Elikkä siis ajattelin tehä tälläisen erityisen topicin Final Fantasy:istä
Täällä siis saa keskustella peleistä ja niiden fanartista jne.
Ja nyt laiskana ajattelin lainata tuon tekstin suoraa wikipediasta (tekstissä siis kerrotaan FF VII:stä)
Final Fantasy VII on konsoliroolipeli. Sen kehitti Square, ja se julkaistiin vuonna 1997. Final Fantasy -sarjan peleistä se oli ensimmäinen PlayStation-konsoleille julkaistu osa, ja, jos spin-off-pelejä ei lasketa, myös sarjan ensimmäinen osa joka julkaistiin maailmanlaajuisesti, ollen näin ensimmäinen Euroopassa ja Suomessa julkaistu sarjan osa. Pelin PlayStation-version levittäjänä toimivat Sony Computer Entertainmentin tytäryhtiöt. Peli sovitettiin vuonna 1998 PC:lle Microsoft Windows -versioksi, ja käännöksestä ja sen levityksestä vastasi Eidos.
ja vielä pelin tarinasta lainaus (se on spoiler tageissa, koska se paljastaa pelistä joitain kohtia. ^^
Tuo edellinen teksti on kanssa wikipediasta lainattu, mutta siinä ei ole lainaus tageja, koska ainakin omalla koneella se ei toiminu spoilereiden sisällä. ^^
Olen itse pelannut pelin useita kertoja läpi ja myös saanut suurimman osan pelin aseista ja summoneista.
Pelin tarina on mielestäni MAHTAVA ja hahmot hyvät.
Edit. päätin muutta tuon topicin nimeä kaikkiin FF, mutta silti tämä esittely teksti on vian FF VII: stä =)
Edit2. Nyt vähän editoin tuota ekaa postia tosin tehdään nyt vaikka niin, että kun itsekkin eniten pidän Final Fantasy VII:stä eniten niin esittely kertoo sitten siksi siitä =)
Viimeksi muokannut Xtriimi, La Touko 02, 2009 20:26. Yhteensä muokattu 16 kertaa.
Heeh, FFVII on rautaa. Taino... Se on ainakin mun lempipelini :/ Sephiroth on äijä jne.
No.. täällä ollaan, jesh. Voisin liittyä? :p
KorDen evoluutio: Uchiha Itachi -> Urahara Takumi -> Takumi -> KorDe
Red Sparowes - Annihilate The Sparrow, That Stealer Of Seed, And Our Harvests Will Abound; We Will Watch Our Wealth Flood In
^Kyllä, se on kappaleen nimi.
ankka_kirai kirjoitti:Ostin pelin heti sen ilmestyessä ja läpi on pelattu kymmeniä kertoja.. nytkin on kesken, mutta se pahuksen kakkos cd meni hukkaan :/
Ja jotta faniudesta annettaisiin hyvä kuva niin kerronkin, että ostin uuden FF7 pelin tänään vain ja ainoastaan yhden levyn takia
Niin ja haluaisin myös liittyä? =) Jos kelpaan kirjavaan joukkoon.
Moon etsinyt sitä jo kauan aikaa, mutta mistään ole löytänyt :S Olenko minä vaan sokea?
Eli siis oma kopioni on ollut hukuksissa jo ikuisuuden.
Red Sparowes - Annihilate The Sparrow, That Stealer Of Seed, And Our Harvests Will Abound; We Will Watch Our Wealth Flood In
No mainostan sitten sinulle paikkaa, josta kannattaa peliä katsella. huuto.net ja sinne vaan rekkaat ja huudat. Muistathan lukea säännöt ja ohjeet ensin!
FF7 saa sieltä n. 15-20 euron hintaan. Itse maksoin 18 euroa =) että ei ole kallista. Ja pelithän ovat käytettyjä ja kyseessä on huutokauppa.
EDIT: Vai tarkoititko mahdollisesti että sinullakin on levy hukassa? jos näin on niin tuo ylempi mainostus on turha.. . :F
Eäääh, kyllä minä huuto.netin tiedän :p Kuitenkin vähän epäilyttää kaikki nettihuutokaupat, mutta voisihan tuota kokeilla.
Ja minulla on kyllä ihan koko peli kateissa ollut jo useamman vuoden, joten tarkotus on ostaa uusi.
Takumi kirjoitti:Eäääh, kyllä minä huuto.netin tiedän :p Kuitenkin vähän epäilyttää kaikki nettihuutokaupat, mutta voisihan tuota kokeilla.
Ja minulla on kyllä ihan koko peli kateissa ollut jo useamman vuoden, joten tarkotus on ostaa uusi.
Kyllä Huuto.netissä voi turvallisin mielin ostella pelejä. Ja jos ongelmia tulee tai joku yrittää huijata niin ei muuta ku virkavaltaan yhteys. =) itse oon lähes kaikki pelini huuto.netistä ostanu ja kaikki on menny hyvin.
Huomenna saan FF7 taas tai siis kakkos CD:n ^^ tuskin maltan odottaa.
Liityn...
Ehkäpä "historian" parhaimpia pelejä nuo FF:t.
Pakko vielä sen verran muokata, kun kerran päätit vaihtaa "aiheen" kaikkiin FF:iin.
Niin henkilökohtaisesti pidän FF VIII:tä parhaimpana. Väli animaatiovideot ovat mahtavia ja pelin juoni hyvä,
siihen asti ku joutuu sillä "kaupungilla" seikkailemaan. Myös loppu on mahtava.
Mitäpä porukka mieltä Advent Childrenist?
Omasta mielestäni mahtava LEFFA,
ainoa vaan, että olen katsonut sen liian monta kertaa