OSTETAAN kaksi Akatsuki takkia! Jos on mahdollista niin koot olisivat 160-170cm. Itachi ja Sasori cossi olisi tulossa, ja niitten oheistuotteet on myös ihanaa jos saisimme ostettua erään ystävän kanssa. Otsasuojukset ja sormukset yms. puuttuvat siis vielä. Peruukkeja ei tarvitse. Kiitos jo näin etukäteen!
OSTETAAN: Tentenin shippuuden asu tai Temarin asu tai jos joku tietää mistä niitä voi hankkia niin voisiko kertoa?
Voin ottaa myös vastaan jos joku haluaa tehdä mulle sellaisen asun, mutta en ole aivan varma vielä että saanko sen asun...
Ostan: Sasuke peruukin ja Axel peruukin (Kingdom Hearts 2:sta) jos joku pystyisi tekemään peruukkiin tuollaisen kampauksen niin voisin ostaa Itse en osaa kampauksii tehä xD hinnasta voidaan sopia.
Niin noista pukujen teettämisistä. Olisin valmis ostamaan akatsuki-kaavun(kuten kaikki muutkin) ja haluaisin tietää mitä yleensäkkään teettäminen maksaa? Olisiko kokemusta tai joku valmis tekemään?
P.S. Minä(kin) tarvitsisn sitä riisinpoimijahattua ja huomasin ettei ippaissa myydä. Ellei joku pysty pistämään linkkiä ippain riisinpoimijahatulle, niin kertokaa nyt edes joku mistä minä tällaisen hatun saisin...Mieluiten Suomesta
Viimeksi muokannut Ibilintu, Ke Heinä 28, 2010 18:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Queerwolf
And, leering, sidle up to yummy youths
And catch their cocky eye and make my moves:
My paws, my claws, my fangs hiss sodomy,
Oh dear, some fox has wised them up to me