Mielenkiintoista, varsinkin tuo järjestys.frostious kirjoitti: ...Löysin äsken DeiKakua. Ja nimenomaan tuossa järjestyksessä.
O_____O
Okei, me lopetetaan. Mutta tuota pitää etsiäkkin....
VOI KYLLÄ.Spica kirjoitti:Hidanillahan pitäisi olla sellainen pikkuruinen hame, korsetti yllään ja sulkia tukassaan :wink: Vähän samaan tapaan kuin vanhojen länkkärileffojen kapakkatanssijoilla.
Minähän näihin aina tartun vaikkei tarjottaiskaanXDD katsotaan mitä tästäkin tulee^^''frostious kirjoitti:VOI KYLLÄ.Spica kirjoitti:Hidanillahan pitäisi olla sellainen pikkuruinen hame, korsetti yllään ja sulkia tukassaan Vähän samaan tapaan kuin vanhojen länkkärileffojen kapakkatanssijoilla.
Kuka ilmoittautuu vapaaehtoiseksi piirtämään?
Ja cowboy-Kakuzu seuraksi? "Howdy there, big boy - you lookin' for some company, cowboy?"
*nosebleeds in the corner*frostious kirjoitti:Mutta sillä on jo morsian. ;3
Ei oo, mulla on paljon yleisempi ja tylsempi sukunimiXDBitenshi kirjoitti:Ai niin, kysyn nyt täällä kun tämä on virallinen "spämmäys"-töpö. Rinde, ei millään stalkkausmielessä tai mitään, mut... ei sun sukunimi vaan ole Rasmus?
Aa, mä vähän arvasinkin. xD Sisko luuli nähneensä sinut ja SINmasterin Keski-Pohjanmaa -lehdessä. Teoriassa vaan meni se pieleen, kun teikäläinen asuu Tampereella, niin mikähän sut nyt muka olisi ajanut Kokkolaan asti jonottamaan uusinta Potteria. <:3Rinde kirjoitti:Ei oo, mulla on paljon yleisempi ja tylsempi sukunimiXDBitenshi kirjoitti:Ai niin, kysyn nyt täällä kun tämä on virallinen "spämmäys"-töpö. Rinde, ei millään stalkkausmielessä tai mitään, mut... ei sun sukunimi vaan ole Rasmus? :o