Yleinen ketutus [2]

Kuolleet, muttei suinkaan unohdetut topicit
Lukittu
Avatar
Andar
Genin
Genin
Viestit: 115
Liittynyt: To Elo 25, 2005 17:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleinen ketutus [2]

Viesti Kirjoittaja Andar »

Itellä huomenna kauppakorkean pääsykokeet, tuskin tosiaankaan tällä lukemisella sisään pääsee, mutta hei, ne on monivalintoja. No, ei kuitenkaan pystyisi koulua alottamaan kun vasta ensi vuonna, kun pakollinen valtionpalvelus joka tapauksessa edessä. No, nyt laskemaan matikkaa vielä pariksi tunniksi.
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: Yleinen ketutus [2]

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Olin parturissa. mun tukastani piti tulla aivan jumalaisen ihana, ja mulla oli viisi kuvaa mukana, joilla ohjeistin parturia sanallisten ohjeiden lisäksi. Ja nyt näytän aivan pojalta, jolle on leikattu ysäritantan tukka. Lisäksi se parturi ei pessyt kaikkea väriainetta pois, vaan se on klimppinä kolmessa eri kohtaa mun päänahkaani. Sattuu ja kutittaa ihan pirusti. Ja maksoi vaan 120€ tämä henkinen helvetti. Ja tukkahan kasvaa takaisin siinä seitsemässä kuukaudessa, niin. Eli armotonta vitutusta seuraavat seitsemän kuukautta.

ANTAKAA MULLE PARTURI, JOKA LEIKKAA SELLAISEN TUKAN JONKA _MINÄ_ HALUAN!!!!! >:(


Anteeksi, mutku oikeesti ketuttaa.
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Jatimatic
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 619
Liittynyt: Pe Huhti 27, 2007 14:11
Paikkakunta: Laihia

Re: Yleinen ketutus [2]

Viesti Kirjoittaja Jatimatic »

^ Hollywood is that way ->>> D:
Kuva
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Yleinen ketutus [2]

Viesti Kirjoittaja minori »

LittleSamurai kirjoitti:Olin parturissa. mun tukastani piti tulla aivan jumalaisen ihana, ja mulla oli viisi kuvaa mukana, joilla ohjeistin parturia sanallisten ohjeiden lisäksi. Ja nyt näytän aivan pojalta, jolle on leikattu ysäritantan tukka. Lisäksi se parturi ei pessyt kaikkea väriainetta pois, vaan se on klimppinä kolmessa eri kohtaa mun päänahkaani. Sattuu ja kutittaa ihan pirusti. Ja maksoi vaan 120€ tämä henkinen helvetti. Ja tukkahan kasvaa takaisin siinä seitsemässä kuukaudessa, niin. Eli armotonta vitutusta seuraavat seitsemän kuukautta.

ANTAKAA MULLE PARTURI, JOKA LEIKKAA SELLAISEN TUKAN JONKA _MINÄ_ HALUAN!!!!! >:(


Anteeksi, mutku oikeesti ketuttaa.
Jooh, en tajua miten lähes joka kerta käy noin... Tai siis sillon kun niille antaa suunnilleen vapaat kädet, niin tulos on yleensä ihan sellanen "just tällasen mä oon aina halunnu!!" mutta odotas kun pyydät jotain tiettyä. -____- Ja olen aika monta kertaa käynyt jonkun nuoren tytön operoitavana ja lopputulos on ollut sellaista, että ihan liioittelemattakin leikkaan itse kymmenen kertaa paremmin. (Ave ja Mirha on eläviä esimerkkejä...) Jos asiakas tulee liian vaikean kuvan kanssa, niin voisi ihan rehellisesti sanoa että en osaa ja ohjata toiselle kampaajalle. Kun paha niille on kuitenkaan sanoa, että en maksa kun en tykkää. Eikä ole edes halpaa lystiä. :/
Avatar
Jatimatic
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 619
Liittynyt: Pe Huhti 27, 2007 14:11
Paikkakunta: Laihia

Re: Yleinen ketutus [2]

Viesti Kirjoittaja Jatimatic »

Jeejee asensin Firefoxi 3 ja se poisti kaikki mun kirjanmerkit <3 Eli jos asennatte ottakaa se kansio talteen sieltä. Kyllä velipoikakin nyt tykkää stna.
Kuva
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Yleinen ketutus [2]

Viesti Kirjoittaja minori »

Tuli töissä ihan karmea olo. -_____- Rupesin huimaamaan ja ahdistamaan ja tuli melkein sellanen paniikkikohtauksen tapainen olo. <___< Ja kaiken lisäksi rupes vielä itkettämäänkin... En taas tajua mistä nämä tulee. Piti lähteä tunti ajoissa pois, kun sain kaikki pakolliset hommat tehtyä... Inhoan tällaisia "kohtauksia". -_______-
Avatar
Turhis
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 656
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 03:31
Paikkakunta: Mikämikä-maa, jossa asuu pieniämiehiä

Re: Yleinen ketutus [2]

Viesti Kirjoittaja Turhis »

Voi lollero minä karjaisen.

Aamulla lähdettiin työpaikan pakulla sitten vammalan kautta tampereelle palauttamaan renkaat.
Kuulostaa helpolta, mutta kun päästiin manseen niin tajuttiin, että osotteet ja kartat on hukassa :S Siinä sitte ajeltiin ristiin rastia ja ja pomo joka on asunut mansessa varmaan kymmenkunta vuotta neuvoo mihin suuntaan mennään samalla kun minä neuvon kuskia joka töppäilee minkä kerkiää, mutta silti aivan loisttavasti vetää ihmisten ja autojen välistä pujotellen. Sitten löydettin perille ja heitettiin kamat paikoileen ja löydettiin kartat ja reitit ja ylipäätään kaiken oleellisen. Takasin päästyämme oltiin tunti myöhässä ja kakaroille piti tehä ruokakuljetus ja sinne sitten. Päivän saldo 400km tampereelle ja siellä lesoilessa sekoilessa ja takasin tulessa. Autossa istuminen ja tehon liika litkiminen aiheutti jonkin sortin migreenin.

Noh. Kokemus tuokin.
a big fan of masturbating. It's therapeutic. Keeps the body count low.
Pasila
Avatar
qecco
Genin
Genin
Viestit: 129
Liittynyt: To Kesä 29, 2006 13:22

Re: Yleinen ketutus [2]

Viesti Kirjoittaja qecco »

joudun menee pois koneelta kun äiti huutaa et kone kii.... vähä ketuttaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
---------------------------------------------------------------------D¤B------------------------------------------------------------------------
Avatar
pyramido
Genin
Genin
Viestit: 109
Liittynyt: To Tammi 18, 2007 17:39
Paikkakunta: Hidden Stadi Village

Re: Yleinen ketutus [2]

Viesti Kirjoittaja pyramido »

Ketuttaa kun pitäisi kerätä kahdenkymmenen kasvin herbaario tänä kesänä. Ei huvita kykkiä jossain puskassa keräämässä kaiken maailman rehuja.
Plus lähdetään perheen kanssa Hankoon mökille tänään. Siellä on sitten kaikki kännikalat kuseskelemassa pihalle ym.
Stana raahan pleikan ja tietokoneen sinne. Onneksi on mokkula *halaa mokkulaa*
Avatar
Jatimatic
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 619
Liittynyt: Pe Huhti 27, 2007 14:11
Paikkakunta: Laihia

Re: Yleinen ketutus [2]

Viesti Kirjoittaja Jatimatic »

Ei perkeles siinä vielä mitään mähän joudun iso syötteelle 6 tuntia hikises autos (missä v¤#"ssa se sade nyt on?) yksin koska veli saa jäädä ihan vapaasti kotiin pelaamaan. Sitte Ranuan eläinpuistoon ja sitte seuraavana päivänä 6 tuntia takas. JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.

Pitää vissii ottaa Silmarillion toista kertaa luettavaksi, että on edes jotain kunnollista mitä lukea. Harmi vaan, että se on toinen kerta. :roll:



Elämän pienet ängstit.
Kuva
Avatar
Turhis
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 656
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 03:31
Paikkakunta: Mikämikä-maa, jossa asuu pieniämiehiä

Re: Yleinen ketutus [2]

Viesti Kirjoittaja Turhis »

Offia vaihteeksi.

@Jatimatic
Autossa lukeminen :S Eikö sulla mee pakki sekasin ja silmät ristiin siitä?
a big fan of masturbating. It's therapeutic. Keeps the body count low.
Pasila
Avatar
salakuljettaja
Rookie
Rookie
Viestit: 89
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 19:01
Paikkakunta: Tampere

Re: Yleinen ketutus [2]

Viesti Kirjoittaja salakuljettaja »

Vittu mä oon ihan kusessa. Ilmotettiin tänään et ens viikolla pitäis olla kirjan kuvitukset valmiina ja vittuakos mä oon niitä ehtiny tekeen kun oon käyny töissä ja kotona ollessa ihan helvetin rakas pikkuveli on möllöttäny koneella. Yritä siinä nyt sitten saada 80 kiloa painavaa ihmistä ylös tuolista, kun sen perse on homehtunu tuoliin kiinni eikä porukoiden auktoriteetti riitä saamaan sitä vittuun mun huushollista >_______>
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: Yleinen ketutus [2]

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Argh.. Lupauduin tekemään pidemmän työpäivän vaikka tiesin hajoavani. Pomo oli liero ja kysy "Pystynkö" tulemaan aikasemmin, enkä osannut valehdella. Sen olis pitäny käyttää "haluta" verbiä ni olisin osannut kieltäytyä, eikä mulla ei olisi ollut hemmetinmoista kyrsiintymistä koko eilistä iltaa ja tätä päivää...
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
Ziryuki
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 894
Liittynyt: Su Loka 02, 2005 02:37
Paikkakunta: Joensuu

Re: Yleinen ketutus [2]

Viesti Kirjoittaja Ziryuki »

Oon vissiin kipeäksi tulossa, viime yöstä asti ollu todella pahoinvoiva olo, masu ärisee ja mahdollista lämpöä ei pysty edes mittaamaan kun kuumemittari on hajalla. Epämiellyttävää oloa ei ole yhtään auttanut se, että tuolla on satanut koko päivän vettä enkä omista sateenvarjoa ja jouduin aamusta alkaen 3 tunnin yöunien jälkeen pakottamaan itseni hammaslääkäriin, joka lätkäisi juurihoidon kaiken kurjuuden päälle. Sieltä selviydyttyäni pääsinkin sopivasti nahistelemaan postin henkilökunnan kanssa eikä Sampon kortti halunnut toimia. Rahaa ei ole eikä kummemmin ruokaakaan, joten tavallaan ihan hyvä kun ei huvita syödä. Ehkä selviän vielä tästä viikosta.
Kuva
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Re: Yleinen ketutus [2]

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

11 Tuntia eilen linja-autossa ja tänä aamuna herätessä niskat paskana =( Ketuttaa muutenki ku ei ole rahaa että sais ostettua joskus jotain muutaki ku pakollista leipää -.- Haluun viihdykettä.
Happy panda
Lukittu