Toveri minori kirjoitti:...vihainen lauma hakkujen ja sirppien kanssa.
Aistin neuvostomeininkiä.
//off
OI SUURI JA MAAAAHTAVA NEEEUVOSTOLIIITTOOOO
SUN SYYYNNNYTTI VAAAALTAAVA VEEENÄÄJÄN MAAAAAA
/off
Osaisinpa piirtää Eniliahin tavoin pojkeleita edes mallista D: Pitäis varmaan piirtää ruudukon läpi tai jotain että onnistuis :P
Sellainen random kysymys tuli mieleen, että montako chapua Narutoa oli ilmestynyt, kun siitä alettiin tehdä animea? Että jos Fairy Tailille kävis samoin :9
Luin juuri muutamat ekat chaput ja hyvältä ja kiinnostavalta mangalta vaikuttaa..
Jotenkin tulee mielee One Piece, ainakin piirrosjäljen osalta.. Voisinkos liittyä?
Vaikuttaa aika mielenkiintoiselta mangalta. Pitkään olin jo miettinyt, että pitäiskö sitä alkaa lukemaan kyseistä mangaa, kun olin jo kuullut miten moni hehkutti tätä.
Loppujen lopuksi sain itseäni niskasta kiinni viime viikolla ja sain luettua kaikki julkaistut chapterit ja voin sanoa että olin yllättynyt siitä, miten se tempaisi mukaansa. Ei voinut mitenkää lopettaa kesken vaan piti maratoonina lukea kaikki. ~.~
Eli mielelläni liityn mukaan fanclubiin. ♥
=]
Onkos kenelläkään muuten tietoa miten usein KEFI julkaisee noita käännöksiään?
~yellow flash kirjoitti:Onkos kenelläkään muuten tietoa miten usein KEFI julkaisee noita käännöksiään?
Tulleet ihan epäsäännöllisesti viikon tai parin väleint. Nyt viimeksi ilmestyi neljä chapua kerrallaan. Mutta vähän näyttäisi siltä, että ne ovat ottaneet itseään niskasta kiinni ja viive alkaisi osoittaa vähän vakiintumisen merkkejä. ^^
Ja tervetuloa. ^^ Kiva nähdä sinuakin pitkästä aikaa.
minori @ 1st post kirjoitti:Tällä mangalla on potentiaalia olla uusi Naruto ja Bleach
Aika kova tavoite. Minun mielestäni ei ainekset riitä aivan Naruton ja Bleachin tasolle, mutta minä olenkin sijoittanut nuo kaksi edellä mainittua aika korkealle.
Aivan loistava manga kuitenkin.
minori kirjoitti:Ja tervetuloa. ^^ Kiva nähdä sinuakin pitkästä aikaa.
Kiitos, en kuvitellut että kukaan muistaisi enää. ^^'
Ootko minori muuten katsonut minne toi sinun Fairy Tail FC linkki johtaa? =O
minori @ 1st post kirjoitti:Tällä mangalla on potentiaalia olla uusi Naruto ja Bleach
Aika kova tavoite. Minun mielestäni ei ainekset riitä aivan Naruton ja Bleachin tasolle, mutta minä olenkin sijoittanut nuo kaksi edellä mainittua aika korkealle.
Aivan loistava manga kuitenkin.
Tuota nyt aika monessa paikassa hoetaan. Ja kyllä tuo nyt ainakin uusi One Piece on. ;P
Ootko minori muuten katsonut minne toi sinun Fairy Tail FC linkki johtaa? =O
Ohops, en nähtävästi. xD Noh, näinä aikoina ei tee kyllä kenellekään yhtään huonoa päätyä sääntöjä lukemaan. ;P edit: nonni, nyt näyttää paremmalta. ^^
hehee, haistan jo uuden chapterin. Ei varmaan kauaa mene tuossa oikolukemisessa.
Aiu kirjoitti:Piirrosjälki kyllä tuntui aluksi melko levottomalta, kun ilmeet pomppivat ns. realistisista tiuhaan tahtiin ties minkälaiseen irvistykseen.
Niinpä, mietin tuota samaa asiaa. Nopeasti siihen kyllä tottui ja loppujen lopuksi niihin ilmeisiin ei enää edes kiinnittänyt huomiota. ~.~
Meneepä taas mielenkiintoiseksi, pääsi tuo Lucykin hohtamaan. On todella kiva, ettei päätyttö ole mikään surkea hahmo, koska harmillisen usein niin on. Mutta meidän Lucymme osaa olla hauska ja myös piestä porukkaa ^^ Harmi vaan, ettei Grayta juuri nähty. Taas saa odottaa uutta chapua innolla, jäi nääs jännään kohtaan :3