Klo. 01.00-06.00

Kuolleet, muttei suinkaan unohdetut topicit
Lukittu
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Klo. 01.00-06.00

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Tälläinen topicki oli jossain foorumilla joskus... Ja ajattelin tuoda sen tännekin, koska täällä kuitenkin näkyy olen yöihmisiä.

Niin, eli idea on aika simppeli.. Tähän topickii saa postata vain klo 01.00-06.00 välisenä aikana.
Sillä ei niin ole väliä mitä tänne kirjoittelee, ei kuitenkaan ihan turhaa spämmiä..
Puhukaa esim. miten on päivä mennyt, mitä meinaa vielä yöllä tehdä ja sitä rataa.

Nyt alkaa silmiin sattumaan tämä näytön tuijotus, joten hyvät yöt kaikille

Kaikki viestit mitkä tulevat väärään aikaan poistetaan!

PÄIVITYS EDIT: Sääntölisäys ja tekstin siistimistä.
Viimeksi muokannut Nixu, Su Touko 06, 2007 01:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
batanga
Oinin
Oinin
Viestit: 913
Liittynyt: Su Huhti 10, 2005 20:24
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja batanga »

Jaajaa, vai yökukkujille...

Luulenpa että kuulun aika vahvasti tähän joukkoon. Paitsi viikolla. Mut kohtahan lomat alkaa ni sit vähän myöhempään.

Jaa, eipä tässä muuta, vielähän tässä on 2-3 tuntia laatuaikaa valvoa.

Narnian vois kattoo uudestaan tässä.
Haista paska! Saatanan rasisti kusipää! -EroSennin
Kuva
Avatar
JeBaZ
Genin
Genin
Viestit: 183
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 16:51
Paikkakunta: Tuolla-->

Viesti Kirjoittaja JeBaZ »

Hohoo! Tänne siis voi kirjottaa kaikkee kifaa... Njoo oon yllättäen kaverin koneella kikkailemassa kun en vieläkään omista omaa nettiä. Mutta mutta kyllä on ollut mukava päivä ja kaunis sää :P Tosin krapulan takia en ole päivästä nauttinut, joten satsaan aamuöihin.

Lomalla voin sitten kikkailla vielä enemmän kun menen vanhemmille joulun ajaksi ^_^ Täytyy mennä keksimään jotain mukavaa tekemistä. Jos vaikka alottas yön ratoks kotona animeputken.

Kettu kuittaa--->
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

Hyvä topic!
Jaa no mitäs täss Aapelissa oon pelannu koko päivän.
Tällä foorumilla ihmiset taitaa olla hereillä enemmän yöllä kuin päivällä.

Saatanpa lähteä vielä kylille kun on niin levoton olo
Kuva
Avatar
SePetus
Jounin
Jounin
Viestit: 1085
Liittynyt: Ti Loka 12, 2004 18:41
Paikkakunta: LPR

Viesti Kirjoittaja SePetus »

hahahaha että alko naurattaa ku näin tän topicin merkityksen kun olen kerran jopa tehnyt aivan samanlaisen ja saman idean tapaisen topicin samalle foorumi osastollekkin ja se lukittiin koska se oli kuulemma pelkkä off-topic keskustelu juttu. joten ei ole mikään uus juttu ja olit nxb oikees olit nähnyt sen se oli täällä.
Kuva
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Maya kirjoitti:ja olit nxb oikees olit nähnyt sen se oli täällä.
En mä kyl tääl oo tälläst nähny.. ku kävin miettii, ni hokasin, et se oli tuolla Tilt.tveen puolella...

Kävin tänää kauden ekoilla snoukka sessareilla.. Kyllä siinä kunto pistettiin koetukselle, kun piti rinnettä kiivetä vähän väliä ylös.. oli kyllä ihan hauskaa laskea pitkästä aikaa.. Parit ekat hypyt pannutin, mutta kyllä se siintä lähti kulkemaan.. Nyt on ihan älyttömän väsynyt olo, ja vielä pitäs laatii joku opintojen jatkosuunitelma, jonka voisi sitten huomenna käydä opolle näyttämässä..
Eipä tässä muuta.. Katellaa huomen uudestaa
Avatar
Ziryuki
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 894
Liittynyt: Su Loka 02, 2005 02:37
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Ziryuki »

Kohta vois jättää tuon cokiksen juonnin vähemmälle, tullut kömmittyä nukkumaan jo monen monituisen viikon verran vasta klo 4:00... Ja huomenna pitäs aamulla poikkeuksellisesti olla hereillä jo ennen yhdeksää jotta pääsee aikasemmin eläinkauppoihin valikoimaan gerbua. Se on valitettavasti aina sitten sitä minun tuuriani että sekin gerbu on agouti väriltään, niitä on joka hilvatun paikassa. Haluisin kovin jotain aivan muuta väriä. Kuten REW <3
Vois varmaan kaivaa tässä poliisiopisto 3:n ja kattoa sitä kun ei muutakaan tekemistä keksi.. (häröilyn lisäksi) *huokaus*
Olen kateellinen niille joilla on hyvät unenlahjat. Jossain vaiheessa on todellakin otettava itseään niskasta kiinni ja kömmittävä uhkarohkeasti peittomaailmaan ja yrittää nukahtaa.

EDIT: Perhana, siis tänään... Tänään pitäs olla yheksältä jo hereillä... >.<
Kuva
Avatar
.Yoshimi.
Oinin
Oinin
Viestit: 946
Liittynyt: Ma Heinä 05, 2004 16:08
Paikkakunta: Valkeakoski

Viesti Kirjoittaja .Yoshimi. »

Niinpä.. minäkin olen jo viikon ajan käynyt 4-8 aikaan nukkumaan -.-; Siis aamulla. En vain saa unta. Sitten herään aina 15-17 aikaan. Haluaisin kanssa hyvät unen lahjat.
Onneksi rp on keksitty. Ja JK2. Ja mangat... Joko menen rpeetä jossain englanninkielisessä kökössä tai pelaan JK2 tai luen mangaa tai jotain kirjaa.
Jos kävisin kahdelta nukkumaan niin saisin unen varmaan 5-6 aikaan. Vaikka minua kuinka väsyttää niin en saa unta ennen 5 o_o Se on ärsyttävää. Sen takia koulukin tuppaa menemään miten sattuu.. Oma syy sekin kai on -.-
Minäkin juon novelle friss limeä tässä :P Kurkku on ihan käheänä niin pakko jotain juoda.
Kuva
Naruto.Fiin puolella Yena ^.~
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

Jaa pitäs herätä seittemältä että kerkeän kouluun enkä jaksa mennä nukkumaan.
Torstaina loppuu koulu aaahhh... Harmi vain että jo 2.1.2006 alkaa koulu...

Niin ja joo Hyvää yyötä kaikille!
Kuva
Avatar
.Yoshimi.
Oinin
Oinin
Viestit: 946
Liittynyt: Ma Heinä 05, 2004 16:08
Paikkakunta: Valkeakoski

Viesti Kirjoittaja .Yoshimi. »

Mulla on huomenna kuraattori 12.15 -_- Duh..
herään 11 aikaan varmaan. Tai sitten 1.30.. Tai sitten 11.45..

Kunnon koulu mulla alkaa vasta helmikuussa. Meen johonkin pien ryhmä juttuun niin sen takia koulua sillon -.- Pien ryhmään menee kaikki hiljaisemmat oppilaat tai jos ei oo tehnyt monia töitä tai on ollut paljon poissa -> Minä. Kaikkiin noihin lyhyesti vastattuna [äitiä lainaten] kaikki munlaiseni menevät sinne ["se on tarkoitettu sannimaisille"]. ^^
Kuva
Naruto.Fiin puolella Yena ^.~
Avatar
Ziryuki
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 894
Liittynyt: Su Loka 02, 2005 02:37
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Ziryuki »

.Yoshimi. kirjoitti:Jos kävisin kahdelta nukkumaan niin saisin unen varmaan 5-6 aikaan. Vaikka minua kuinka väsyttää niin en saa unta ennen 5 o_o Se on ärsyttävää.
Sama onkelmainen.. -___-" Ja hitto vie se on rasittavaa, päivällä sitten tuppaa olemaan äreänä kaikille. Ei tosiaan voi muuta kuin itseään vaan syyttää.

Aloin tässä mietimään että miksi kuuntelen jotain ihan outoa ja ärsyttävän kuuloista viulunvingutuskissanrääkkäys- musiikkia.. Olen ilmeisesti liian väsynyt vaihtamaan sitä muuhun tai jotain. Videonauhurikin on liian kaukana, en yllä tunkemaan paikaltaan liikkumatta kasettia sinne. En jaksa, olen laiska. *väsymysangstvalitussokerihumaluus-musmus* Kohta taas rävellän tämän tuolini kanssa pahemman kerran.. *ryminää*
Tajusinkin tässä taas (suomeksi: löysi lattialta pölyisiä tärkeitä papereita joiden olemassaoloa ei muistanut) että tammikuussa pitäisi työkkäriin painella pirteästi kysymään työharjottelupaikkaa.. *laskee päiviä* Eli pitäisi alkaa parantamaan yörytmiä piakkoin ihan väkisin. Työnantajat tuskin tykkää myöhästelystä.. =/ Okei, olen aina vähintään 10min myöhässä mutta että myöhästyy 5 tuntia? Ai ai...
*nuokkuu taas puoliksi ja miettii syvässä hiljaisuudessa että mitä tyhmää taas lateli ja katuu sitä sitten tänään päivemmällä*

Hyvät yöt vain [sojo]:llekkin...
Kuva
Avatar
Karupin
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 886
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 21:55
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karupin »

Täällä vielä kukun ja foorumiroolipelaan ^^;
Pitäisi nukkumaan lähteä.. Aamulla kymmeneksi kouluun ja yhdeltä pois.
Ja torstaina joulujuhla :D
Kuva
~Y.S.A.K ~ Neji FC ~ Hitsugaya taisho FC ~ Akatsuki FC ~
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Ehkäpä sitä tännekin voisi jotain postata. ^^ Pitäisi vaan mennä nukkumaan, kun huomenna täytyy käväistä koulussa kahdeksan aikaan palauttamassa tutkielma. ^^' Mutku Conan tuli myöhempään ja jo sen takia piti valvoa... Ja tulin taidoharkoista kotiin vasta puoli yksitoista, eikä sitä heti voi käydä nukkumaan... Meitä oli siellä tänään vain yhdeksän tyyppiä. Kaikki ilmeisesti aloittaneet joululoman vähän etuajassa. ^^ Mutta kivaa oli - alkulämmittelynäkin pelattiin rapukävelyjalkapalloa ja tein jopa yhden maalin. ^^

Öitä ja miesninjoja! (okei, saatte te naisninjojakin, jos tahdotte, mutta tuo on tuo perinteinen hyvän yön toivotus ;) )
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Njoo.. Tuli melkee koko viime yö katottuu Narutoo ja jotaa muita animeita (onx toi ees mikää sana?)..Aamul puolkuus käytii nukkuu ja sit piti herää jotaa 10:nen aikaa... Alkaa pikku hiljaa univelat painaa päälle.. Taidan käydä nyt nukkuu, et jaksan ees aamupäiväl herää ruokkii noi meijän katit..
minori kirjoitti:Öitä ja miesninjoja! (okei, saatte te naisninjojakin, jos tahdotte, mutta tuo on tuo perinteinen hyvän yön toivotus ;) )
Mielummin noita naisninjoja :wink: ...Joo, eli öitä munkin puolest
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

Aww geez...

Pääsin tänään kotiin, tietokoneen kanssa of course. Ja mun ison virheän tuolin oli korvannut joku perhanan moderni office-penkki jossa oli jokainen asia joustavaa, flexiblee~
Huomasin että kuistilla oli mun legendaarinen vanha virheä tuoli, pakkasessa, hain sen ja olin onnellinen kunnes tajusin että saan säädettyä tietokoneen niin että voin istua sängyllä ja olla koneella SAMAAN AIKAAN!
Siinä se ilta sitten onkin mennyt, ajattelin katsoa minkälainen Black cat olisi mangana, aika tylsä jos animeen vertaa, kumma juttu.
Ja sitten mun iän ikuinen arkkiviholliskaveri Wolfram uhkasi että se tulisi käymään meillä, kyllä se sitten kävikin, sanoi vain irkissä että katsoisin portaille. Katsoin portaille ja siellä oli siideripullo jossa luki "Jeszelle Jululahja :E" join siiderin, se oli hyvää vaikka Wolfram olisikin kussut sinne, makua elämään sanoo Uncle Benis.
Nyt parhaillaan juttelen messengerissä yhden koulukaverin kanssa joka on menossa pariksi viikoksi johonkin lomalle.
Mun isosisko löi mua tänään päähän, se ei oo kivaa.
Lukittu