Chouji Fc
- Minna7
- Chuunin
- Minna7
- Chuunin
- Tonnikala
- Just nobody
Siispä laajennan tietämystänne:Minna7 kirjoitti:Minusta Chojin paras jutsu on Meat-ball jutsu. Se oli minusta todella hieno ja myös se chakran keskitys toiseen käteen oli hieno! (Anteeksi! En ole perehtynyt jutsujen nimiin niin kovasti. )
Nikudan sensha
-eli Meatball attack. tehdään yleensä Baika no jutsun yhteydessä.
Baika no jutsu
-body explain technique
Käyttäen chakraa ja kalorienergiaa, käyttäjä suurentaa kehons.
Bubun baika no jutsu
----------
-Käyttää samaa kuin baikassa, mutta kohdistaa kaiken valittuun ruumiin osaan.
Nikudan hari senshaa
Tässä tehdään siis meat ball attack, ja laitetaan kunai-vyöt päälle. Eli tässä infoa!
- Minna7
- Chuunin
Kiitos tietopamkistasi Tonnikala! ^o^/
Niin, asiaa siggeistä! Tässä olisi ensimmäinen siggi minkä vänkäsin. =D Teen koko ajan lisää ja vähän erilaisia aina, joten sitten tulee valinnan varaa!
Postaan tähän kommenttiin aina uudetkin, joten muistakaa, millä sivulla tää on!
EDIT: Tässä on toinen sitten! XD
EDIT2:
Sainpas tekaistua Paintilla Choji FC pääsiäisterveiset! X'D Ei tartte toki käyttää jos ei halua!
Niin, asiaa siggeistä! Tässä olisi ensimmäinen siggi minkä vänkäsin. =D Teen koko ajan lisää ja vähän erilaisia aina, joten sitten tulee valinnan varaa!
Postaan tähän kommenttiin aina uudetkin, joten muistakaa, millä sivulla tää on!
EDIT: Tässä on toinen sitten! XD
EDIT2:
Sainpas tekaistua Paintilla Choji FC pääsiäisterveiset! X'D Ei tartte toki käyttää jos ei halua!
Viimeksi muokannut Minna7, To Huhti 05, 2007 19:00. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Mess with the best, die like the rest!
- Minna7
- Chuunin
Kiitos brawler ja Tonnikala. Saa nähä väserränkö jossain vaiheessa lisää mutta tänne on pakko saada elämää! XD Jotenka sain minimaalisen idean.
Kerro meille kaikille, mistä Choji-fanaattisuutesi alkoi ja, miten mahdollista, piirtäisitkä oman näkemyksen hänestä.
Itsellä fanaattisuus alkoi heti, kun tutustuin Naruto sarjaan. Näin vaan hänen ottelunsa ja olin sillä samalla hetkellä myyty! Oma näkemykseni Chojista näkyy selvästi fan-arteissani mutta editaan tähän oman pikku kuvan Chojista, kun vaan mahdollista.
Kerro meille kaikille, mistä Choji-fanaattisuutesi alkoi ja, miten mahdollista, piirtäisitkä oman näkemyksen hänestä.
Itsellä fanaattisuus alkoi heti, kun tutustuin Naruto sarjaan. Näin vaan hänen ottelunsa ja olin sillä samalla hetkellä myyty! Oma näkemykseni Chojista näkyy selvästi fan-arteissani mutta editaan tähän oman pikku kuvan Chojista, kun vaan mahdollista.
- Minna7
- Chuunin
Höh! Aktiivisuus tällä Fanclubilla on erittäin alhaista, joten yritän herättää henkiin! Sain tekaistua yhdestä omasta kuvasta Avatarin, joten ajattelin, että jakaisin sen teille kaikille. ^^ Tässä!
Minulla on monta kuvaa, jotka aijon värittää ja muuttaa avatareiksi tai siggeiksi, joten tänne olisi sitten tulossa matskua! =D See ya!
Minulla on monta kuvaa, jotka aijon värittää ja muuttaa avatareiksi tai siggeiksi, joten tänne olisi sitten tulossa matskua! =D See ya!
- Tonnikala
- Just nobody
- Minna7
- Chuunin
Uuuh! ÔoÔ Onnekas! Itse en ole nähnyt niitä jaksoja vielä. Pitäisi saada ne ladattua jostakin mutta mistähän niitä löytäisikään. Hankala paikka.Tonnikala kirjoitti:Itsellä ei ole kuvaa hänestä, mutta fanaattisuus alkoi, kun näin Narutossa ekan kerran näin hänet. Se taisi olla silloin kun se taisteli Zakua vastaan exameissa. Ja sitten näin sen Jirobou-taistelun. wauuuu-.....~_~
- Minna7
- Chuunin
Re: Chouji Fc
Wow! Täällä ei ole käynyt kukaan aikoihin! Ô___Ô Asiaan tulee korjaus! Choji-fanclub toimintaa lisätään ja yritän itse olla jälleen aktiivinen! Avatarit ym. peliin. Let's Get it on! =ÒwÓ=