L (Death Note) -FC *Spoilers*
- Tridian
- Genin
Re: L (Death Note) -FC *Spoilers*
Mukaan vaan ^__^~
- Kittywalk
- Student
Death Note on uskontoni ja L on jumalani!
Palvotaan yhdessä L !!!!
Palvotaan yhdessä L !!!!
100% Otaku
-
- Student
- Nuti
- Chuunin
- Viesti:
^ Yhdyn edellisen mielipiteeseen. Mello ja Near totta vie ovat korvikkeita, joille on jaettu tasan alkuperäisen L:n ominaisuudet ja lisätty vähän muuta lisähörhöä. Tosin on kahden manttelinperijän käyttö paljon parempi veto kuin ottaa vain yksi Klooni-Korvike-L... Täytyy sanoa, että henkilökohtaisesti mielestäni Death Noten taso romahti pian L:n kuoleman jälkeen, tosin se ei johdu vain L:n poismenosta. Muistikirjan ominaisuuksien selvittely ja spekulointi oli paljon kiintoisampaa luettavaa kuin pelkkä Kira-jahti.
Mutta mutta. Klubiin kiinnostaisi liittyä :3
Tässä muuten luultavasti ainut kunnon DN-fanartti jonka olen koskaan tehnyt. Kliksistä! Okei, se on crossaoverattu Naruton kanssa eikä se esitä vain L:ää ja aika moni on ehkä nähnyt sen... :'D Pandanaamat rule!
Mutta mutta. Klubiin kiinnostaisi liittyä :3
Tässä muuten luultavasti ainut kunnon DN-fanartti jonka olen koskaan tehnyt. Kliksistä! Okei, se on crossaoverattu Naruton kanssa eikä se esitä vain L:ää ja aika moni on ehkä nähnyt sen... :'D Pandanaamat rule!
"Life is so simple. I do some stuff. Most fails. Some works."
- Leonardo da Vinci
- Leonardo da Vinci
- eend
- Student
Saako vielä liittyä? X)
L on aivan ihana. Se on mun lempihahmo Death Notesta. Se on vaan niin söpö ja omalla tavallaan mielenkiintoinen hahmo.
L on aivan ihana. Se on mun lempihahmo Death Notesta. Se on vaan niin söpö ja omalla tavallaan mielenkiintoinen hahmo.
Ennen kuin tapasin sinut olin huono puhumaan, enkä voinut edes hymyillä avoimesti.