Death Note

Yleinen animekeskustelu tapahtuu täällä.
Vastaa Viestiin
Avatar
Siiwi
Chuunin
Chuunin
Viestit: 215
Liittynyt: La Elo 26, 2006 10:12

Viesti Kirjoittaja Siiwi »

Tää on sitte wanha! Mutta laitetaas kumminkin. Itse putosin tuolista, kun näin tämän. Ei ne voi olla tosissaan xD
Death Note - Elokuva
Linkki ei toiminut, mutta jos kyseessä on tuo live action-elokuva, niin aion ostaa kyseisen DVD:n kun se julkaistaan.

Elokuva oli meinaan...anime-lehden(oliko?) mukaan viime vuoden yksi katsotuimmista elokuvista Japanissa. Eli ei se VOI olla huono.
Ei ole kyllä vaikeaa arvata, että kohta amerikkalaisetkin tekevät samasta kässäristä uudet leffat. Niinkuin on ringeille ym. japsilaisille elokuville jo tehty.
Kuvitelkaa nyt Kiran roolissa joku Josh Hartnett! xD Ja Misan roolissa tietty Paris Hilton, kukas muukaan.
I'm as fake as a wedding cake.
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Siiwi kirjoitti:Elokuva oli meinaan...anime-lehden(oliko?) mukaan viime vuoden yksi katsotuimmista elokuvista Japanissa. Eli ei se VOI olla huono.
Ei ole kyllä vaikeaa arvata, että kohta amerikkalaisetkin tekevät samasta kässäristä uudet leffat. Niinkuin on ringeille ym. japsilaisille elokuville jo tehty.
Kuvitelkaa nyt Kiran roolissa joku Josh Hartnett! xD Ja Misan roolissa tietty Paris Hilton, kukas muukaan.


Mä oikeastaan toivon että leffasta tehtäisiin amerikkalainen versio - tuo japanilainen nimittäin sukkasi, koska näyttelijätyö oli melko huonoa laatua. Monia muitakin kohtauksiin liittyviä huonoja valintoja oli tehty: Tunnelma ei tullut esille mm. huonojen kuvakulmien takia. Esim. L:n televisiokuulutus-kohta oli niin lattea kuin olla ja voi.

En osaa selittää kunnolla.. ><

Muutenkin juonta oli muutettu ihan liikaa (se oli tosin pakollista tiivistämisen takia...) ja etenkin Raiton hahmosta sai ihan erilaisen kuvan.
Avatar
Turhis
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 656
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 03:31
Paikkakunta: Mikämikä-maa, jossa asuu pieniämiehiä

Viesti Kirjoittaja Turhis »

Nameless kirjoitti:Haluaisin kovasti nähdä tuon elokuvan, mutta en halua katsoa sitä crunchyrollissa tai youtubessa (niinkuin en yleensä mitään muutakaan), ja olen nyt tässä viimeiset 3-4 tuntia yrittänyt löytää latauspaikkaa. Torrentit ei käy.
Olisi kiva, jos joku leffan itselleen piratoinut jaksaisi läntätä linkin. o/
ööh.. Miksi torrentit ei käy? Maailman helpoin asia.
Asennat > avaat palomuurin > palomuurista säädät torrent clinttisi täysin vapaaksi > ja alat latamaan. Tai yksin kertaisesti lukee sen manuaalin!

+++

Vouuu! Tuossa uusimmassa jaksossa on justiinsa oikea opening ja endingi. Minä ainakin tykkäsin, vähän erillainen kuin muissa :]

ps. slipknotin yksi jäsen on kuulemma palkattu death noteen tekemään musaa. En tiedä, oliko ihan animeen vaiko live act. leffaan.
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Katselin uusinta jaksoa (26) ja olin onnellinen etten juonut mitään samaan aikaan. Kokikset olis lennelly pitkin näyttöä, kun kuulin että Mellolla on sama seiyuu kuin Johan Liebertillä Monsterissa. Kyseisellä seiyuulla on niin hemmetin rauhallinen ja hellä ääni.. Nearille olisi paremminkin istunut.. Nearin seiyuusta ei ainakaan ANN vielä kertonut mitään..
Avatar
Turhis
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 656
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 03:31
Paikkakunta: Mikämikä-maa, jossa asuu pieniämiehiä

Viesti Kirjoittaja Turhis »

Mikäs animandaa vaivaa.. Edelleen venaillaan jaksoa 24 :[
a big fan of masturbating. It's therapeutic. Keeps the body count low.
Pasila
Avatar
h3h3h3
Genin
Genin
Viestit: 156
Liittynyt: To Maalis 01, 2007 21:33

Viesti Kirjoittaja h3h3h3 »

oooh olipas hyvä jakso pitkäst aikaa
27
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

Alotin tänään katsomaan Death Note animea! Ja koukussa ollaan <3 Sopivaa vaihtelua narutosta :D
Happy panda
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Imuutin nyt kaksi jaksoa Death Notea. Katson ne heti kun kerkeän, eli varmaan ensi viikon puolella. Mitä nyt pikkupätkiä katselin tuossa, niin ihan hyvältä sarjalta vaikuttais. Se on nyt hyvä löytää tähän taas uusi sarja, kun Bleachit ja Narutot on katottu kaikki nykyiseen pisteeseen saakka. ^__^
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Pohdintaa. Extremely spoilerish animen tähänastisista jaksoista.
Spoileri, maalaa nähdäksesiJotenkin vaikuttaa, että DN menetti jonkun jännitteen sen jälkeen kun L delasi. Ärsyttää, kun anime kuitenkin on niin hyvä ja niin hyvin tehty, mutta silti jokin jää puuttumaan. Eivät nämä Nearit ja Mellot pysty täyttämään sitä aukkoa, minkä L jätti. Sarja jotenkin polkee paikallaan ja koko ajan odottaa, että L putkahtaa jostain esiin ja kaikki on taas "hyvin".

Muilla samanlaista fiilistä?
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
h3h3h3
Genin
Genin
Viestit: 156
Liittynyt: To Maalis 01, 2007 21:33

Viesti Kirjoittaja h3h3h3 »

No Mirha minun mielestäni oli taas hyvä että se tapahtui..

Et kai olisi halunnut et sarja polkee koko ajan paikoillaan? En ainakaan minä hyvä näin..
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

h3h3h3 kirjoitti:No Mirha minun mielestäni oli taas hyvä että se tapahtui..

Et kai olisi halunnut et sarja polkee koko ajan paikoillaan? En ainakaan minä hyvä näin..
Ei se polkenut paikoillaan.
Spoileri, maalaa nähdäksesiL oli yksi sarjan kantavista voimista, ja näillä uusilla on isot saappaat täytettävänä niin juonellisesti kuin kiinnostavuudenkin kannalta. Minua eivät ole vielä vakuuttaneet.

Ja juu, olen lukenut mangan loppuun kyllä. Ja siinä oli läpi sarjan paljon intensiivisempi tunnelma. Nyt anime on jotenkin lässähtänyt.
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Nonii, kolme jaksoa olen nyt katsonut ja pakko sanoa että koukuttaa melko pahasti. Enpä olisi uskonut että jaksaisin tätäkin sarjaa alkaa katsomaan, mutta pakkohan se on. Haluan tietää mitä seuraavaksi tapahtuu. Juoni näyttää yllättävän hyvältä ja mielenkiintoisena. Ihmeen hyvin tämäkin sarja ollaan saatu animeksi sovitettua (IMO), siitähän oli joskus puhetta että "Mitähän tästäkin tulee?".
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
Mazzarello
Genin
Genin
Viestit: 105
Liittynyt: Pe Touko 13, 2005 14:44
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja Mazzarello »

Spoileri, maalaa nähdäksesiDeath note, en tykkää monista sarjoista, mutta tää on siis jotain aivan täydellistä, siis tarina on NIIN VIISAS!!! ei mitää retardeja juoksentelemassa aseet laulaen *SHINEEEE AKUMAAA* roskaa. Tässä on sitä jotain :D tarina on iha priceless, ääninäytteliät on todella laadukkaita, Lightin ja L ääntä on kiva kuunnella. Tarina on suuriltaosin "massa murhaa" mutta on myös muistettu ottaa mukaan ihminen vs. ihminen (eli L ja esim Misori Naomi) jotka lisää syvyyttä sarjaan, tulee ilmi kuinka "julma" Light oikeasti on, alussa tarina oli hieman hidastempoisempaa ja tarinasta oli helppo saada kiinni, tässä 25-29 on tarinaa nopeutettu ja huomasin kavereideni hieman tippuvan kyydistä :D

niinja viel sarjasta, hyvin piirretty, ei mitään maanantai-suttauksia ja musiikki on kaunista ja sopivat sarjaan hyvin. 22-29 (eli kun L kuoli) solmu on kyllä hieman auennut tästä DN addiktiosta mutta ei se silti sarjaa paljon huononna ^^ silti katson välittömästi kun kuro-hana sen julkaisee :D Niinja parhaita kohtauksia animessa mitä koskaan olen katsonut on myös tässä sarjassa (jaksot 6-7, kun light jahtaa naomia, varsinki 7 jakson lopetus). Suosittelen kaikille, paitsi tietysti hillittömän mätön ja tyhmyydestä pitääville ihmisille, tää on kaikkea muuta :wink:

EDIT: Niinja toi Death note leffa (kattonut ainosstaan ykkösosan). EI EI JA EI, älkää katsoko, sanotte että "japanissa suosituin leffa blaablaa" mutta japanilaiset ovat väärässä. Tietysti niille jotka sarjaa eivät ole katsoneet, se voi just ja just mennä, mutta animeen ja mangaan tutustuneet, unohtakaa.
Nixu edit: Käytetään niit spoilereita, ettei muille tule pahamieli, kun saa etukäteen tietää kaikki tapahtumat.
Se oli varoituksen arvoinen moka.
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Spoileri, maalaa nähdäksesiItsekin juuri mietin näitä Death noten legendaarisia "Oli hyvä siihen TIETTYYN kohtaan saakka" -faneja. On vain hassua että sarja on niin hyvä, että miltein kaikki alkavat sitä fanittaa, mutta 50% lukijoista/katsojista kyrsiintyy L:n kuoleman kohdalla ja vielä 25% kilahtaa loppuratkaisun takia. Herää siis kysymys: Mitä hemmettiä ne tekijät on oikeen ajatellu?

Tällänen viha-rakkaus -suhde on todella yleinen kun keskustelee foorumeilla ihmisten mielipiteistä. Mielestäni sarja oltaisiin voitu lopettaa tuohon puoleenväliin, ja sen takia olenkin alkanut boikotoimaan sarjan loppuosaa XD
Avatar
Mazzarello
Genin
Genin
Viestit: 105
Liittynyt: Pe Touko 13, 2005 14:44
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja Mazzarello »

Spoileri, maalaa nähdäksesi Kyllähän toi loppu on vähä menny, miten nyt onki. Mut ei meikälle syy lopettaa katsomista, juoni on joka kulkee, voi tulla sellainen käänne joka onkin aivan luonnollinen L:n aikaiselle jaksoille-- jaajaa, sen näkee sit, luulen ettei se tota death notea noinvain lopeta, johonki Neariin ja Mellon selkkauksiin :D luultavasti kohta iskee 20v ajassa eteenpäin ja ei ookku Light hengissä tai jtn sellaista, tässähän on kokoajan kuollu henkilöitä aivan tärkeimmistä päähenkilöistä asti. ^^
Vastaa Viestiin