[manga] Onko myös Kakashilla...

Kuolleet, muttei suinkaan unohdetut topicit
Lukittu
BiancoNero
Genin
Genin
Viestit: 124
Liittynyt: Pe Loka 29, 2004 18:33
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja BiancoNero »

HEhhehhe.. Tää mun perustama topikki on vieläkin pystyssä. Naureskelin vaa kun mun kysymys aikoinaan tuomittiin ihan lyttyyn... :lol:
Forza Juve!...
Avatar
koman
Student
Student
Viestit: 41
Liittynyt: Ti Helmi 13, 2007 18:46
Paikkakunta: Oulu<33

Viesti Kirjoittaja koman »

aletaanko nyt taisteleen että kuinka kakashi on tuon saanut? :D itse ajattelin että se kakashin kaveri oli hommannu sen MS:n jotenki ennenku silmä siirrettiin kakashille.. :roll:
Kuva
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

Ehkäpä hän ei vain osannut laukaista sitä käyttöönsä, kerta eihän edes sitä sammuksiin saa. Käsisinettien (eli se uusi asia) vasta pääsee tavallaan käsiksi tuohon silmäänsä.

Kakashi lienee käynyt lukemassa vinkistä siellä Uchihoiden temppelissä.

~chauron kirjoitti: Ei ole. Mangekyuo vaatii lähimmän/lähimpien ystävien uhraamista (tai ehkäpä mahdollisesti kaikkein tärkeimmän suojelemista oman henkensä uhalla), joten entistä enempi arvelluttaa moinen . Samoin erittäin todennäköisesti kaksi silmäparia ja Uchican verta suoniin, joita Kakashi ei täytä (kun kerran ei ole Uchica).
Ja obiton kuolemako ei mene lähimmän uhrauksesta. No just, hyvä minä
~chauron kirjoitti: Silmänsähän Kakashi on saanut vasta myöhemmin, siirrännäisenä parhaimmalta ystävältään Uchica Obito-donolta. Eli eipä ole synnynnäinen tämä kakashin vasen silmä.
Eipä sillä näytä olevan väliä, kunhan määreet toteutuvat.
Avatar
Brawler
ANBU
ANBU
Viestit: 489
Liittynyt: Ti Helmi 20, 2007 12:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Brawler »

koman kirjoitti:aletaanko nyt taisteleen että kuinka kakashi on tuon saanut? :D itse ajattelin että se kakashin kaveri oli hommannu sen MS:n jotenki ennenku silmä siirrettiin kakashille.. :roll:
Ei ole hommannut. Kun hän sen sai, niin siinä oli 2 täplää, kun nyt kakashin silmässä on 3 (jo jaksossa 7 on) ja on sanottu että hän on kolmannen jotenkin hankkinut. Eli ei näin ainakaan. Minusta tuntuu enemmänkin että hänellä on jonkinlainen oma tekniikka /harjoitusmetodi jolla sen hankki. (ei olla kerrottu mutta uskon näin)
Kuva
Silmä silmästä johtaa vain kasvavaan sokeuteen.
Disaster
Genin
Genin
Viestit: 127
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 21:58

Re: [manga] Onko myös Kakashilla...

Viesti Kirjoittaja Disaster »

BiancoNero kirjoitti:Olen vasta animen katselija. Mutta olen kuullut, että Kakashilla on myös Mangekyo Sharingan, te viisaat mangan lukijat kertokaapas minulle totuus.
Tottakai sillä on sen nimi muuten on master mangekyo sharingan se näytetään pian kun Kakashi tappaa sen avulla jonkun akatsukilaisen. Sasukekin on tässä ehtinyt kolmepäisen shurigen sharinganin hommata näiden 2.5 vuoden aikana, tämä on totuus. tässä ois sen videon url jossa ne näytetään muuten on kyllä hieno. siinä teille :lol: http://www.youtube.com/watch?v=Lbme92kiFmA
Viimeksi muokannut Disaster, Su Huhti 29, 2007 18:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: [manga] Onko myös Kakashilla...

Viesti Kirjoittaja Nixu »

MithosDarkAngel kirjoitti:Tottakai sillä on sen nimi muuten on master mangekyo sharingan se näytetään pian kun Kakashi tappaa sen avulla jonkun akatsukilaisen. Sasukekin on tässä ehtinyt kolmepäisen shurigen sharinganin hommata näiden 2.5 vuoden aikana, tämä on totuus. tässä ois sen videon url jossa ne näytetään muuten on kyllä hieno. siinä teille 14 vuotias ei-edes-nörtti voitti teidät :lol: http://www.youtube.com/watch?v=Lbme92kiFmA
Ootko kuinka tosissasi?? O__o

- Missä on muka sanottu, että se on joku ihmeen master MS?
- Kakashi ei tapa sillä ketään, ainoastaan haavoittaa Deidaraa.
- Mikä vitsin shuringen sharingan? : D
- Sasuke sai kolmannen täplän jo silloin, kun taisteli Narutoa vastaan Valley of the endissä.
- Ja tuo "video" oli täyttä kuraa.

Kiitos
Disaster
Genin
Genin
Viestit: 127
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 21:58

Re: [manga] Onko myös Kakashilla...

Viesti Kirjoittaja Disaster »

nixuboy kirjoitti:
MithosDarkAngel kirjoitti:Tottakai sillä on sen nimi muuten on master mangekyo sharingan se näytetään pian kun Kakashi tappaa sen avulla jonkun akatsukilaisen. Sasukekin on tässä ehtinyt kolmepäisen shurigen sharinganin hommata näiden 2.5 vuoden aikana, tämä on totuus. tässä ois sen videon url jossa ne näytetään muuten on kyllä hieno. siinä teille 14 vuotias ei-edes-nörtti voitti teidät :lol: http://www.youtube.com/watch?v=Lbme92kiFmA
Ootko kuinka tosissasi?? O__o

- Missä on muka sanottu, että se on joku ihmeen master MS?
- Kakashi ei tapa sillä ketään, ainoastaan haavoittaa Deidaraa.
- Mikä vitsin shuringen sharingan? : D
- Sasuke sai kolmannen täplän jo silloin, kun taisteli Narutoa vastaan Valley of the endissä.
- Ja tuo "video" oli täyttä kuraa.

Kiitos
1 mä en jaksa luetella kaikkia niitä nettisaitteja joissa se kerrotaan
2 joo se tappo tieto oli wikipedian spoilereista
3 se josta lähtee kolme viivaa
4 se ei ole shuriken sharingan
5 no it wasn't
-ja kysymys sulle miksi olet noin ilkeä.
Avatar
Kaksu da Pervert
Rookie
Rookie
Viestit: 81
Liittynyt: Ti Kesä 06, 2006 16:53
Paikkakunta: Kalajoki

Re: [manga] Onko myös Kakashilla...

Viesti Kirjoittaja Kaksu da Pervert »

MithosDarkAngel kirjoitti:2 joo se tappo tieto oli wikipedian spoilereista
No kerroppa miks se on sitte edelleen elossa!
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: [manga] Onko myös Kakashilla...

Viesti Kirjoittaja Nixu »

MithosDarkAngel kirjoitti:1 mä en jaksa luetella kaikkia niitä nettisaitteja joissa se kerrotaan
2 joo se tappo tieto oli wikipedian spoilereista

-ja kysymys sulle miksi olet noin ilkeä.
Ei varmaan ole koskaan tullut mieleen, että nettiin ja Wikipediaankin voi kuka vain kirjoittaa mitä vain?
EI pidä uskoa kaikkea mitä sieltä lukee. ...Noihin muihin juttuihin en jaksa edes ottaa kantaa..

Ja jos olisin ilkeä, niin vastaisin sinulle, että siksi koska en pidä tuollaisista muka kaikkitietävistä pikku noobeista,
mutta koska olen tänään oikein hyvällä tuulella en sano sitä. :p
Jos jatkossa on henk.koht asiaa, niin pistä privaa, kiitos [/Off?]
Avatar
Tobi
Genin
Genin
Viestit: 104
Liittynyt: Ke Maalis 14, 2007 15:58
Paikkakunta: Äänekoski

Re: [manga] Onko myös Kakashilla...

Viesti Kirjoittaja Tobi »

Deidara is dead? OMG!

Deidara on elossa. Sorry vaan.
-------

1.Kakashin MS ei ole alkuperäinen, vaan muunneltu alkuperäisestä
2.Kakashi haavoittaa "lievästi" Deidaraa katkaisemalla MS:llä tämä toisen käden.
3.Video oli täyttä kuraa.
Metal Gear Solid 2:ssa Snake puhuu Valmetista ja sen valmistamista aseista.
-large

Kuva
BiancoNero
Genin
Genin
Viestit: 124
Liittynyt: Pe Loka 29, 2004 18:33
Paikkakunta: Helsinki

Re: [manga] Onko myös Kakashilla...

Viesti Kirjoittaja BiancoNero »

Kyllä!
Forza Juve!...
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Re: [manga] Onko myös Kakashilla...

Viesti Kirjoittaja Runte »

^
Spoileri, maalaa nähdäksesiMiten luokitellaan paras kamu? Jos Uchiha tappaa yhden Kaveripiiristään, jonka luulee olevan hänen paras kamunsa, saako hän silloin Mangekyoun automaattisesti? Ite kyllä veikkailen että semmosta taikaa ei olis olemassakaan kuin "Tapa, saat autom." Sille täytyy olla jonkinlainen ("rituaali"?) keino jolla sen saa johon vaikka tarvitaan verta yms. Sitä kun ei ole tarkemmin mangassa määritelty.
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Jugger
Rookie
Rookie
Viestit: 51
Liittynyt: To Joulu 20, 2007 10:16
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Re: [manga] Onko myös Kakashilla...

Viesti Kirjoittaja Jugger »

Kyllä sillä se on. Kakashi kehitti oman version siitä.
Kuva
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: [manga] Onko myös Kakashilla...

Viesti Kirjoittaja Nixu »

^ ÖÖh.. Minulla näkyy vain eräs vanha chapun sivu, jossa Sai syöttää Narskaa ensin ja Kakashi sitten..
Mitähän sen pitäisi vahvistaa?? :p
Avatar
Eliass
Student
Student
Viestit: 23
Liittynyt: Su Elo 05, 2007 20:13

Re: [manga] Onko myös Kakashilla...

Viesti Kirjoittaja Eliass »

^ Pari sivuu eteenpäin nii kaksu höpöttää jotai että olisi voinut käyttää ms:sää.
"Urahara's sense of humor may be a little frightening." ;D
Lukittu