoitti:Kuten Hopsu sanoikin, jossakin jaksossa näkyy Shinon silmiä. En itse muista missä näin, mutta kai se joku filleri taisi olla... Shinon päätä kuvattiin sivulta ja näin hänen silmänsä jotenkin, musta se kai oli.
Jos se kerran on sanottu jo aikaisemminkin, eikä sinulla ole mitään uutta lisättävää, niin miksi yli vuoden vanha topikki piti nostaa esiin?

Ei postittaminen pelkän postittamisen vuoksi ole mikään syy postittaa. Mieti ensin onko mitään lisättävää, ja postaa vasta sitten.
Vastaa Viestiin