Puuenkeli

Täällä voit esim kysyä oikeinkirjoituksesta, mainostaa tarinaasi tai jopa julkaista tarinasi ;)
Vastaa Viestiin
Avatar
Aya-san
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 558
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:15
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Puuenkeli

Viesti Kirjoittaja Aya-san »

Puuenkeli

Sarja: Eyeshield 21
Paritus: Eipä ole. Nähköön mitä nähköön. Arvatkaa lapset nii pääsette pitkälle.
Genre: General
Rating: Minulta PG! *tuulettaa* Mutta jos joku näkee jotain, ei ole minun ongelma lapset.
Summary: Jos minä olen enkeli joka on naulittu seinään, mikä sinä sitten olet? Se joka minut sinne ripusti?




Istut taas sänkyni reunalla. Katson sinua laajentunein silmin, vaikken silmiäsi näekään huoneeni hämärässä. Näen kuitenkin sen verran, että liki paljaat kalpeat jalkasi hohtavat kylpytakin laskoksista. Hämärä muuttaa vielä suihkusta vettä tippuvat hiuksesi keltamustiksi. Kasvosi ovat kääntyneet minun puoleeni, mutten näe silmiäsi. Tiedän, että ne ovat kohdistuneet minuun. Katseesi joka saa kylmät väreet kulkemaan selkäpiitäni pitkin. Istut jalat ristissä, kuten kätesikin ja olet uppoutuneena peittoni poimuihin. Vartaloasi paljastuu selvästi näkyvistä solisluistasi alas melkein alavatsallesi asti.
Pitkät kapeat sormesi eivät naputa kärsimättömästi käsivarttasi. Huulesi ovat tiukasti kiinni toisissaan. Suupielesi osoittavat tavalliseen tapaan alaspäin.

Minun pitäisi pelätä, sen sijaan katson sinua, niin kuin joka hämärä ilta. Ei kuulu ääniä, ainoastaan oma kiihtynyt hengitykseni joka takertelee kurkussani. Vilkaisen hermostuneesti huoneen ovea ja ikkunan verhoja. Molemmat ovat suljettu. Olen poissa maailman silmistä, niin kuin sinäkin.
Kylpytakkisi on musta, naurahtaisin jos pystyisin. Mitään muuta väriä ei voisi odottaa olevan päälläsi.
Istun jalat ristissä vähän matkan päässä sinusta. Pyjama päällä, olen valmistautunut nukkumaan. Äidin ostama joka tuntuu mukavalta ihollani. Särkevillä lihaksillani se tuntuu unelmapehmeältä.

Sinä tulet aina illalla. Hiukset vettä tippuen. Mikset kuivaa niitä? Ne sojottavat tavalliseen tapaan uhmakkaasti kuin kukon heltta, kosteinakin. Otsatukkasi on liimautunut otsallesi, toisen silmäsi päälle.
Ojennan käteni etkä hätkähdä liikettä. Kuuluu napsahdus kun suljen lukuvalon. Enää ei edes heikko valonkajo paljasta piirteitäsi minulle. Vielä vähemmän näen kasvojesi ilmettä. Olet vain musta varjo toisessa päässä sänkyäni. Pirun varjo.

Sänky narahtaa pienesti liikahduksesta. En päästä ääntäkään. Vilkaisen suortuvieni seasta sinun silmiäsi. Ne ovat yhä varjojen peitossa.

Nojaan makaamaan selälleni sängylleni. Kylpytakkisi vyö aukeaa ja sinä näyt edessäni liki kokonaan. Ei pirullinen virne kohoa huulillesi. Eivät silmäni laajene sen enempää kuin ennenkään. Tätä voisi sanoa jo tutuksi näkymäksi. En osaa edes pelätä.

Minulla on kyllä jalat, joilla voi juosta niin lujaa ettei kukaan saa minua kiinni. Siltikään en osaa käyttää niitä silloin kun olisi tarpeen. Tämä on niitä hetkiä.

Vilkaisen puuenkeliä, joka on vinossa sängynpäätyni yläpuolella. Siinä on särö.
Hymyilen ironisesti. Senkö takia tämä toistuu? Olet levittänyt siipesi, valmiina suojelemaan minua, mutta olet vinossa, rikki. Putoat maahan eikä sinusta ole mihinkään.

Suljen silmäni ja puren huultani.

Samanlainen enkeli minäkin olen. Naulittuna naulalla seinään enkä pääse siivilläni lentämään pois.



A/N: Kuuntelin Zen Cafen Puuenkeli-kappaletta ja tämä oli pakko kirjoittaa. Älkää kysykö.
Biisi vain iski. Jos toinen Zen Cafen biisi iskee samalla lailla myös, niin tulee ehkäpä jatkoa. Kirjoitin preensensissä, enkä halunnut muuttaa muotoa, ei olisi mielestäni sopinut. ^^
Kuva
Avatar
Aya-san
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 558
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:15
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aya-san »

Oi tänks ^^ Kiva kun tykkäsit..on mukava kirjoittaa tällaisia mihin voi oikeastaan sijoittaa melkein kenet tahansa x)
Kuva
Vastaa Viestiin