[manga] Onko myös Kakashilla...

Kuolleet, muttei suinkaan unohdetut topicit
Lukittu
Shikamaru_86
Genin
Genin
Viestit: 101
Liittynyt: Ke Joulu 29, 2004 16:19
Paikkakunta: Forssa

Viesti Kirjoittaja Shikamaru_86 »

toivottavasti kakashin menneisyydestä paljastuis joku "hirmuteko" jolla se on hakkin mangekyoun itteleen..
muitaakseni kakashi sano sasukelle ennen sasuken lähtöä konohasta jotain että hän ymmärtää mitä sasuke joutuu kokemaan koska on ite kokenu saman(viittas jotain siihen että kakashikin on menettäny kaiken tai jotain läheisiään..) , ja sit myöhemmin näytettiin kun kaskashi katto jotain valokuvaa jossa oli muistaakseni joku nainen ja pieni poika. en ihan tarkkaan muista miten toi meni, tai sit saatan olla ihan väärässä..

no eiköhän kuitenkin se puuttuva mangekyoun käyttäjä jossain vaiheessa selviä..
Kuva
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Ei nyt helvetti.. Tässä aikasemmin minulle tuli näköjään totaalinen väärinkäsitys.<!--QuoteBegin-Gebric+--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Gebric)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin-->ja tapettuaan klaaninsa jäsenet Itachi kertoo Sasukelle, että maailmassa on yhteensä kolme ihmistä, joiden on mahdollista saada Mangekyou Sharingan[/quote]No, tuo oli osittain totta, mutta käsitin sen niin että Itachi olisi sillä hetkellä ainoa Mangekyoun omaava henkilö. Itachi sanoikin "jos pystyt aktivoimaan sen, henkilöiden lukumäärä, jotka osaavat käyttää Mangekyou Sharingania, minä mukaan lukien, on kolme". Eli tuosta päätellen joko Itachi ei tiennyt Kakashilla olevan mahdollisuus aktivoida Mangekyou Sharingan, tai sitten se todellakin oli hänellä jo silloin. Näistä vaihtoehdoista ei voi valita muuta kuin ensimmäisen. Mutta siltikin on vielä täysin auki pystyykö Kakashi sitä aktivoimaan. Ja toivottavasti tuo varman tiedon mukaan Mangekyouta käyttävä henkilökin esitellään pian.

edit:<!--QuoteBegin-FullPower+--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (FullPower)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin-->Mangekyon saajanhan pitää olla täysuchiha.[/quote]Tätä minäkin veikkaan, mutta missä tuo on todistettu? Ainoa kohta, jossa tätä on vihjattu on kohta jossa Itachi sanoo Kakashille, että Sharingan tarvitsee Uchihan tomiakseen parhaiten, mutta tämän uskon tarkoittavan vain sitä, että muut Sharinganin käyttäjät kuin Uchihat väsyvät helposti eli joutuvat käyttämään enemmän chakraa kuin Uchihat.

lisää edittiä: Chapterissa 260 näkyi ihan tarpeeksi selvästi ettei Kakashilla ollut Mangekyouta, ei ainakaan sillä hetkellä käytössä....;)
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
7thKeeper
Student
Student
Viestit: 12
Liittynyt: Ma Touko 16, 2005 02:20
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja 7thKeeper »

258:ssa on kuva Kakashista ja se tapa millä Kakashin Sharingan on piirretty siinä saa sen näyttämään että sillä ois Mangekyo, mikä on voinut ruokkii tätä. Ite en oo varma. Voin laittaa kuvan siintä tänne, mut en oo varma onko se kuinka sallittua. 259ssä taas ei oo hyvää kuvaa Kakashin silmästä että vois saada mitään selvää siintä.
<b>Obituaries</b>:<br>Grazed Dwarf Guttri, slain by a troll. We were gutted, although not as much as he was.
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

a) Se onko joku student, genin, chuunin, jounin, special jounin tai kage ei kerro millään tapaa sitä minkä verran kukin tietää narutosta.

b) Se oli toiseksi uusin manga joka varmensi Kakashilla olevan Mangekyou sharinganin.

c) Ennen chapter 277 ei kukaan tältä foorumilta tiennyt varmaksi oliko edellisessä chapterissa esitetty uudenlainen sharingan juuri Mangekyou.

d) Muistaakseni sinä kyllä väitit jossain threadissa kiven kovaan Sasuken saaneen Mangekyoun Naruto-tappelun aikana, mikä olikin vain kolmen pisteen sharingan. Se siitä lukemisesta ja luetun ymmärtämisestä.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

Gebric kirjoitti:a) Se onko joku student, genin, chuunin, jounin, special jounin tai kage ei kerro millään tapaa sitä minkä verran kukin tietää narutosta.

b) Se oli toiseksi uusin manga joka varmensi Kakashilla olevan Mangekyou sharinganin.

c) Ennen chapter 277 ei kukaan tältä foorumilta tiennyt varmaksi oliko edellisessä chapterissa esitetty uudenlainen sharingan juuri Mangekyou.

d) Muistaakseni sinä kyllä väitit jossain threadissa kiven kovaan Sasuken saaneen Mangekyoun Naruto-tappelun aikana, mikä olikin vain kolmen pisteen sharingan. Se siitä lukemisesta ja luetun ymmärtämisestä.
Aamen. Juuri näin.
-Kaito-
Genin
Genin
Viestit: 123
Liittynyt: Ke Maalis 23, 2005 02:55

Viesti Kirjoittaja -Kaito- »

henryi sä lievästi nauratat mua.

eka sä tuolla fiilistelet kuinka sä tiesit sen ja muut ei, ja sä osaat tulkita mangaa oikein ja muut väärin.

silti ite just siel toises topicissa kiven kovaa kerroit kuinka sasuke sai siinä narutoo kanssa riehuessaan mangekyoun...

solet kyllä uskottava :)
Cross
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 571
Liittynyt: Pe Touko 27, 2005 20:10

Viesti Kirjoittaja Cross »

henryi kirjoitti:
-Kaito- kirjoitti:henryi sä lievästi nauratat mua.

eka sä tuolla fiilistelet kuinka sä tiesit sen ja muut ei, ja sä osaat tulkita mangaa oikein ja muut väärin.

silti ite just siel toises topicissa kiven kovaa kerroit kuinka sasuke sai siinä narutoo kanssa riehuessaan mangekyoun...

solet kyllä uskottava :)
Kuka tommosii on väittäny ? O_o :roll: En oo missään vaiheessa sanonu
että muut tulkitsee mangaa väärin. :evil: Nyt sain kyllä parhaat naurut :lol:
no kyllä noista sun posteista saa aika nopeesti semmosen käsityksen
Kuva
-Kaito-
Genin
Genin
Viestit: 123
Liittynyt: Ke Maalis 23, 2005 02:55

Re: Te taidatte kaikki olla ihan pihalla ?

Viesti Kirjoittaja -Kaito- »

henryi kirjoitti: Vaikka olisitte kuinka "special jounineita tai chuunineita", niin kannattaisi ymmärtää lukemansa/katsomansa Naruto ennen kuin tulee tänne boardille kirjoittelemaan mitä sattuun roskaa. Tätä mieltä olen. Joten en ymmärrä, että tulee tämmöiset "tappelut" jostain kakashin sharinganista :D Minä olen tiennyt jo sen aika pitkään, muttei minua kukaan uskonut. Siitäs saitte. HAH. Ohjeeksi: Lue manga, katso sarjaa. Ymmärrä katsomasi, tai jos et ymmärrä, niin kävele lähempään kirjastoon ja lainaa "Opi englantia 15 minuutissa" :lol:
"kannattaisi ymmärtää lukemansa/katsomansa"

"Ymmärrä katsomasi, tai jos et ymmärrä, niin kävele lähempään kirjastoon ja lainaa "Opi englantia 15 minuutissa" "

kyllä noi nyt vaan aika siltä vaikuttaa. ootkohan nähny elämää paljoa kymmentä vuotta pidempään?
Avatar
Sham
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 884
Liittynyt: Ti Syys 13, 2005 21:34
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sham »

Kyllähän se sitä itse ainakin mangekyouksi kutsui. Ihmettelen minäkin vaan sitä että kuka se kolmas mangekyoun käyttäjä on josta Itachi puhui, koska silloin Kakashilla ei vielä tainnut mangekyouta olla.
Prove me that you're not a fool, walk across my swimming pool

Y.S.A.K - Akatsuki FC - Gaara FC - Neji FC - J-rock FC - Sasuke FC - Suigetsu FC - Deidara FC - FMA FC - Gray FC
-Kaito-
Genin
Genin
Viestit: 123
Liittynyt: Ke Maalis 23, 2005 02:55

Viesti Kirjoittaja -Kaito- »

henryi kirjoitti:Ja nyt sitten voisin tässä "sivussa" -kaitolle-

vastata: "Oikeastihan lukiota käyvä nuori on 11-vuotta. En voi kyllä

sanoa muuta kuin: "RAPU! :lol: ". Voithan tietenni päätellä kuinka vanha

oon, jos oon lukion toisella ??. . .
.
Mistäs mää tietäsin ootko lukion tokalla vai et?

Eiks Itachi sanonu et on kolme jotka VOI saada Mangekyoun?

Ja onks kukaan tullu aatelleeks et Itachi ei välttämät puhunu totta kun sano et silleen sen vaan voi saada? Tai et se ei itekkään välttämättä tienny muista tavoista?
Avatar
batanga
Oinin
Oinin
Viestit: 913
Liittynyt: Su Huhti 10, 2005 20:24
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja batanga »

-Kaito- kirjoitti:Eiks Itachi sanonu et on kolme jotka VOI saada Mangekyoun?

Ja onks kukaan tullu aatelleeks et Itachi ei välttämät puhunu totta kun sano et silleen sen vaan voi saada? Tai et se ei itekkään välttämättä tienny muista tavoista?
Tosta nyt on tuhat ja kolmekymmentä käännöstä. Itellä oli jossain:

"If you awaken it... then the number of people that have ever used the mangekyou will be three"

ja

"if you awaken it... there will be three people who are able to obtain the mangekyou"

Jotenkin noin ne meni. Ite arvelen että sitä kolmatta ei ikinä tulla esittelemään. Ja Itachi todellakaan ei ilmeisesti tiennyt muita tapoja saada mangekyouta.
Haista paska! Saatanan rasisti kusipää! -EroSennin
Kuva
-Kaito-
Genin
Genin
Viestit: 123
Liittynyt: Ke Maalis 23, 2005 02:55

Viesti Kirjoittaja -Kaito- »

Batanga kirjoitti:Ja Itachi todellakaan ei ilmeisesti tiennyt muita tapoja saada mangekyouta.
no jotain tämmöstä mäkin aattelin.. kun kaikki aina miettii että kenet kakashi on tappanu jne... se ois kyl vähä random jos se ois ainoo tapa :shock:
mikami
Chuunin
Chuunin
Viestit: 212
Liittynyt: To Loka 06, 2005 18:05

Viesti Kirjoittaja mikami »

No empä tiedä mutta minä luulisin että sitä ei voi saada kun Uchiha klaanin jäsenet :? ellei sitten siirretä sitä silmää...
-Kaito-
Genin
Genin
Viestit: 123
Liittynyt: Ke Maalis 23, 2005 02:55

Viesti Kirjoittaja -Kaito- »

Hopsu kirjoitti:No empä tiedä mutta minä luulisin että sitä ei voi saada kun Uchiha klaanin jäsenet :? ellei sitten siirretä sitä silmää...
no ei tietenkään sharingania yleensä voi saada ellei siirrä silmää, nyt puhuttiin siitä että jos on sharingan, niin voiko saada mangekyouta
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

-Kaito- kirjoitti:
Hopsu kirjoitti:No empä tiedä mutta minä luulisin että sitä ei voi saada kun Uchiha klaanin jäsenet :? ellei sitten siirretä sitä silmää...
no ei tietenkään sharingania yleensä voi saada ellei siirrä silmää, nyt puhuttiin siitä että jos on sharingan, niin voiko saada mangekyouta
Noh, jos edellytykset täyttyy, niin tottakai voi saada. Jokainen jolla on sharingan, on teoriassa mahdollinen saamaan MS:n.
Lukittu