Y.S.A.K. ~ Yaoi ja Shounen-Ai-Klubi
- Francis
- Vastarannan kiiski
Re: Y.S.A.K. ~ Yaoi ja Shounen-Ai-Klubi
Monet äijät valittaa foorumilla kuinka muijat on olleet julmia heille. Minulla on neuvo: liittykää Ysakkiin ja hankkikaa poikaystävä, yay -.-
Minulla ei ole mitään sanotavaa.. Tahdoin vain släkkeröidän tuon yhden lauseen tänne. Voisinhan mie aina kirjoittaa vaikka romaanin tänne tai jotain, mutta se olisi turhaa kun kukaan ei lukisi kuin 2 ekaa lausetta ja 2 viimeistä sanaa :p /gyynel
Saako makkaraa parittaa perunalle?
Söin vihreän väriliidun.
Minulla ei ole mitään sanotavaa.. Tahdoin vain släkkeröidän tuon yhden lauseen tänne. Voisinhan mie aina kirjoittaa vaikka romaanin tänne tai jotain, mutta se olisi turhaa kun kukaan ei lukisi kuin 2 ekaa lausetta ja 2 viimeistä sanaa :p /gyynel
Saako makkaraa parittaa perunalle?
Söin vihreän väriliidun.
- Hideyori
- ORE WA HOURITSU DA!
- Viesti:
Omg, eka posti tänne ikinä.. samalla voi olla vikakin.Francis kirjoitti:Monet äijät valittaa foorumilla kuinka muijat on olleet julmia heille. Minulla on neuvo: liittykää Ysakkiin ja hankkikaa poikaystävä, yay -.-
Näin Francikselle vastaan, että homoksi en rupea vaikka miten huonosti menisi naikkosten kanssa. Sitäpaitsi, minulla ei ole mitään käyttäjätiliä jossain goddamn livejournalissa missä vinkua.
En saanut ystäviltäni tukea asiassa koska eivät halunneet mitään kolmiodraamaa käsiinsä niin piti saada joku outlet.
/off
Hidis kiittää ja kuittaa, menen nukkumaan.
- Rinde
- fakkuoshimashita
- Viesti:
SAAFrancis kirjoitti:Saako makkaraa parittaa perunalle?
Eikun ne kuuluu tunkea nenään.Söin vihreän väriliidun.
Oon ihan tolkuttoman hauskalla goottilaisen kirjallisuuden kurssilla koulussa ja siellä tutustuin mielenkiintoiseen teoriaan, jota voimme kutsua vaikka nimellä The triangle of Male homosocial desire, by Eve Kosofsky Sedgwick.
eli siis kolmio(draama)n huipulla on nainen, johon kaks miestä(yleensä parhaat kaverit) liitetään jollain tasolla "romanttisin" sitein. Nainen kuitenkin on tarinan jännitteen suhteen jotenkin taka-alalla, eli siis ns Heteroalibin roolissa, koska todellinen syvyys tulee kuintekin näiden kahden miehen välisestä, "sanattomasta", "homososiaalisesta" yhteydestä.wikipedia kirjoitti: Between Men: English Literature and Male Homosocial Desire (1985)
In a later book, Sedgwick eloquently sums up her basic argument in Between Men: "Between Men" attempted to demonstrate the immanence of men’s same-sex bonds, and their prohibitive structuration, to male-female bonds in nineteenth-century English literature…[The book] focused on the oppressive effects on women and men of a cultural system in which male-male desire became widely intelligible primarily by being routed through triangular desire involving a woman (Epistemology 15).
Sopiiko ees 90% slashistä.
Akateeminen fangirling on aina niin hauskaa.
editto. Hide kerkes ensin, miten osukin kolmiodraama aiheeseenXD
lol, minä rupeaisin heteroksi ihan sekunnissa jos pystyisin, miehet on niin paljon helpompia (ahahahaaa pun intended) kun naiset.
- LittleSamurai
- Vasto Lorde
Francis kirjoitti:Saako makkaraa parittaa perunalle?
Tälle makkaran ja perunan paritukselle on tehty termi pyttipannu. Yksi mun lempiparituksia <3
- Francis
- Vastarannan kiiski
:D::D.d.D::DHideyori kirjoitti:Omg, eka posti tänne ikinä.. samalla voi olla vikakin.Francis kirjoitti:Monet äijät valittaa foorumilla kuinka muijat on olleet julmia heille. Minulla on neuvo: liittykää Ysakkiin ja hankkikaa poikaystävä, yay -.-
Näin Francikselle vastaan, että homoksi en rupea vaikka miten huonosti menisi naikkosten kanssa. Sitäpaitsi, minulla ei ole mitään käyttäjätiliä jossain goddamn livejournalissa missä vinkua.
Kaikki ehdotukseni ovat niin hyviä vaihtoehtoja elämälle, että ne PITÄÄ ottaa tosissaan >D
- Bitenshi
- Missing-nin
- Viesti:
Pyttipannu FTW. /o/ My tr00 OTP.LittleSamurai kirjoitti:Francis kirjoitti:Saako makkaraa parittaa perunalle?
Tälle makkaran ja perunan paritukselle on tehty termi pyttipannu. Yksi mun lempiparituksia <3
- Mr Sandman
- Student
- Viesti:
Vaikka kysymys ei minulle ollutkaan osoitettu, niin vastaanpa silti. Sarjan nimi on Toward the terra, osui kohdalle kun jollain fiksulla saitilla pyöriskelin. ...Pitäisi itsekkin ruveta seuraamaan kun noin nättejä homopoikia hyppii ympäriinsä!Ave-chan kirjoitti:Rinde, mistä sarjasta nuo kuvan avaruushomppelipojat ovat? :3~
- Rinde
- fakkuoshimashita
- Viesti:
Haha, olin just tulossa kirjottaan että omg TerrastaXD harmi kun seedit on aika kiven alla, koitan tässä alkupään jaksoja latailla kun en tykkää mistään utubesta tai veohista kattella....Mr Sandman kirjoitti:Vaikka kysymys ei minulle ollutkaan osoitettu, niin vastaanpa silti. Sarjan nimi on Toward the terra, osui kohdalle kun jollain fiksulla saitilla pyöriskelin. ...Pitäisi itsekkin ruveta seuraamaan kun noin nättejä homopoikia hyppii ympäriinsä!Ave-chan kirjoitti:Rinde, mistä sarjasta nuo kuvan avaruushomppelipojat ovat? :3~
- LittleSamurai
- Vasto Lorde
Molen löytänyt sellasen sarjan kuin Sukisho, hyvin samantyylinen räpellys kuin Gravitationkin. Hahmot vaan on niin herkullisen näköisiä että ei malta olla katsomatta <3
Ja mua jänskättää ne päähahmot ja niiden "sisus", jos joku ymmärtää mitä tarkoitan :D
Ja mua jänskättää ne päähahmot ja niiden "sisus", jos joku ymmärtää mitä tarkoitan :D
- Rinde
- fakkuoshimashita
- Viesti:
ah suki oli ihan kiva, mutta petyin lopussa. En spoilaa, mutta tuu sitten kertoon mitä olit mieltä.
Loveless mangana on oikeasti ihan hyvä. Olen vihdoin joutunut sen myöntämään. SIN prkl. Mutta se anime on edellei kuraa.
Also, kirjotan kouluun yhtä kurssityötä voyerismista ja homokulttuurista ja siitä miksi heteroita kiinnostaa mit homot tekeeXD Pohjateoksena Anne Ricen Interview with the Vampire.
Loveless mangana on oikeasti ihan hyvä. Olen vihdoin joutunut sen myöntämään. SIN prkl. Mutta se anime on edellei kuraa.
Also, kirjotan kouluun yhtä kurssityötä voyerismista ja homokulttuurista ja siitä miksi heteroita kiinnostaa mit homot tekeeXD Pohjateoksena Anne Ricen Interview with the Vampire.
- LittleSamurai
- Vasto Lorde
Joo, itse asiassa katsoin sen putkeen kun on se sen verran lyhyt. Rasittava se pinkkipään ääninäyttelijä. Aina noi pinkkipäisten ääninäyttelijät on rasittavia.. (Sakura, Suichi yms.)Rinde kirjoitti:ah suki oli ihan kiva, mutta petyin lopussa. En spoilaa, mutta tuu sitten kertoon mitä olit mieltä.
Yeah. Homot kunniaan o/ Ihanaa kun oli esitys ja siellä kaksi poikaa kaulaili, oli mulla vähän esittämisessä keskittymistä :D"
[link] Aaaargh.. xD Me too!
- Cacuge-
- Student
"ILMOITTAUTUMINEN SITTEN TAPAHTUU NYKYAIKANA PM:LLÄ, KOSKA JOUDUN POISTAMAAN JOKA TAPAUKSESSA SEMMOISET "MÄ HALUUN"-VIESTIT!! VANHA TYYLI ON UNOHDETTU!!"
Näin luki tuossa etusivulla, mutta mitähän toi PM mahtaa tarkoittaa? n__n''
//No, oletan että se on Private Message eli yksityisviesti, joten lähetän sitten liittymispyyntöni yksärillä LittleSamuraille. (;
//No, oletan että se on Private Message eli yksityisviesti, joten lähetän sitten liittymispyyntöni yksärillä LittleSamuraille. (;
"Location of Cacuge, Boznia and Herzegovina (Latitude: 43° 33' 6 N, Longitude: 18° 14' 29 E) displayed on world map, coordinates and short location facts."
(googlesta hakusanalla cacuge- ;'3 )
(googlesta hakusanalla cacuge- ;'3 )
- LittleSamurai
- Vasto Lorde
totali offi:
Juu, sitähän se tarkoitti, nykyään tossa lukeekin YV. Mutta jaksa vaivaa lähteä vaihtamaan, koska monella muulla forella on vielä PM..
Juu, lisätty on listalle joten tervetuloa ^^
Cacuge- kirjoitti:
Juu, sitähän se tarkoitti, nykyään tossa lukeekin YV. Mutta jaksa vaivaa lähteä vaihtamaan, koska monella muulla forella on vielä PM..
Juu, lisätty on listalle joten tervetuloa ^^
- Kibbe
- Student
Tahtoo liittyä!Y.S.A.K. rule<33
- Hideyori
- ORE WA HOURITSU DA!
- Viesti:
Ei jiisus, omaperäisyyttä avatareihin ehkä? D: