Keksi oma ninja!

Kuolleet, muttei suinkaan unohdetut topicit
Lukittu
Avatar
kiko-chan
Super Mama
Super Mama
Viestit: 1478
Liittynyt: To Huhti 15, 2004 19:25
Paikkakunta: Gitaroo Planet
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kiko-chan »

Joo-oh, eli mitä jos nyt sitten keksisitte oman ninjan? Millainen se olisi ja millaisia taitoja se omaisi? Mikä olisi sen pimeä dramaattinen angstia tihkuva menneisyys *korottaen sekä ääntään että kättään seremoniallisesti*?

Ai niin, pyydän anteeksi ja samalla kiitän Vainoharhaa ideasta. Propsit sille, ei mulle. ^_^

No jotkut varmasti tietää jo mutta joitain näistä keksityistä jounineista saatetaan käyttää tulevassa Jounin-turnauksessa. Hihkaskaapa jollette halua että käytän teidän luomuksianne.

Tosiaan sisällyttäkää jonkunnäkönen henkilökuva sekä mahdollisesti liikkeistä ja taidoista(tätä painotan itse asiassa enemmän). No, pistäkää haisemaan!

Palan halusta tietää! ^_^

EDIT: Siis propsit largelle ja sitten vasta Vainoharhalle. Toivottavasti olette nyt kummatkin tyytyväisiä! (Tää edit tais olla aika turha...)
Kuva
large
BANNED
BANNED
Viestit: 2246
Liittynyt: Su Helmi 29, 2004 14:44

Viesti Kirjoittaja large »

<!--QuoteBegin-kiko-chan+May 5 2004, 08:42 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (kiko-chan @ May 5 2004, 08:42 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Joo-oh, eli mitä jos nyt sitten keksisitte oman ninjan? Millainen se olisi ja millaisia taitoja se omaisi? Mikä olisi sen pimeä dramaattinen angstia tihkuva menneisyys *korottaen sekä ääntään että kättään seremoniallisesti*?

Ai niin, pyydän anteeksi ja samalla kiitän Vainoharhaa ideasta. Propsit sille, ei mulle. ^_^

No jotkut varmasti tietää jo mutta joitain näistä keksityistä jounineista saatetaan käyttää tulevassa Jounin-turnauksessa. Hihkaskaapa jollette halua että käytän teidän luomuksianne.

Tosiaan sisällyttäkää jonkunnäkönen henkilökuva sekä mahdollisesti liikkeistä ja taidoista(tätä painotan itse asiassa enemmän). No, pistäkää haisemaan!

Palan halusta tietää! ^_^ [/quote]
Se oli mun idea mä poustasin sitä ennen *murisee*
pysy poissa s-tanan rasistipaska large! -Fredo
Kuva
Avatar
kiko-chan
Super Mama
Super Mama
Viestit: 1478
Liittynyt: To Huhti 15, 2004 19:25
Paikkakunta: Gitaroo Planet
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kiko-chan »

Yääh! Joo vai? Ihan tosi. Hmm... Pitäisköhän tää sit poistaa? Oon tosi pahoillani large. Mä vaan oletin tuolta genin-turnauksen viesteistä että tää olis ollu uus topicci. ^_^ Anna anteeks! Onko sulla yhtään tietoa siitä miten topic poistetaan?
Kuva
large
BANNED
BANNED
Viestit: 2246
Liittynyt: Su Helmi 29, 2004 14:44

Viesti Kirjoittaja large »

<!--QuoteBegin-kiko-chan+May 5 2004, 09:15 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (kiko-chan @ May 5 2004, 09:15 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Yääh! Joo vai? Ihan tosi. Hmm... Pitäisköhän tää sit poistaa? Oon tosi pahoillani large. Mä vaan oletin tuolta genin-turnauksen viesteistä että tää olis ollu uus topicci. ^_^ Anna anteeks! Onko sulla yhtään tietoa siitä miten topic poistetaan? [/quote]
Emmä sitä tarkota :) vaa sitä et mä sanoin sen vainoharhaa ennen ;)
pysy poissa s-tanan rasistipaska large! -Fredo
Kuva
Avatar
kiko-chan
Super Mama
Super Mama
Viestit: 1478
Liittynyt: To Huhti 15, 2004 19:25
Paikkakunta: Gitaroo Planet
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kiko-chan »

Kas vaan mä tarkistin sen just. No, pyydänpä anteeks viel kerran. ^_^ Njoo, ootko sä jo yhtään miettiny ninjaas? Mie editoin tota viestiä nyt sitten... ^_~
Kuva
large
BANNED
BANNED
Viestit: 2246
Liittynyt: Su Helmi 29, 2004 14:44

Viesti Kirjoittaja large »

Joo se on semmonen 230 cm pitkä joka painaa 100kg ja sillä on sharingan ja sen menneisyydestä sitä että se on sasuken oikea isä ja se karkas ku kuuli et sasuke syntyy Ja sen sharingan on nii kehittyny et se voi kopioda bloodlineja ja se on special jounin
Ja sen ase on pitkä bambukeppi
pysy poissa s-tanan rasistipaska large! -Fredo
Kuva
Avatar
Haba
Chuunin
Chuunin
Viestit: 239
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 13:10

Viesti Kirjoittaja Haba »

Nojaa. Onpas mielenkiintonen topic. EIkun vaan sitten ninjaan keksimään... :D
large
BANNED
BANNED
Viestit: 2246
Liittynyt: Su Helmi 29, 2004 14:44

Viesti Kirjoittaja large »

<!--QuoteBegin-kiko-chan+May 5 2004, 08:42 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (kiko-chan @ May 5 2004, 08:42 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Joo-oh, eli mitä jos nyt sitten keksisitte oman ninjan? Millainen se olisi ja millaisia taitoja se omaisi? Mikä olisi sen pimeä dramaattinen angstia tihkuva menneisyys *korottaen sekä ääntään että kättään seremoniallisesti*?

Ai niin, pyydän anteeksi ja samalla kiitän Vainoharhaa ideasta. Propsit sille, ei mulle. ^_^

No jotkut varmasti tietää jo mutta joitain näistä keksityistä jounineista saatetaan käyttää tulevassa Jounin-turnauksessa. Hihkaskaapa jollette halua että käytän teidän luomuksianne.

Tosiaan sisällyttäkää jonkunnäkönen henkilökuva sekä mahdollisesti liikkeistä ja taidoista(tätä painotan itse asiassa enemmän). No, pistäkää haisemaan!

Palan halusta tietää! ^_^

EDIT: Siis propsit largelle ja sitten vasta Vainoharhalle. Toivottavasti olette nyt kummatkin tyytyväisiä! (Tää edit tais olla aika turha...) [/quote]
Hyvä edit toi on koska sinä on mun nimi ^_^
pysy poissa s-tanan rasistipaska large! -Fredo
Kuva
Avatar
Haba
Chuunin
Chuunin
Viestit: 239
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 13:10

Viesti Kirjoittaja Haba »

leuhkis
large
BANNED
BANNED
Viestit: 2246
Liittynyt: Su Helmi 29, 2004 14:44

Viesti Kirjoittaja large »

En oo ^^, mun mielestä sä oot vaa kateellinen
pysy poissa s-tanan rasistipaska large! -Fredo
Kuva
Avatar
kiko-chan
Super Mama
Super Mama
Viestit: 1478
Liittynyt: To Huhti 15, 2004 19:25
Paikkakunta: Gitaroo Planet
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kiko-chan »

Muhah. largen ninja on aika epärealistinen. Mut siitä tulis mielenkiintosta. Unohdin sanoa että nimi ei olisi pahitteeksi ettei tule Itachi vs 230-senttinen-Sasuken-oikee-isä-jonka-yyberl33t-Sharingan-kopsii-bloodline-limittejä-bambukeppi-kädessään

Mun ninja:
Kunosada Kairi

Mistin hunter-nin-ryhmään kuuluva ninja, joka luonnollisesti hallitsee vesijutsuja. Esimerkiksi Mizu Bunshinin, Suiton Suiryudan ja Daibakufun. Se on noin 14-16 vuotias ja tunsi H-... öh, no aattelin tehä tästä fanficin joku päivä joten en kerro sen menneisyydestä mitään.

Aseenaan Kairi käyttää kodachia...sellasta katanan ja wakizashin välimuotoa. Toisin sanoen lyhyttä katanaa... ^_^

Hmm... Kairin taistelutekniikkaan sisältyy eniten ninjutsua, taijutsua eikä se oikeen osaa genjutsua. Eh, näitten keksiminen on vaikeampaa kuin luulin.
Kuva
large
BANNED
BANNED
Viestit: 2246
Liittynyt: Su Helmi 29, 2004 14:44

Viesti Kirjoittaja large »

<!--QuoteBegin-kiko-chan+May 5 2004, 10:00 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (kiko-chan @ May 5 2004, 10:00 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Muhah. largen ninja on aika epärealistinen. Mut siitä tulis mielenkiintosta. Unohdin sanoa että nimi ei olisi pahitteeksi ettei tule Itachi vs 230-senttinen-Sasuken-oikee-isä-jonka-yyberl33t-Sharingan-kopsii-bloodline-limittejä-bambukeppi-kädessään

Mun ninja:
Kunosada Kairi

Mistin hunter-nin-ryhmään kuuluva ninja, joka luonnollisesti hallitsee vesijutsuja. Esimerkiksi Mizu Bunshinin, Suiton Suiryudan ja Daibakufun. Se on noin 14-16 vuotias ja tunsi H-... öh, no aattelin tehä tästä fanficin joku päivä joten en kerro sen menneisyydestä mitään.

Aseenaan Kairi käyttää kodachia...sellasta katanan ja wakizashin välimuotoa. Toisin sanoen lyhyttä katanaa... ^_^

Hmm... Kairin taistelutekniikkaan sisältyy eniten ninjutsua, taijutsua eikä se oikeen osaa genjutsua. Eh, näitten keksiminen on vaikeampaa kuin luulin. [/quote]
Nii sen supa-uub3r-hyper-googol-bambukepin nimi on Egroeg Hsub(aka. Nedal Nib Amaso)
pysy poissa s-tanan rasistipaska large! -Fredo
Kuva
Avatar
Atesan
Oinin
Oinin
Viestit: 983
Liittynyt: Su Huhti 18, 2004 01:31
Paikkakunta: Oulu Finland

Viesti Kirjoittaja Atesan »

<!--QuoteBegin-large+May 5 2004, 10:07 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (large @ May 5 2004, 10:07 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Nii sen supa-uub3r-hyper-googol-bambukepin nimi on Egroeg Hsub(aka. Nedal Nib Amaso) [/quote]
Mitä Helvettiä! George bush! XDD
LAZERATTACK PEWPEW!
Avatar
Haba
Chuunin
Chuunin
Viestit: 239
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 13:10

Viesti Kirjoittaja Haba »

Kylläpäs teillä on mielikuvitus taas vauhdissaan.. :D
large
BANNED
BANNED
Viestit: 2246
Liittynyt: Su Helmi 29, 2004 14:44

Viesti Kirjoittaja large »

Ai nii joo se mun ninja joka on 230 cm ja painaa 120kg jolla on bambukeppi aseena ja joka on sasuken oikea isä ja joka karkas ku sai tietää et sasuke synty ja jonka nimi Egroeg Hsub(aka.Nedal Nib Amaso)
Ni mähän postasin aiemmin et sil on sharingan jol voi kopioida kaikkea, kyllä luit oikein kaikkea jopa advanced bloodlinejä ni sen isä on buykugan tyyppi joten sillä on Buykugan silmät jotka on punaset ja niis on kolme pistettä niiku sharinganis >_<, o_O ahahahahahahahhhahahahhhaha hohohhoohhoohho
ps. tää on kuolematon
pysy poissa s-tanan rasistipaska large! -Fredo
Kuva
Lukittu