Jos veljesi on psykopaatti ja tappaa sukusi ...

Narutoon liittyvät juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt

verikosto on ...

oikein
64
45%
väärin (muu rangaistus/armahdus/yms)
35
24%
en osaa sanoa
44
31%
 
Ääniä yhteensä: 143

Avatar
Siiseli_94
Student
Student
Viestit: 18
Liittynyt: Pe Heinä 03, 2009 15:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: Jos veljesi on psykopaatti ja tappaa sukusi ...

Viesti Kirjoittaja Siiseli_94 »

En anteeks ainakaan antais. En välttämättä tappais. Tekisin voodoo-nuken siitä ja kiduttaisin :)
Maailmalle olet vain joku, mutta jollekin olet koko maailma.

Terveisin Siiseli
Avatar
Sora
Student
Student
Viestit: 5
Liittynyt: Pe Elo 14, 2009 17:28
Paikkakunta: Sievi

Re: Jos veljesi on psykopaatti ja tappaa sukusi ...

Viesti Kirjoittaja Sora »

Hui, nyt mää pelästyin... Mulla on täällä pikkuveli, joka pelaa k-18 peliä ja tappaa ihmisiä siinä pelisä ja välillä nauraa päälle O.O En mää kuitenkaan Verikostoa sille hautois, ehkä vaan murjottaisin ja haukkuisin, mutta en mä sitä menis tappaan...
Avatar on tältä sivulta Avatars
Kotisivuni ^-^ http://manganurkka.suntuubi.com ja http://sos.suntuubi.com
Gin-Shi
Rookie
Rookie
Viestit: 64
Liittynyt: La Kesä 27, 2009 22:48

Re: Jos veljesi on psykopaatti ja tappaa sukusi ...

Viesti Kirjoittaja Gin-Shi »

Sora kirjoitti:Hui, nyt mää pelästyin... Mulla on täällä pikkuveli, joka pelaa k-18 peliä ja tappaa ihmisiä siinä pelisä ja välillä nauraa päälle O.O En mää kuitenkaan Verikostoa sille hautois, ehkä vaan murjottaisin ja haukkuisin, mutta en mä sitä menis tappaan...
Ihan normi meininki. Etkö itse ole katsonut muka k-18 elokuvia alaikäisenä? Ei mitään syyt huolestua 8)
Avatar
Sasuke95
Student
Student
Viestit: 44
Liittynyt: Ke Touko 20, 2009 16:07

Re: Jos veljesi on psykopaatti ja tappaa sukusi ...

Viesti Kirjoittaja Sasuke95 »

Vaikee kysymys. No ainakaan anteeksiannosta olisi mahdoton puhua. Mutta tappaisinko kumminkin? Jälleennäkeminen ei olisi lämmin mutta pystyisinkö sili tappamaan. en varmaan. Tai no kuka sen tietää...
Kuva
Avatar
KakashiFanDesu
Student
Student
Viestit: 13
Liittynyt: Su Loka 04, 2009 15:12

Re: Jos veljesi on psykopaatti ja tappaa sukusi ...

Viesti Kirjoittaja KakashiFanDesu »

Jjaa. kyllä varmaankin. jos en sitten olisi liian jänishousu siinä tilanteessa. :D
Heissunlei.
Avatar
blackbird
Student
Student
Viestit: 28
Liittynyt: La Tammi 22, 2011 17:36

Re: Jos veljesi on psykopaatti ja tappaa sukusi ...

Viesti Kirjoittaja blackbird »

Minulla on isoveli (26v) ja pikkuveli (16v), joten voisin kuvitella tämän tapahtuman. Jos näin olisi, ja ajattelisin että se olisi isoveljeni, haluaisin vain mennä hänen luokseen ja kysyä miksi. En tiedä olisinko vihainen vai en. Varmaankin mieleni tulisi vain täyteen kysymyksiä, ja kaikki huomioni kohdistuisi vain veljeeni, koska haluaisin tietää kaiken mikä olisi saanut hänet tekemään sellaista, mitä hän ajattelee asiasta jälkeenpäin jne. Pelkäisin eniten hänen puolestaan, enkä todellakaan tappaisi. Jos hän olisi vihannut perhettään, tekisin kaikkeni että hän tajuaisi rakastavansa, ja olevansa pahoillaan.

Voi olla että nyt suhtaudun melko laimeasti ja rauhallisesti tuollaiseen ajatukseen, koska olen jo jonkin aikaa elänyt erilläni muusta perheestäni.
Patience is passion tamed.
Vastaa Viestiin