SKOTW - keskustelua

Kuolleet, muttei suinkaan unohdetut topicit
Lukittu
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: SKOTW - keskustelua

Viesti Kirjoittaja Nixu »

deftony kirjoitti:mutta kun ihmisiä ei pyöri enää täällä tai ole kiinnostunut piirtämisesta/taiteesta taitaa olla turhaa...
Ikävää mutta totta. Kannatan kyllä tuota kritiikki nurkkausta, mutta vähän epäilyttää, että miten jotkut kestäisivät täysin rehellistä palautetta :'p
Voihan tuota tietysti koittaa hillityin odotuksin, jospa siitä jokunen vaikka innostuisi ^^

SKOTWia ei kyllä kannata enää pitää.. Se on nähty ennenkin. Homma toimii korkeintaan kuukauden ja sitten se lopahtaa...
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Re: SKOTW - keskustelua

Viesti Kirjoittaja Rinde »

korkean kritiikin nurkkaus olisi ihan hauska, ehkä se täällä toimis kun kerta saitin puolella kuva-arvostelu on jotain niin ellottavaa ettei tosikaan, ja DevAssakin tuo rakentavuus aika sivuroolissa.

Onneks on y! ja sen klassisten taiteiden klubit, joissa ihmiset oikeasti kritisoi, auttaa ja opettaa. Säälittävää että pitää mennä yaoi-painotteiselle sivulle jotta löytää semmosta.
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
deftonys
Chuunin
Chuunin
Viestit: 262
Liittynyt: To Joulu 22, 2005 13:06
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: SKOTW - keskustelua

Viesti Kirjoittaja deftonys »

no minnes päin minä tämän topicin sitten luon... oO neuvvokaan niin pistän sen pystyyn... koska aattelin että se vois olla molempia... mutta jos sen kuvis luokkaan pistäis niin mä en niiku varmaan opeta mitään eikä siel käy kukaa ikinä...

tää ois niiku topic minne ihmiset kans postais vain töitä mut eri syystä...

joten päättäkää mun puolesta... annan sen taakan teille... koska mä sit lupaan ylläpitää sen topicin muuten ^^
Lukittu