Mäki haluaisin liittyä~ Tykkään kummiski Sasukesta melkosen paljon hahmona. n__~
Wendy kirjoitti:
mitä mieltä olette Sasuken uudesta lookista?
Aww man~ Sasuken uus lookki on aivan ihana. <3 Tykkään sen housuista ihan mahottomasti ja todellakin. Mitä enemmän paljasta pintaa, sen parempi. <3 Varsinkin jos on tuollainen vartalo, joka on täysin luotu fanityttöjen ihailtavaksi. Ja valkoinen sopii Sasukelle. :3 Orolla on tosiaan hyvä maku~
Ja sitten. Mä itse tykkään Sasuken luonteesta, ku son sellanen angstpentu jne. Ja koska pystyn samaistumaan
Narutoon aivan liian todella kauhean hyvin, niin voitte vaan kuvitella minkälaisia tuskaa ja itkua kärsin, ku Sasuke lähti. :< Ja sillonki ku Sasuke kuoli suojellessaan Narutoa Hakulta. Kyaah. Kaiken tämän kruunaa sekin, että oon sasuNaru fani ja olen kiintynyt heidän ystävyyteenkin aivan liikaa.
Ensin en tykännyt Sasukesta laisinkaan, mutta Naruton kautta suorastaan rakastuin tähän hahmoon ja son selvästi yks lemppareistani, mutta samaan aikaan inhoan Sasukea. Son täys kusipää, oikeesti. Minäkin kuulun toisin sanoen näihin, joilla on viha-rakkaussuhde tähän kyseiseen hahmoon.
Muuten... animessa Sasukella on aivan ihana ääni. <3 Siihen kiinnyin aivan heti Naruto animessa. [/quote]