Koirat

Jos sinua kiinnostaa urheilu tai sinulla on harrastus, josta tahdot keskustella, niin ne keskustelut tapahtuvat täällä.
Avatar
Verdana
ANBU
ANBU
Viestit: 423
Liittynyt: Su Touko 27, 2007 21:04
Viesti:

Koirat

Viesti Kirjoittaja Verdana »

Onkos täällä lisäkseni paljon ihmisiä, jotka harrastavat jotain koiraharrastusta?
Agilityä, TOKOa, näyttelyitä, palveluskoirajuttuja vai ihan vain jotain lenkkeilyä koiran kanssa?

Minkärotuisella koiralla harrastatte, kuinka kauan olette harrastaneet, oletteko saavuttaneet mitään palkintoja yms.?

Itse harrastan agilityä 3:n vuoden ikäisen kääpiövillakoirani kanssa. Kisoihin emme ole uskaltautuneet, vielä. Pitää vielä treenata ja jos sitä ennen eläkepäiviä edes parissa kisoissa ehtisi käydä. (;
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Koirat

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Hmm.. Samalla nimellä löytyy jo topicki, mutta siellä kyllä puhutaan yleisesti koirista, joten tämä saa minun puolestani olla.
Koirat


Itse en ole harrastanut noita koira juttuja, ()paitsi nyt tietty joskus lenkkiä jossut niiden kanssa)
mutta Minttu siskoni on käynnyt meidän sekarotuisen Doriksen kanssa radalla ja näyttelyissä, ja tainnut menestyäkkin ihan kivasti ^^
Avatar
Verdana
ANBU
ANBU
Viestit: 423
Liittynyt: Su Touko 27, 2007 21:04
Viesti:

Re: Koirat

Viesti Kirjoittaja Verdana »

Minkäs rotuisella koiralla siskosi on kisannut? (tai kisaa edelleen) (:
Avatar
Ziryuki
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 894
Liittynyt: Su Loka 02, 2005 02:37
Paikkakunta: Joensuu

Re: Koirat

Viesti Kirjoittaja Ziryuki »

Itse olen joutunut tyytymään pelkkään lenkkeilyyn koirani kanssa. Kerran oli hyvin lähellä ettei osallistuttu näyttelyyn kavereiden painostuksesta, mutta se jäi sitten menemättä.

Agility on aina ollut haaveissa, samoin kuin TOKOaminen. Harmittaa kovasti kun kaverit porhaltavat jatkuvasti TOKOamassa ja näyttelyissä sekä edesmenneen hurttansa kanssa kävivät vesipelastuksessa. Tahtoo harrastaa.. .__. No, joskus kun pystyn hankkimaan oman bokserin niin sitten mennään vaikka missä.
Kuva
Avatar
Verdana
ANBU
ANBU
Viestit: 423
Liittynyt: Su Touko 27, 2007 21:04
Viesti:

Re: Koirat

Viesti Kirjoittaja Verdana »

Ziryuki kirjoitti:Itse olen joutunut tyytymään pelkkään lenkkeilyyn koirani kanssa. Kerran oli hyvin lähellä ettei osallistuttu näyttelyyn kavereiden painostuksesta, mutta se jäi sitten menemättä.

Agility on aina ollut haaveissa, samoin kuin TOKOaminen. Harmittaa kovasti kun kaverit porhaltavat jatkuvasti TOKOamassa ja näyttelyissä sekä edesmenneen hurttansa kanssa kävivät vesipelastuksessa. Tahtoo harrastaa.. .__. No, joskus kun pystyn hankkimaan oman bokserin niin sitten mennään vaikka missä.
Minkäs rotuinen koira sinulla on? :) Eihän se näyttelyissä käyminen kuitenkaan vielä myöhäistä ole. ;)
Avatar
Ziryuki
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 894
Liittynyt: Su Loka 02, 2005 02:37
Paikkakunta: Joensuu

Re: Koirat

Viesti Kirjoittaja Ziryuki »

Verdana kirjoitti:Minkäs rotuinen koira sinulla on? :) Eihän se näyttelyissä käyminen kuitenkaan vielä myöhäistä ole. ;)
Se on sekarotuinen, löytyy suomenpystykorvaa, karjalankarhukoiraa sekä labradorinnoutajaa. :) Tosin se on täysin suomenpystiksen näköinen. Juuri tuonkaan takia sitä ei oikein voi kuin vain mätsäreihin viedä, mutta hauskaa niissäkin on näyttänyt olevan. Ja no, pitää katsella jos ens vuonna täällä päin pidetään mätsäreitä niin ehkä sitten.. pitäisi vain saada tuo koira laiharille. x) Ja eikös muuten agilityyn (siis ihan kisoihin) saa osallistua sekarotuisenkin kanssa?

Iskä on kysellyt tuota mukaan metsästysreissulle, sillä siinä on kyllä kaikki ainekset suvunkin puolesta lintukoiraksi. Pelottaa vaan ne susihukat siellä korvessa.. :/
Kuva
Vastaa Viestiin