Mitä piirrät mieluiten??

Haluat esitellä piirroksen tai vain jutella niistä? Täällä se onnistuu.
Vastaa Viestiin
Avatar
Sasori
Genin
Genin
Viestit: 112
Liittynyt: Ti Loka 18, 2005 18:03
Paikkakunta: Nurmo

Viesti Kirjoittaja Sasori »

tulee piirrettyä enimmäkseen anime hahmoja :roll:
ja..O_o en mä piirrä nykyisin enää muuta omg
Another knife in my hands
A stain that never comes off the sheets
Clean me off
I'm so dirty babe
It ain't the money and it sure as hell ain't just for the fame
It's for the bodies I claim and lose
Avatar
deftonys
Chuunin
Chuunin
Viestit: 262
Liittynyt: To Joulu 22, 2005 13:06
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja deftonys »

noo meikä piirtää ihan kaikkee ihan mistä vaa... fanarttia lähinnä mut..kuiteskii kiva piirtä uusii asuja tyylii gaaralle tai kumppaneille ja roboteista mä entykkää yhtää ne on ihan vee mäisii... mut tusseil on kiva piirtää siis kunnon tusseil niiku copiceilla ciao taitaa olaa malli mut kummiskii niil saa just kivaa manga jälkee.. oikeestaa tosi hyvää... mut joo pyöreest sanottuun (kaikkea)
nii ja paperin koon täytyy vähintään olla A3 muuten ei tuumitää... ihmettelen miten jotkuut viittii piirtää A4:lle ku siihen ei saa mitää yksityis kohtii tehtyy tai jonkuu osan vaa ruumiista jos piirtää tarkasti...

Setzer Edid: Tuplaposti fuusioitui yhdeksi, hyvää joulua (>^_^)>
Avatar
Ziryuki
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 894
Liittynyt: Su Loka 02, 2005 02:37
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Ziryuki »

Piirtelen aina mitä mieleen juolahtaa mutta välillä tuntuu että piirrän hevosia enemmän kuin laki sallii.. ^__^
Chibi hahmojakin olen raapustellut paljon viime aikoina ja Kakashi löytyy vähintään joka lippulappusen nurkasta.
Kuva
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Nykyään piirtelen nättejä tyttöjä ja nättejä poikia. Nätit tytöt luonnistuvat paremmin ^^; Toistaiseksi :3 Monesti alan vain piirtämään sarjakuvan luonnosta jostain päähän tulleesta ideasta. Se, ystäväiseni, ei ole kaunista. ^^
Avatar
Albino
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1382
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 13:12
Paikkakunta: Wonkan suklaatehdas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Albino »

Piirrän mieluiten poikia. En osaa nykyään piirtää yhtään tyttöjä. Tai no osaan ja yleensä koulussakin jos pitää piirtää joku random ukkeli piirrän tytön koska jotenkin nolottaa ruveta piirtelemään mitään bishejä koulu töihin O.o
Piirrän myös mielellään pingviinejä, elegantteja/hienoja/tyylikkäitä vaatteita, hirviöitä, pitkiä kiharia hiuksia.
Kuva
y.s.a.k Entinen Komori.
Avatar
uppuN
Chuunin
Chuunin
Viestit: 231
Liittynyt: To Marras 24, 2005 02:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja uppuN »

mitä? en oo vielä postannu tänne? nohuhhuh...

nojuu, mieluiten piirrän (tällähetkellä) tyttöjä, nuoria söpöjä tyttöjä ^___^
ennen piirsin poikia, enkä millään halunnut piirtää tyttöjä, mutta yksi kaunis päivä innostuin piirtämään niitä erään kauniin kuvan takia, se insipiroi minua! se on minun muusani! --noni nyt riittää hörhöily...
Kuva
Y.S.A.K
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

Piirtelen aina jotain tyyppejä joiden pitäisi ottaa osaa tulevaan sarjakuvaani, mutta ei sitten ikinä jaksa alkaa piirtämään itse tarinaa.
Kuva
Haruno Sakura

Viesti Kirjoittaja Haruno Sakura »

mää piirrän yleensä koiria hopeanuolesta ja ihmisiä narutosta.....
Avatar
Sharun
Chuunin
Chuunin
Viestit: 249
Liittynyt: La Syys 18, 2004 08:52

Viesti Kirjoittaja Sharun »

Ihmisiä, mutta olen yrittänyt piirtää jotain lisää niiden mukana. Esim. taustaa tai että kuvaan sisältyisi jonkinlainen idea. Haluan siirtyä uudelle asteelle tästä "piirrä ukko/akka, joka seisoo vain jotenkin normaalisti", enhän minä voi koskaan muuten kehittyä.

Sarjakuvien piirtäminen on minun mielestäni aika hyvä idea kehittää taitojaan, koska niissä pakostikin (ideasta, tarinasta johtuen) joutuu piirtämään jonkun hankalan kuvan. Ei ehkä onnistu ekalla kerralla aivan täydellisesti, mutta siinä oppii silti jo paljon, jos se on sinnepäin.
Avatar
Sham
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 884
Liittynyt: Ti Syys 13, 2005 21:34
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sham »

Olenkohan tähän jo vastannut... Hmm.

Ihmisiä tykkään piirtää. Niitä myös osaan piirtä parhaiten. Joskus osasin piirtää hevosiakin, mutta se nyt on vähän jäänyt. Ja hiiriä on myös kiva piirtää ^^ Sarjakuvia en piirrä, pitäisi aloittaa semmoinen vähän pidempi projekti tässä kohta kun jaksaisi.
Prove me that you're not a fool, walk across my swimming pool

Y.S.A.K - Akatsuki FC - Gaara FC - Neji FC - J-rock FC - Sasuke FC - Suigetsu FC - Deidara FC - FMA FC - Gray FC
Avatar
Wani
Genin
Genin
Viestit: 140
Liittynyt: Ma Tammi 09, 2006 21:15
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wani »

Furryja. Eli siis ihmis-elukoita.
Silmiä on kanssa kiva piirtää.
Kuva
Y.S.A.K
Avatar
UnHoly
Genin
Genin
Viestit: 167
Liittynyt: Ke Tammi 18, 2006 22:04
Paikkakunta: Uusikaupunki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja UnHoly »

Jos piirrän, mikä on aika harvinaista, piirrän yleensä aseita ( miekkoja, kirveitä ja keihäitä ) ja niiden rakennekuvia.

Ja yleensä ne ovat mitä hullumman näköisiä :)
Kuva
Kiitän Tonzaa sigistä ^^
Vastaa Viestiin