Helloween, Meideni ja Megadeth o/ Loistavia bändejä kaikki, Megadeth kuitenkin yli muiden! Mitä albumeja muuten Dethiltä omistat?Link kirjoitti: -Hammerfall
-Blind Guardian
-Helloween
-Iron Maiden
-Megadeth
Kyllä kelpaat, kaikki noista bändeistä on metallia, tervetuloa mukaan! Kohta on muuten neljänkymmenen jäsenen raja rikki tässä klubissa :Dpyramido kirjoitti:Listaappa minutkin jos kelpaan mukaan.
Katsos perkele, Tolsan Jannen bändi. Periaatteessa ihan menevä biisihän tuo oli, vaikken nyt oo ikinä indumetallista perustanutkaan. Hyvin paljon Ruoskan kaltaista musiikkia.Tonnis kirjoitti:Juups, kun kerran listoilla olen jo niin pistänpä kun löysin ihan kivan kuulosen kappaleen. Monille varmaan ihan tuttu juttu, mutta itse tyksin kappaletta kovasti:
Turmion Kätilöt-Paha Ihminen
Wikipedia kehui Industrial Metalliksi. Tyksin kovasti kipaletta, ja halusin itsekkin olla mukana tässä topicissa.
Ihan perus metalcorea meikäläisen korvaan, musiikillisesti päteviä biisejä :DBluekki kirjoitti:Siitä vähän Demon Hunter nimistä bändiä. Wikipedia sanoo alternative metalliksi ja metalcoreksi, todistakaa tämä oikeaksi. Itse pidän kovasti, sopivan noh menevää musiikkia ja solistin ääni <3 Herättelen vähän nukkuvia metallifaneja tässä nyt kunnolla.
Kalmah ja Korpiklaani ftw, kummatkin näen jälleen kerran livenä Tuskassa. Mainitsen sen, että tämä klubi on ihmisiä varten, jotka pitävät metallimusaa osana musiikkimakuansa, ei varsinaisesti pelkästään umpifanaatikoille. Nomutta, eihän tänne todellakaan pakko ole liittyä, ihmiset voivat muuten vain käydä täällä kertomanssa asioita liittymättä.Jatimatic kirjoitti:1. Kalmah
2. Catamenia
3. Korpiklaani
Siinä on ainoat bändit mitä tällä hetkellä kuuntelen. En kyllä itse asiassa halua liittyä sen verran joutunut tekemisiin metalli fanatiikkojen kanssa että itse olen mielelläni neutraali, vain rentoutumis tapana musiikin pitävä ihminen.
Löysin muuten ekan oikeasti ihan hyvän kristillismetallibändin, nimeltään Luotettava Todistus. "Death/thrash influenced christian metal band from Finland." Kukaan kuullu?
Kysymys: onko kukaan foorumilainen mun lisäksi osallistumassa Tuska Open Air Metal Festival 2008:aan?