Hinata-Fc
- Spica
- Genin
Pakko myöntää, että itse haluaisin kaikkein eniten Hinatan antavan isälleen kunnolla turpaan. Neji voi kyllä odotella. Aina, kun Hiashi tokaiseen jotain 'katso, ettet ole muiden tiellä'-tyylistä rakkaalle Hinatalle, alan ruksautella rystysiäni. Millainen mulk* pitää olla, että jaksaa aina mollata omaa tytärtään?Eli kuvitelkaapa joku tappelu Hinata vs. Mister x, jonka päättäisitte itse.
Eli ketä vastaan haluaisitte hinatan tappelevan ja miten siinä kävisi.
No, siinä oli minun kantani. Taisin reagoida hivenen liian voimakkaasti...
- Ringo-chan
- Academy Teacher
- Turhis
- Chuunin Exam Supervisor
ööh.. Kuka haluaa piestä rakkaastaan ilmat pihalle?Ringo-chan kirjoitti:Haluaisin että Naruto ja Hinata tappelisi.Koska varmasti Hinata haluaa näyttää Narutolle että hän on vahva.Tonnikala kirjoitti:Eli kuvitelkaapa joku tappelu Hinata vs. Mister x, jonka päättäisitte itse.
En nyt tarkoita mitään s/m jutuja
- Ringo-chan
- Academy Teacher
Ei kai kaikissa tappeluissa mene ilmat pihalle.Turskake kirjoitti:ööh.. Kuka haluaa piestä rakkaastaan ilmat pihalle?Ringo-chan kirjoitti:Haluaisin että Naruto ja Hinata tappelisi.Koska varmasti Hinata haluaa näyttää Narutolle että hän on vahva.Tonnikala kirjoitti:Eli kuvitelkaapa joku tappelu Hinata vs. Mister x, jonka päättäisitte itse.
En nyt tarkoita mitään s/m jutuja
Ei edes Narutossa.
- Tonnikala
- Just nobody
Loistavana esimerkkinä naruto vs sasuke valley of endissä.
Kuvia:
Hinatan elämä..
Hinata-ANBU
Näky, minkä haluasin nähdä ikkunasta..
Hyvää ystävänpäivää Hinatan tyyliin!
Heidän lapsi.
BugShino..omg..
Kuvia:
Hinatan elämä..
Hinata-ANBU
Näky, minkä haluasin nähdä ikkunasta..
Hyvää ystävänpäivää Hinatan tyyliin!
Heidän lapsi.
BugShino..omg..
- Tonnikala
- Just nobody
Hiljasta.
Mutta nostan tätä vähän, ettei kuole mokoma!
Hinatan pehmo.
Mutta tälläinen kysymys tuli juuri mieleeni, Etää mepä tartettais banneri.
Ja sitten competition pystyyn.
Hinata-art #1
Eli ideana on, että kerätkää kaikkein söpöimmät Hinata-kuvat mitä löydätte. Jokaine saa laittaa maks. 3 kuvaa. niistä valitaan söpöin ja se
laitetaan aloitussivulle. Omia kuvia, mutta saa olla löydettyjäkin.
aikaa on 30.4 saakka.
Mutta nostan tätä vähän, ettei kuole mokoma!
Hinatan pehmo.
Mutta tälläinen kysymys tuli juuri mieleeni, Etää mepä tartettais banneri.
Ja sitten competition pystyyn.
Hinata-art #1
Eli ideana on, että kerätkää kaikkein söpöimmät Hinata-kuvat mitä löydätte. Jokaine saa laittaa maks. 3 kuvaa. niistä valitaan söpöin ja se
laitetaan aloitussivulle. Omia kuvia, mutta saa olla löydettyjäkin.
aikaa on 30.4 saakka.
- LoneWolf
- S-Class Missing-nin
Miten en ole ennen huomannut tätä klubia...?
No totta hitossa minä liityn, kun Tonnikala on tällaisen jaksanut perustaa. ^__^
Mielestäni Hinata on koko sarjan ylivoimaisesti söpöin tyttö ja pidän muutenkin hyuuga-klaanilaisista.
Ja katson tuota kuvakisaa sitten ensi viikolla, kun tulen mökiltä, ehkä saisinkin joitain kuvia synnytettyä. Mehän voisimme kokeilla yhdistää voimiamme, esimerkiksi sillain, että joku joka osaa piirtää, tekis meille jonkun hienon kuvan Hinatasta, ja sitten joku editointitaitoinen muokkais siitä hyvän bannerin. Mutta katsotaan sitä myöhemmin.
No totta hitossa minä liityn, kun Tonnikala on tällaisen jaksanut perustaa. ^__^
Mielestäni Hinata on koko sarjan ylivoimaisesti söpöin tyttö ja pidän muutenkin hyuuga-klaanilaisista.
Ja katson tuota kuvakisaa sitten ensi viikolla, kun tulen mökiltä, ehkä saisinkin joitain kuvia synnytettyä. Mehän voisimme kokeilla yhdistää voimiamme, esimerkiksi sillain, että joku joka osaa piirtää, tekis meille jonkun hienon kuvan Hinatasta, ja sitten joku editointitaitoinen muokkais siitä hyvän bannerin. Mutta katsotaan sitä myöhemmin.
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
- BugShino
- ANBU
Hiukkasen eloa tännekin! *tökkii teitä muita tikulla "Kuolitteko jo?"* Toi kisapäivämääräkin on mennyt jo umpeen, että taisi mennä kisa päin vesilintua... Mutta mutta tässä olisi muutama kuva, ettei homma mene ihan offiksi...
http://www.deviantart.com/deviation/540 ... _scale%3A5
http://www.deviantart.com/deviation/51156756/
http://www.deviantart.com/deviation/540 ... _scale%3A5
http://www.deviantart.com/deviation/51156756/
- Link
- Genin
Re: Hinata-Fc
Kuollutta... Haluan liittyä, Hinata > all
- Nuti
- Chuunin
- Viesti:
Re: Hinata-Fc R.I.P
Hoi! Minäkin haluan liittyä! Ei kai täällä kuolleita nyt vielä olla, kun hahmokin on hengissä!
En ole toistaiseksi Hinata-taidetta tehnyt, mutta tässä joitain aiheeseen liittyviä kuvia teidän iloksenne (vähän Nejiäkin mukana):
Pikku-Hinata ja Pikku-Neji unosilla <3 Awww...
Neji serkkujaa vahtimassa...?
Pre-Shippuuden-Hinata (kiva öljyvärimäinen jälki)
Serkukset goes perinteiset kledjut
Nuo edellä olleet animaatiot olivat hienoja! Ellei minulla olisi tuota loharia, aboptoisin jonkin noista heti! ^^
En ole toistaiseksi Hinata-taidetta tehnyt, mutta tässä joitain aiheeseen liittyviä kuvia teidän iloksenne (vähän Nejiäkin mukana):
Pikku-Hinata ja Pikku-Neji unosilla <3 Awww...
Neji serkkujaa vahtimassa...?
Pre-Shippuuden-Hinata (kiva öljyvärimäinen jälki)
Serkukset goes perinteiset kledjut
Nuo edellä olleet animaatiot olivat hienoja! Ellei minulla olisi tuota loharia, aboptoisin jonkin noista heti! ^^
"Life is so simple. I do some stuff. Most fails. Some works."
- Leonardo da Vinci
- Leonardo da Vinci