A.S.S
- frostious
- Herp a derp
<!--QuoteBegin-Freyr+Sep 2 2004, 07:00 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Freyr @ Sep 2 2004, 07:00 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> oon tullu kyllä siihen tulokseen, että Sasukessa ei oo mitään vikaa, mutta semmosissa "Saske on niin ihQ!!!11!" tyypeissä mättää jokin... [/quote]
totta tuokin. tuo on todella iso osa sitä syytä, miksi vihaan sasukea niin paljon - nuo aivottomat fanitytöt, jotka eivät näe sitä faktaa että sasuke on täysi kusipää. ja annas olla jos joku uskaltaakin sanoa jotain sasukenvastaista.
ei mitään sasukesta tykkääviä vastaan, niin kauan kun käyttäytyvät sivistyneesti. tunnen monia sasuke-faneja, jotka ovat ihan järkeviä eivätkä käyttäydy kuin aivottomat viisivuotiaat, eivät juoksentele ympäriinsä huutamassa "SASUKE ON NIIIIIN KAWAII!!!11!", fleimaamassa kumoon kaikkia jotka eivät satu ajattelemaan samoin. ja he tiedostavat, että sasuke tosiaan on ilkeä nuija.
totta tuokin. tuo on todella iso osa sitä syytä, miksi vihaan sasukea niin paljon - nuo aivottomat fanitytöt, jotka eivät näe sitä faktaa että sasuke on täysi kusipää. ja annas olla jos joku uskaltaakin sanoa jotain sasukenvastaista.
ei mitään sasukesta tykkääviä vastaan, niin kauan kun käyttäytyvät sivistyneesti. tunnen monia sasuke-faneja, jotka ovat ihan järkeviä eivätkä käyttäydy kuin aivottomat viisivuotiaat, eivät juoksentele ympäriinsä huutamassa "SASUKE ON NIIIIIN KAWAII!!!11!", fleimaamassa kumoon kaikkia jotka eivät satu ajattelemaan samoin. ja he tiedostavat, että sasuke tosiaan on ilkeä nuija.
-
- Chuunin Exam Supervisor
- Atesan
- Oinin
<!--QuoteBegin-Mestre+Sep 17 2004, 08:10 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Mestre @ Sep 17 2004, 08:10 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Liityn koska Sasuke on narsistipaska jonka vois poistaa koko sarjasta, vaikka sillai et se kuolee mahollisimman tuskallisesti... Sasuke on muuten varmaan keijo koska sen ympärillä pyörii muijia mut se ei oo kiinnostunu niistä. [/quote]
Ei, toisissa olosuhteissa sasuke huomiois sakuran (ja/tai inon) mutta se on niin kostonhimon sokaisema että se ei vaan huomaa.
Ei, toisissa olosuhteissa sasuke huomiois sakuran (ja/tai inon) mutta se on niin kostonhimon sokaisema että se ei vaan huomaa.
LAZERATTACK PEWPEW!
- Arska
- ANBU Captain
- Viesti:
mahtava nimi teidän kerholla,thumbs up XD
en ihan vihaa saskea,se on lähinnä ärsyttävä. se ärsyttää multa aivot pihalle,aina angstaamassa himmeesti,ei mitään rajaa..XD
son liian syvällinen 12-vuotiaaksi.
siksi parhaat saskemomentit olen saanut episodi sataykkösestä,kun siinä se on sentään vähän ooc.
en ihan vihaa saskea,se on lähinnä ärsyttävä. se ärsyttää multa aivot pihalle,aina angstaamassa himmeesti,ei mitään rajaa..XD
son liian syvällinen 12-vuotiaaksi.
siksi parhaat saskemomentit olen saanut episodi sataykkösestä,kun siinä se on sentään vähän ooc.
- frostious
- Herp a derp
<!--QuoteBegin-large+Oct 23 2004, 10:09 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (large @ Oct 23 2004, 10:09 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Teretulemast Mestre ja Sasuke on paska edelleenkin sitä asiaa ei voi muuttaa kukaan tai mikään muu kun Sasuken ja Naruton suhde (seksistinen sellainen) [/quote]
[off-topic] ...tiedätkö edes mitä seksistinen tarkoittaa? D: [/off-topic]
sasuke on edelleen haisu.
[off-topic] ...tiedätkö edes mitä seksistinen tarkoittaa? D: [/off-topic]
sasuke on edelleen haisu.
-
- Academy Teacher
Njäh, ei Sasuke mussa herätä mitään hirveetä oksetusta. Kirkuvat fanitytöt ennemminkin. *Piiloutuu niiltä*
No Sasukehan on sisältä.. Noh, hieman kusipäinen. Mutta uskon et Naruto vielä jonain päivänä saisi hänet tajuamaan. Noh, asioita. Äh, tottakai joka sarjassa pitää olla angstaava ylinpaattisen cool jätkä. Sasuke näyttää olevan Narutossa se. Toiset pitää siitä asiasta, toiset ei.
Itse pojan ulkonäkö on.. Noh.. Hyvä. Vaikken fanitakkaan Sasukea, rakastan silti hänestä piirrettyjä upeita fan artteja. Ja niitä onkin paljon.
Pojalla on noussut kusi päähän ja sillä sipuli. Auttakaa nyt joku sitä!
No Sasukehan on sisältä.. Noh, hieman kusipäinen. Mutta uskon et Naruto vielä jonain päivänä saisi hänet tajuamaan. Noh, asioita. Äh, tottakai joka sarjassa pitää olla angstaava ylinpaattisen cool jätkä. Sasuke näyttää olevan Narutossa se. Toiset pitää siitä asiasta, toiset ei.
Itse pojan ulkonäkö on.. Noh.. Hyvä. Vaikken fanitakkaan Sasukea, rakastan silti hänestä piirrettyjä upeita fan artteja. Ja niitä onkin paljon.
Pojalla on noussut kusi päähän ja sillä sipuli. Auttakaa nyt joku sitä!
Narharial:
Ne on helppo tuhota jos ne kerääntyy yhteen paikkaan *hullun kiilto silmissä*
Narharial:
Juu noi, sillee pam pam pam, iiieee! Chido-- YYYAARRGHH! *kräks puum* Henge!! Iiiee! *kräks* *luuta verta ja suolenpätkiä'
Ne on helppo tuhota jos ne kerääntyy yhteen paikkaan *hullun kiilto silmissä*
Narharial:
Juu noi, sillee pam pam pam, iiieee! Chido-- YYYAARRGHH! *kräks puum* Henge!! Iiiee! *kräks* *luuta verta ja suolenpätkiä'
- .Yoshimi.
- Oinin
Nyt oon onnellinen kun joku haluaa että tapan itteni ^^
Varmasti moni sitä haluaa, mutta ei sano o.O Vaikka en ymmärrä mitä järkeä ei ole sanoa omaa mielipidettään...
Sanon teille saman, minkä sanoin juuri äsken toisessa topicissa:
Perustakaa myös Vihaan Sakura_88 ryhmä ^^
Sinne varmaan liittyykin paljon väkeä.
Varmasti moni sitä haluaa, mutta ei sano o.O Vaikka en ymmärrä mitä järkeä ei ole sanoa omaa mielipidettään...
Sinne varmaan liittyykin paljon väkeä.
Naruto.Fiin puolella Yena ^.~
- Ninda
- Academy Teacher
<!--QuoteBegin-Sakura_88+Nov 5 2004, 01:57 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Sakura_88 @ Nov 5 2004, 01:57 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Nyt oon onnellinen kun joku haluaa että tapan itteni ^^
Sinne varmaan liittyykin paljon väkeä. [/quote]
Tuskin kukaan tulee onnelliseksi toisen itsemurhasta... Ylipäätänsä noin vakavasta aiheesta on ihan turha alkaa vitsailemaan ja jos et tätä ennen, niin nyt ainakin sää raivostutat mua.. Sun on paras lopettaa pelleily tuollasella asialla, josta vaan näkee kuinka tyhmä ja teini-ikäinen kersa sä oot..
Sori tää posti, mutta kun lähipiirissä on ihminen, joka teki itsemurhan, niin mä en siedä siitä vitsailua kyllä yhtään..
Sinne varmaan liittyykin paljon väkeä. [/quote]
Tuskin kukaan tulee onnelliseksi toisen itsemurhasta... Ylipäätänsä noin vakavasta aiheesta on ihan turha alkaa vitsailemaan ja jos et tätä ennen, niin nyt ainakin sää raivostutat mua.. Sun on paras lopettaa pelleily tuollasella asialla, josta vaan näkee kuinka tyhmä ja teini-ikäinen kersa sä oot..
Sori tää posti, mutta kun lähipiirissä on ihminen, joka teki itsemurhan, niin mä en siedä siitä vitsailua kyllä yhtään..