Kyynel silmäs Narutoa kattonu?

Narutoon liittyvät juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Vastaa Viestiin
BiancoNero
Genin
Genin
Viestit: 124
Liittynyt: Pe Loka 29, 2004 18:33
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja BiancoNero »

<!--QuoteBegin-Jusper+May 29 2005, 20:51--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Jusper @ May 29 2005, 20:51)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Ja Narutoa ennen on kaks animea ollu, missä kyyneleet on tullu. Kenshin ja Mamotte Shugogetten... [/quote]
Ehkä off topic, mut se Kenshin oli kyl yks koskettavin juttu mitä on... :blink: Narutossa ne Sandaimen hautajaiset oli jotain ihmeellisen surullista..
Forza Juve!...
Avatar
NenweN
Genin
Genin
Viestit: 137
Liittynyt: Ma Touko 16, 2005 13:01
Paikkakunta: SuomiFinlandprkl

Viesti Kirjoittaja NenweN »

Mullakin tuli kyynel silmään kun siinä kohtaa kun Haku ja Zabuza kuoli.. se on varmaan kaikilla muillakin sellanen kohta että alkaa itkettämään.. :( Koskettavaa ja kaunista..
Pikkumyyn suusta: "Toisen suru, toisen onni. Meitä onnisti. Kiitos, kiitos."
McGordon
Student
Student
Viestit: 5
Liittynyt: Su Touko 08, 2005 21:17

Viesti Kirjoittaja McGordon »

Dramaattisimmat kohtaukset ovat myös mielestäni olleet ne kun Haku & Zabuza kuoli, Kolmas kuoli ja kun luultiin Hakun tappaneen Sasuken. Niin ja hmm. Se jossa Sasuke muisteli sitä päivää jolloin Itachi oli tappanut kaikki Utachi klaanin jäsenet häntä ja Sasukea lukuunottamatta. Ei Konoha ole mitään ilman vanhaa kunnon Sarutobia... :(
Avatar
Suikka
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 323
Liittynyt: La Syys 18, 2004 19:18

Viesti Kirjoittaja Suikka »

<!--QuoteBegin-GolliM+May 29 2005, 20:10--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (GolliM @ May 29 2005, 20:10)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Muoks: [spoilaa 145 jaksoa] 
<span style='color:white'>Ja sit jakso 116-117 kun Neji kuolee. . 3 .  Neji ei kuollut </span>
[/quote]
... <Mahdollinen spoiler><span style='color:white'>Siis kyllä minä aina mangaa lukeneena tiesin ettei se oikeasti kuollut. Mut en sanonut sitä etten spoilaisi mitään. >:E Ja saa kai se silti olla surullinen kohtaus?</span> </spoiler>
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Niitä kohtauksia on niin paljon...
mutta oma henkilökohtainen suosikkini on Gaaran ja Naruton yhteenoton jälkeen kun Naruto ryömii Gaaran luo ja sanoo ymmärtävänsä tämän yksinäisyyden tuskan.
Kaikki tuon saman tuskan kokeneet/kokevat varmaan herkistyvät tuossa kohdassa. Minä ainakin.
Siksi pidän siitä kohtauksesta.
Kuva
Avatar
Scepter
Chuunin
Chuunin
Viestit: 258
Liittynyt: Pe Touko 13, 2005 15:29

Viesti Kirjoittaja Scepter »

En oo itkeny, mut meinas tulla tippa linssiin tosiaan siin Zabuzan ja Hakun kuollessa.:'(
Kuva
Y.S.A.K. || The BDSM Tentacle Lair || Akatsuki FC
Avatar
everfree
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 546
Liittynyt: To Touko 05, 2005 18:36

Viesti Kirjoittaja everfree »

aika monestikki tulee tippa linssiin Narutoa katsellessa :( eniten ehkä kun Sasuke ekan kerran 'kuolee' kun pelastaa Naruton Hakulta ja 33. jaksossa Saske kysyy Sakuralta 'Who the hell hurt you?' :'< koskettavia kohtia... ja Hakun ja Zabuzan kuolessa meinas tuli kans tippa linssiin... ;p

//off: kiva kun alotti lukemaan tätä ni ajatteli että ees uusimmissa jaksoissa tapahtuneissa ois spoileri varoitus... rupes v*tuttaan ku ite en oo kattonu ku 50. jaksoon asti -___-"//
Kuva
Kiitus, Valvoja89 <:

~I won't let you be alone<3~
swing
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 321
Liittynyt: Ke Huhti 27, 2005 16:25

Viesti Kirjoittaja swing »

kyllä oon "vollottanu", montaki kertaa :D
yleensä kun naruto (tai joku muu) muistelee surullista menneisyyttä, tulee tippa silmään. ja sillon kun joku mukava tai muuten vaan miellyttävä henkilöö ´kuolee´.

Juu, herkkä ihminen olen. :lol: :D :lol: :rolleyes:
Avatar
ahjteam
Mutsis
Mutsis
Viestit: 352
Liittynyt: Ke Huhti 13, 2005 04:35
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ahjteam »

oletteko muuten huomanneet että aina kun tulee herkkä kohta, niin siinä soi taustalla joko klassinen tai joku pianon pimputus?
Kuva
Avatar
Uzumaki naruto
BANNED
BANNED
Viestit: 821
Liittynyt: Pe Heinä 09, 2004 00:06
Paikkakunta: Leaf village
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzumaki naruto »

mä katoin eilen narutoa ja oli kyyneleet minä leikasin valkosipulia kun tein ruokaa äitin kansa niin katoin mun tv samaa aikaa narutoa
KATSO ALAS
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

<!--QuoteBegin-ahjteam+May 31 2005, 08:08--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (ahjteam @ May 31 2005, 08:08)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> oletteko muuten huomanneet että aina kun tulee herkkä kohta, niin siinä soi taustalla joko klassinen tai joku pianon pimputus? [/quote]
Siellä soi aina Naruto OST biisi: loneliness, sadness and sorrow, alone, grief and sorrow, oh! studient and teach affection tai swaying necklase ;) kaikki nämä löytyvät naruto OSTeilta. Ne eivät ole mitä tahansa pinano pimputuksia.
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Tiainen

Viesti Kirjoittaja Tiainen »

koskaa ei oo ollu itkeminen lähellä, mut ku tuli pätkiä gaaran lapsuudest nii tuli vähä surullinen fiilis... :(
Avatar
Kyu
ANBU
ANBU
Viestit: 461
Liittynyt: To Huhti 14, 2005 16:51

Viesti Kirjoittaja Kyu »

Kyl hän siinä tulee aina tippa linssiin, jos tulee joku tietty musiikki ja surullinen kohtaus... ei hätää ette oo ainoita. sitäpaitsi en tajuu mitä noloo siinä on jos itekee animelle...
Kuva
Avatar
Zeff
Genin
Genin
Viestit: 171
Liittynyt: Ma Kesä 06, 2005 08:37
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Zeff »

mulla tuli silloin Sarutobin muistotilaisuudessa :(
Kuva
Vastaa Viestiin