Animecon V - Jyväskylässä 14-15.7.2007

Kuolleet, muttei suinkaan unohdetut topicit
Lukittu
Avatar
HINA
Rookie
Rookie
Viestit: 65
Liittynyt: La Syys 16, 2006 22:30
Paikkakunta: Vantaa

Re: Animecon V 2007

Viesti Kirjoittaja HINA »

Cossaussuunitelmat menivät jälleen uusiksi. xD
Johtuen huonosta rahatilanteesta ja siitä että tulenkin vain lauantaiksi.
Cossaan siis Yasunaa Kashimashista~
meikä on päk~ääkköset näkyy taas!
Kuva
No nyt se on xD
Avatar
deftonys
Chuunin
Chuunin
Viestit: 262
Liittynyt: To Joulu 22, 2005 13:06
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Animecon V 2007

Viesti Kirjoittaja deftonys »

damn siit onkin taas aikaa kun viimeeksi olen kirjoittanut mitään ^^ hyvä meno vielkin j asillee ^^

hitto suunnittelin kauan aikaa tullakko vai eikö tulla... kiehto nuo peli luonnet... ja muutenkin koko coni touhu... näkeä ihmisiä ja silleen...

sain juuri oman 100% päätöksen tulooni... ilmoitin itseni "taidekujalle" taisin olla ensimmäinen... kyselinkin siitä aikasemmin mailinä mutta ei oikeen kuulunut mitään... nyt sain sit vastauksen ja heti hakemus sisään... ja vastauskin tuli 10 minsas... hyväksytty ^^

elikkäs olen myymässä art productiotani taidekujalla... tulkaa käymään ja heittäkää jonkin näköiset terveiset... <3___<3

esittäkää myös toivomuksia mitä haluaisitte tuottavani conia varten... mun dA sivu on http://deftonys-muse.deviantart.com

se on hassua että nyt mun on oikeasti löydettävä jostain cash incomea... viimisen kaks kuukautta mun saldo oikeasti oikeasti on ollut pyöreä n0lla !!! nyt on aika paljon maksuja hoidettavana että pääsen sinne... ^^ ai joo ja majotus on varmaan taivas alla >_< jos joku jyväskyläläinen ei halua majoittaa minua <3__<3

peace out... toivottavast näkyllää ^^
Viimeksi muokannut deftonys, Ke Kesä 20, 2007 17:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Scepter
Chuunin
Chuunin
Viestit: 258
Liittynyt: Pe Touko 13, 2005 15:29

Re: Animecon V 2007

Viesti Kirjoittaja Scepter »

Zardra kirjoitti:Me ollaan myös Taidekujalla Ktiraamin ja Shujin kanssa. Joten ei päästä miittiin, mutta meitä saa tulla moikkaamaan =P
(ja meillä on luultavasti myynnissä myös Naruto yaoi:a ;D)
Hyvä kun tietää nyt teidän asut, niin on helpompi löytää.x3 Ootteko molempina päivinä?:)
Me suunniteltiin Akatsuki ryhmäcossaajien kaa että pelattaisiin Twisteriä jossain vaihees!XDD
Kuva
Y.S.A.K. || The BDSM Tentacle Lair || Akatsuki FC
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Animecon V 2007

Viesti Kirjoittaja Nixu »

deftonys kirjoitti:sain juuri oman 100% päätöksen tulooni... ilmoitin itseni "taidekujalle" taisin olla ensimmäinen...

esittäkää myös toivomuksia mitä haluaisitte tuottavani conia varten...
Hei cool jätkä menee sinne ^^ Luulis rahaa kyl tulevan nyt :p Saat sit kertoo mulle kaikki fiilikset mestoilt.

Niin ja kannattaa varmaan jonkunlaisia anime aiheisia kuvia tehdä :wink: Fanitytöille esim.Saskee..



Ja majoittakaa joku kyseinen kaveri heti! Random läpät 100% taattu xDD
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Re: Animecon V 2007

Viesti Kirjoittaja frostious »

Scepter kirjoitti:Me suunniteltiin Akatsuki ryhmäcossaajien kaa että pelattaisiin Twisteriä jossain vaihees!XDD
S-saako tällainen pieni ja epämiehekäs Kakuzu osallistua kanssa sitten Twisteriin? <:3
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Animecon V 2007

Viesti Kirjoittaja minori »

frostious kirjoitti:
Scepter kirjoitti:Me suunniteltiin Akatsuki ryhmäcossaajien kaa että pelattaisiin Twisteriä jossain vaihees!XDD
S-saako tällainen pieni ja epämiehekäs Kakuzu osallistua kanssa sitten Twisteriin? <:3
Ja pääsisikö yksi täysin väärään seuraan eksynyt Arrancar, Ilfort, myös liittyä mukaan? Kuva Rakastan Twisteriä ja voitan aina kaikki. xD
Avatar
Yozora
Unfit to be a Gundam Meister
Unfit to be a Gundam Meister
Viestit: 1128
Liittynyt: Ma Touko 17, 2004 13:30
Paikkakunta: TRANS-AM system
Viesti:

Re: Animecon V 2007

Viesti Kirjoittaja Yozora »

:'D

Kysyisin muuten, että saisiko kuin myös väärään seuraan eksynyt Amaterasukin osallistua, mutta lyhyt kimono saattaisi luoda hiukan liian noloja tilanteita. :x
Kuva
[ tähdenlentona kai luokseni saavuit ja kauniimman teit minun maailmastain ]
Avatar
Woler
Chuunin
Chuunin
Viestit: 280
Liittynyt: Ma Tammi 29, 2007 16:05
Paikkakunta: Ylivieska

Re: Animecon V 2007

Viesti Kirjoittaja Woler »

Tuli mahtava idis! :D Jos pelais aina silleen team Jutulla esm: team 7,team 8 ja niin edes päin! :D Meiltäki löytyis nimittäin toi twister!
Kuva
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Re: Animecon V 2007

Viesti Kirjoittaja Rinde »

Minäkin tuun Twisteriin! Ei tuska, saatiin mun kaapu tänää kasaan, en näytä kyllä Hidanilta vaan semikalliilta ilotytöltä mutta eipä tuo mitäänXD Frosti tulee Kakuzuna!! *megaglomp* huolestuinkin jossain vaiheessa et vaihtuiko idea:3
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Re: Animecon V 2007

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Y-A-Y, Tentacle Lair KakuHidan! \o/ Mmm, minä tulen ainakin katsomaan sitä Twisterin peluuta ja otan kuvia myös! >8D Niin ja jos te sallitte ihan asiaankuulumattoman Shiguren/Inon (minä päivänä nyt pelaattekin) niin tulen kyllä myös mukaan! En ole koskaan vaan pelannut... ;____;
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Kakashi Hatake
ANBU
ANBU
Viestit: 469
Liittynyt: Ke Heinä 28, 2004 16:45
Paikkakunta: Espoo

Re: Animecon V 2007

Viesti Kirjoittaja Kakashi Hatake »

Mmmm olen tulossa. =P Suunnitelmissa olisi cossata Agitoa/Akitoa Air Gearista jos vain puvun saa ajoissa valmiiksi. ^^ Saa tulla tökkimään...hihasta ehkä vähän vaikea nykiä kun on pakkopaita päällä mutta mutta.. =D Halata saa! *__* En pystyisi kyllä edes estämään haleja kun kädet on kiinni selässä. XD
Avatar
yaci-chan
Student
Student
Viestit: 33
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2006 18:42
Paikkakunta: Liperi

Re: Animecon V 2007

Viesti Kirjoittaja yaci-chan »

Juuh Animeconiin ollan tulossa näillä näkymin jos saan asuni tehtyä sinne niin tulen Kaito Kiddona :D
Minut vissiin jonkunlaisen kameran kanssa saattaa bongata mutta saa tulla tietenkin juttelemaan :D


//EDIT//: Juuh tuo kaito kiddon asu jää minulta nyt toiseen kertaan kun ei oikein tahtonut onnistua (vielä) mutta
Prince of tenniksen fujina minut sitten näkeepi
Viimeksi muokannut yaci-chan, Su Heinä 01, 2007 18:57. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Re: Animecon V - Jyväskylässä 14-15.7.2007

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

jusoo kirjoitti:Olisiko kenelläkään mitään kaavoja akatsuki asuun? Ajattelin tehdä ns pika cossin. :D Haluaisin esiintyä animeconissa Tobina ja sitten vielä pyytäisin ohjeita naamariin. :D
Cossikyselyt Cosplay-töpöön.
Ja jos oman mielipiteeni saan sanoa, niin en kyllä usko että tässä ajassa saa kovin laadukasta Akatsuki-kaapua aikaan... ^^'
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Aya-san
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 558
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:15
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Animecon V - Jyväskylässä 14-15.7.2007

Viesti Kirjoittaja Aya-san »

Tulen Aconiin ehdottomasti, vaikka henki menisi yrityksessä! En taida cossata mitään taikka ketään tänä vuonna, ainoastaan ah niin hurmaavana itsenäni 8DDD~
Angst kun ei ole mahiksia vielä päästä K-18-miittiin D::::
Kuva
Avatar
Woler
Chuunin
Chuunin
Viestit: 280
Liittynyt: Ma Tammi 29, 2007 16:05
Paikkakunta: Ylivieska

Re: Animecon V - Jyväskylässä 14-15.7.2007

Viesti Kirjoittaja Woler »

Ei oo mullakaan mahiksia k-18 miittiin ku oon vasta 13... :? Pelottaa vaan että kohta Jusoo sanoo et se ei haluakkaan Coniin... :shock: Sitte mäkään en pääse...
Kuva
Lukittu