Animecon VI 26.-27.7.2008 @ Tampere-talo

Tapahtumakeskustelut ja miittien järjestely hoidetaan täällä.
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Animecon VI 26.-27.7.2008 @ Tampere-talo

Viesti Kirjoittaja minori »

@ Rinde
Joo, siis tietty makuupussit ja -alustat. ^^ Kunhan on vaan se neliömetrin tapainen, jolle oikaista yöksi. Ja jos siellä vielä on "tilaa", niin mielellään varmasti Ave ja Minja (ei foorumilainen, mutta ihan loistotyyppi :P ) kanssa varaisi petipaikan. Ja jos olisin fiksu, niin pistäisin yksäriä... :D



gebric kirjoitti:Siltä varalta etteivät miittiä järjestävät ihmiset luota sään sallivan ulkoilmamiittiä, Anikin foorumille oli ilmaantunut seuraavanlainen viesti:
Mic kirjoitti:Finncon-Animecon järjestetään tänä vuonna Tampereelle Tampere-talossa 26.-27.7.2008 ja tänä vuonna tapahtumapaikalle on varattu tila,
jossa seuroilla aina perinteisistä nettiyhteisöihin ja fantastisesta animesta perinteiseen scifiin on mahdollisuus järjestää tapaaminen/miitti.

Mikäli tapaamisen järjestäminen kiinnostaa tai on kysyttävää, ota yhteyttä micin_”atmerkki”msn.com

Laita viestin otsikkoon: Finncon-miitti ja viestiin tiedot
-mistä yhteisöstä on kyse
-yhteyshenkilö ja tämän sähköpostiosoite
-mahdollinen aikatoive (joka ajallisesti la/su/klo tai mikäli ette halua miittiä jonkun ohjelmanumeron kanssa päällekkäin) Aikatoive huomioidaan mahdollisuuksien mukaan.

Ennen 20.5.2008 ilmoitetut ja varmistetut miitit pääsevät ohjelmalehteen, joten kannattaa toimia ennen sitä.

Terveisin,

Mic
Jospa otan vapauden ruveta yhteyshenkilöksi ja pistää postia meidän miitistä. Luulen, ettei aikatoiveita enää voi hirvittävästi esittää, joten pistän toiveeksi lauantain klo. 12-16 välille ja toivotaan ettei mene pahasti minkään päälle. Tosin luultavasti menee just cossikisan... -____- Mutku se olis kivempi pitää lauantaina kuin sunnuntaina. :/ Noh, katotaan mitä vastailevat.


edit:
Paitsi, että näemmä joku nero oli jo ehtinyt pistää viestiä, siitä ilmoittelematta... -____- Kuka tämä mammikunniaan@gmail.com lieneekin (ei jaksa penkoa...) Noh, pääasia että meille on varattu aika. Mutta yleisesti ottaen, jos järkkäätte jotain, niin ilmoittakaa siitä juuri tästä syystä.


Meille on siis varattu lauantaiksi 13-15 miitti-aika. ^^
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Animecon VI 26.-27.7.2008 @ Tampere-talo

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

minori kirjoitti:@ Rinde
Joo, siis tietty makuupussit ja -alustat. ^^ Kunhan on vaan se neliömetrin tapainen, jolle oikaista yöksi. Ja jos siellä vielä on "tilaa", niin mielellään varmasti Ave ja Minja (ei foorumilainen, mutta ihan loistotyyppi :P ) kanssa varaisi petipaikan. Ja jos olisin fiksu, niin pistäisin yksäriä... :D
Kiitos, minori, että kysyit, mä jo selasin alkutopikkia sydän kurkussa ja kyynel silmänurkan tienoilla että "mimimimimitä mihin mä ja Minja mennään jos e-ei oo y-y-yöpymäpaik-k-khaaaawaaaah!" :D

Mmm, Animecon. Kauhee mietintä, että pitäiskö cossata yhtä vai kahta hahmoa :/ Sitten se, että ku on töitä tuo koko heinäkuu, niin rahat tulevat kai sitten elokuun puolella. Harmi, koska tekis mieli ostaa taas muutama random doujinshi ja ehkä kerrankin sitä tilpehööriä (pinssejä, pehmoja, avaimenperiä yms.) eikä aina vaan koettaa "säästää" :/

Mutta jeee, Animecon! ^^
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Re: Animecon VI 26.-27.7.2008 @ Tampere-talo

Viesti Kirjoittaja Rinde »

^Hommahan on näin eettä minä voin ottaa sinne porukkaa melki miten vaa, koska MULLE on aina tilaa koska mulla on parvisänky jonne en voi ottaa kun max yhden ylimääräisen koska se ei kestäXD Muttasiis. Joo, kyllä mun puolestani Ave et kaveri saa tulla myös, mutta kohta meillä alkaa olemana ongelmia esmes sellasen pikkujutun kanssa kun suihkun, kerkeekö kaikki vaik aamulla käydä, ja pukeutumistilan. Eteiseen ei mahdu kuin yks peilaan ja vessa on liian pieni.
No äh. Pukeutuu hississä. On sitäki ennen tehty.
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Disaster
Genin
Genin
Viestit: 127
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 21:58

Re: Animecon VI 26.-27.7.2008 @ Tampere-talo

Viesti Kirjoittaja Disaster »

Ehdottomasti tulen tähän tapahtumaan... who cares? Mulla on vaan about 200 metrii matkaa tonne niin ehkä tulen! 8D Miitti tosin eri homma että jaksaako/viittiikö tulla kun samana päivänä pitäs mennä yhteen toiseenki miittii.
Harmi vaan että sorsapuiston "puhdas" lampi on siinä vieressä tätä tapahtumaa --'
Viimeksi muokannut Disaster, Ke Touko 28, 2008 22:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Animecon VI 26.-27.7.2008 @ Tampere-talo

Viesti Kirjoittaja minori »

@ Rintsukka

No jos tossa kymmenen hengen tienoilla alat sulkemaan hotellisi ovia, niin mehän mahdutaan vallan mainiosti. :D *laskee* Meitähän taitaa olla jo sen verran... ;D
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Animecon VI 26.-27.7.2008 @ Tampere-talo

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Olen ehdottomasti tulossa Animeconiin! ^______^
Seurassani on serkkuni sekä kaverini - cossaan Sasukea Naruto Shippuudenista (voisin viimeinkin toteuttaa kyseisen cossin - siitä huolimatta, vaikka coniin tulisi miljoona Sasukea), joten minut voi bongata Tentenin (Naruto) ja Kairin (Kingdom Hearts I) seurasta.
Viimeksi muokannut Wendy, Su Heinä 13, 2008 13:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
Dynamo
Genin
Genin
Viestit: 126
Liittynyt: Ma Kesä 04, 2007 12:13
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Animecon VI 26.-27.7.2008 @ Tampere-talo

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Tulossa ollaan!
Cossaan lauantaina Cainia Trinity Bloodista(kirja-versio), ja sunnuntaina Xanxusia Katekyo Hitman Reborn!sta. ^^

Onneksi tajuttiin varata hotellihuone tänä vuonna ajoissa(helmikuussa). Omenahotelli on ihanan halpa!
Deidara FC //// Itachi FC // Akatsuki FC // Dosu, Zaku & Kin FC
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Re: Animecon VI 26.-27.7.2008 @ Tampere-talo

Viesti Kirjoittaja Rinde »

Niin, siis niitä joille mä olen itse luvannut yöpaikan on siis Naino, Frosti, Yozo, Littlis, Fransu, Hide, Minori, Chauron ja Ave. Ja sitten siis Meralia ja Minja. Enkai unohtanut ketään?
Liitlis ja Fransu ottavat kuulemma minisängyn sohvan alla, joten arviolta kaheksan joutuu lattialle. Onneksi olkoon vain, ihan todella, en tajua miten on tarkoitus onnistua, mutta tervetuloaXD
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
Naino
Student
Student
Viestit: 29
Liittynyt: To Marras 23, 2006 19:16

Re: Animecon VI 26.-27.7.2008 @ Tampere-talo

Viesti Kirjoittaja Naino »

@ Rindah dahlin'

Tuota, mie vähän luulen että siun kämpän lattia sanoo itsensä irti tuolla porukalla. XD Mites on, voisin kysellä Elleltä jos se huolisi minua yöksi~ Tai sitten, Tampereelta on tunnin bussimatka meitin mökille, enköhän mie siellä yhden yön selviäisi. Saisitte hiukan jalkatilaa. :3
“But however will you find me?”

“Good relations in one life usually translate into blood relations in the next.”

“So this applies to this life and forever after?”

“Yes, forever after.”
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Animecon VI 26.-27.7.2008 @ Tampere-talo

Viesti Kirjoittaja minori »

No siis eihän se ole kuitenkaan kuin yks tai kaks yötä (riippuen milloin tulee) ja aina sellaset nukkuu kylki kyljessä varsinkin kun hauskaa on tiedossa. :) Luulen, että meillä tulee vaan hauskaa. Kunhan kaikilla on oma peili mukana, ettei aamulla tule vessatappelua. :D Eli epä huolta ainakaan omasta puolesta.
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Re: Animecon VI 26.-27.7.2008 @ Tampere-talo

Viesti Kirjoittaja Rinde »

^niin mä vähän oletinkinXD eiköhän kaikki sovi kun on enemmän tai vähemmän tuttua porukkaa kuitenkin ja kuten sanoit, hauskaa tiedossa. Kaikki mukanaolijat on myös minun tietoni mukaan yli-ikäisiä, joten saan tehdä KakuHidan-boolia\o/

Hohoo, nyt vaan oma cossi kuntoon ja bileitä oottamaan!!
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Re: Animecon VI 26.-27.7.2008 @ Tampere-talo

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Rinde kirjoitti:Kaikki mukanaolijat on myös minun tietoni mukaan yli-ikäisiä, joten saan tehdä KakuHidan-boolia\o/
*itkee alaikäisyyttään* D''8
.... *...ja kokoaa itsensä koska muistaa taas ettei ollut menossakaan Rindelle* D'OH. ''D

Jos joisin, käskisin salakuljettaa coniin. Mutta koska huumausaineet on kiellettyjä conalueella ja en juo, niin en käske. ("Loistavaa päättelyä Bitte!")

*täritäri* ANIMECON. 8D
Poltin BTW sormeni tänään kun katsoin Gravitationia/Weiss Kreuzia ja kuumaliimailin tulevan pukuni kynsiä. 8'< Bitte is unhappy. (I guess all the gay made me look away from the glue.)
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Re: Animecon VI 26.-27.7.2008 @ Tampere-talo

Viesti Kirjoittaja Rinde »

Naino kirjoitti:@ Rindah dahlin'

Tuota, mie vähän luulen että siun kämpän lattia sanoo itsensä irti tuolla porukalla. XD Mites on, voisin kysellä Elleltä jos se huolisi minua yöksi~ Tai sitten, Tampereelta on tunnin bussimatka meitin mökille, enköhän mie siellä yhden yön selviäisi. Saisitte hiukan jalkatilaa. :3
En mä sua ollu lattialle laittamas...
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
Metal
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 319
Liittynyt: Su Kesä 03, 2007 19:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Animecon VI 26.-27.7.2008 @ Tampere-talo

Viesti Kirjoittaja Metal »

Argh, eihän animeconiin ole enää kauaakaan (jostain syystä olen olettanut, että aikaa olisi pidempäänkin XD *ei omista ajantajua*).

Mutta siis, tulossa ollaan, kavereideni mukana tietenkin roikun, cossin lauantaina Dietrich von Lohengriniä Trinity bloodista (jotain sekasikiötä, en tiedä meneekö cossini lähemmäs kirjan vai mangan versiota) ja sunnuntaina Belphegoria Katekyo hitman Rebornista.
Kuva
Avatar
Ziryuki
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 894
Liittynyt: Su Loka 02, 2005 02:37
Paikkakunta: Joensuu

Re: Animecon VI 26.-27.7.2008 @ Tampere-talo

Viesti Kirjoittaja Ziryuki »

Tulossa olen koko viikonlopuksi. Toivon todellakin että sää pysyisi täysin sateettomana, viime coni oli aikasta tuskainen sen vuoksi.
Kuva
Vastaa Viestiin