Yleinen ketutus [2]

Kuolleet, muttei suinkaan unohdetut topicit
Lukittu
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Yleinen ketutus [2]

Viesti Kirjoittaja minori »

En päässyt opettajakoulutukseen... ;_______; Jotenkin jo oli toivo herännyt, mutta kai sitten olen liian tyhmä yliopistoon <___< tai no tuskin olen, mutta en voi sietää ulkoa opettelemista... Tosin sillä voin lohduttautua, että teknologiapainotteiseenkin oli satoja hakijoita ja olin järjestyksessä 42. mutta harmi vaan että vain 20 otettiin sisään... Noh, jos ja kun nyt pääsen ammattikorkeaan, niin hypin siellä vuoden ja haen taas uudestaan. Vituttaa ja harmittaa enemmän kuin hyyyvin pitkään aikaan... ;___;
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Yleinen ketutus [2]

Viesti Kirjoittaja minori »

Eikö kellään muulla ole ketutettavaa...


EIIIIIIIIII~~ Helvetti, Animeconin cossikisa on buukattu täyteen ja jotenkin koko ilmottautuminen on onnistunut menemään ihan ohi silmieni!! ;____________; Hitto, kävin just kuluttamassa 80€ kangaskauppoihin ja eilen tilasin vittu USA:sta peruukin ja nyt en edes pääse kilpailemaan. >_____________< No okei, onhan se kiva vaan saapastella hienossa asussa huvin vuoksi conissa, mutku tällä kertaa olin kerrankin oikeasti tosissani osallistumassa kisaan ja puvustakin on oletettavasti tulossa kohtalaisen näyttävä. Ja kuitenkin puolet niistä osallistujista on sellasia saakelin "jee cossaan ekaa kertaa ja tein tän puvun äidin vanhasta lakanasta niinQ" -ääliöitä, joita ei kukaan halua nähdä lavalla ja joilla ei ole edes mitään toivoa voittamisesta. <_____< En tykkää!!! Noh, lähetin peruutuspaikkojenruinauspostin, että josko olisi vielä viimeinen oljenkorsi... -___-
Avatar
Ziryuki
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 894
Liittynyt: Su Loka 02, 2005 02:37
Paikkakunta: Joensuu

Re: Yleinen ketutus [2]

Viesti Kirjoittaja Ziryuki »

Soitin lekurille aamusta varmistaakseni aikani ja ihmeteltiin kun sitä ei siellä kuitenkaan ollut. Sain onneksi uuden ajan tälle päivälle ja vatutti reippaasti kun olin kuitenkin sitä "olematonta" aikaa reilun kuukauden joutunut odottamaan. Maksoin maltaita lääkkeistä (joiden sivuoireet on btw todella rasittavat) ja selvisi että päivystäjä oli ilmeisesti sanonut sen päivän väärin ja nyt odotellaan laskua käymättömästä ajasta. -.- Hampaastakin lähti TAAS paikka eikä edes ollut mitään syytä miksei siihen olisi voinut jo tunkea pysyvää paikkaa. Hankala se on vastaan tuhista kun suu on täynnä vanua ja ties mitä laitteita. Hyvin ovat kyllä asian varmistaneet. Rahastusta prkl.

Muutenkin tulee tässä kuussa laskuja laskujen perään ja pelottaa tosissaan reissurahojen puolesta.
Kuva
Avatar
Aya-san
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 558
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:15
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Yleinen ketutus [2]

Viesti Kirjoittaja Aya-san »

Loistavaa, sössin ite taas ihmisten kanssa : / En ole kovin luotettavan maineessa, taas jätin puheluihin vastaamatta ja laistin vastuusta. Nyt on taas töissä ja hevosenpidos kaikki sekaisin.
En tajua miksi ihmeessä mulle on tullut liki pelko soittaa puhelimella ihmisille kun pitäisi hoitaa asioita ja sitten jättää vastaamatta tai soittamatta takaisin. Vastuunlaistelua, ihmiset suuttuvat ja asiat menee vaan pahemmiksi, mitä enemmän jätän ignooramatta puheluita. Mutta mä...pelkään vastata tai soittaa epämiellyttävistä/ikävistä asioista sillä pirun puhelimella. Niin tyhmältä kun se nyt kuulostaa. Tietäispä itekki mistä tää on lähtenyt ja miten tän saa pois. Hermostuttaa soittaa, pelkään että ihmiset suuttuvat minulle, en tiedä mitä sanoa ja pyydän neuvoa siihen kun en oikeasti tiedä.

Mitä enemmän mä jätän niitä asioita tekemättä, sitä pahemmaksi hommat menee, tiedän. Miten helvetissä mä taas korjaan asiat. Valmistaudun pahimpaan, kun menen kaverille tänään.
Kuva
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Re: Yleinen ketutus [2]

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

Helvetin helvetti. Meijän toiseen koneeseen, eli tuohon paskaan vanhaan kannettavaan on tullu virus. Ilmeisesti joku troijalainen, sillä se tekee just sellasia *ittumaisia teitä kaikille ja koko kone on mun isoveljen sanoin "kusessa". Ilmeisesti ainoa ratkasu on enää asentaa koko kone uusiks ja siihe mulla ei riitä taidot/resurssit. -.- No onneks on toinen kone joka on kunnon suojauksen takana.

Ainoastaa pelottaa että jos se on onnistunu jotenki jo kaappaan salasanoja/pankkitunnuksia tai muita. Vaihoin kaikkialle nyt salasanat ihan varmuuden vuoks.. Tosin enpä oo kuukauteen konetta käyttänykkää että silleen. EI kyl mitään hajua mistä se on tuohon koneelle tullu se virus ^^

Ei että vihaan tietokoneita.
Happy panda
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Re: Yleinen ketutus [2]

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Rakastan tätä Suomen ihanaa kesäsäätä<3
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
Andar
Genin
Genin
Viestit: 115
Liittynyt: To Elo 25, 2005 17:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleinen ketutus [2]

Viesti Kirjoittaja Andar »

Kyllä mä tykkään enemmän 15 asteen lämpötilasta kuin 40 asteen lämpötilasta. Sadekin on loistava syy jäädä sisään.
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Re: Yleinen ketutus [2]

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Heinäkuu. Neljä kerrosta vaatetta ja pitkät kalsarit, eh?
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Re: Yleinen ketutus [2]

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

Mirha kirjoitti:Heinäkuu. Neljä kerrosta vaatetta ja pitkät kalsarit, eh?
Huono verenkierto, eh?
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Re: Yleinen ketutus [2]

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Setzeri kirjoitti:
Mirha kirjoitti:Heinäkuu. Neljä kerrosta vaatetta ja pitkät kalsarit, eh?
Huono verenkierto, eh?
<12 celsiusastetta ja ulkotyö. Muuta ei sitten tarvitakaan.
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Re: Yleinen ketutus [2]

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Mirha kirjoitti:
Setzeri kirjoitti:
Mirha kirjoitti:Heinäkuu. Neljä kerrosta vaatetta ja pitkät kalsarit, eh?
Huono verenkierto, eh?
<12 celsiusastetta ja ulkotyö. Muuta ei sitten tarvitakaan.
Ymmärrän erittäin hyvin. Eilen Oulussa oli vain 9 astetta lämpöä, töissä paleli maalaushallissakin, vaikka päällä oli työtakin lisäksi huppari ja t-paita. Tänään oli pakko heittää päälle vielä longsleeve ja käteen nahkahanskat D:
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: Yleinen ketutus [2]

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Sain nyt vasta tietää tän foorumin säädökset signaturelle.. Oon eläny joittenki ihan omien mielikuvitussääntöjen mukaan ja ärsyyntynyt monesti näköjään ihan turhasta >< Tai sitten säädöksiä on muunneltu ilman parempia ilmoituksia...
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Yleinen ketutus [2]

Viesti Kirjoittaja minori »

^ Tästä on jo aikaa, kun ne muutettiin. Varmaan ainakin vuosi. Ja sillon siitä kyllä huomautettiin yleisessä sääntö-topicissa. :)
Avatar
BugShino
ANBU
ANBU
Viestit: 427
Liittynyt: Pe Helmi 09, 2007 21:45

Re: Yleinen ketutus [2]

Viesti Kirjoittaja BugShino »

Meikäläisellä on ollut käynnissä isohko kirjoitusprojekti, jonka aloitin muutama viikko sitten. Nyt olen päässyt aika tärkeään vaiheeseen, mutta inspiraatiopula vaivaa, enkä siksi pääse etenemään. Ja tässä kohtaa se pienikin inspis on melko välttämätöntä. Pakkoko oli juuri nyt jämähtää...
Avatar
Ziryuki
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 894
Liittynyt: Su Loka 02, 2005 02:37
Paikkakunta: Joensuu

Re: Yleinen ketutus [2]

Viesti Kirjoittaja Ziryuki »

Hermot menee tuon ulko-oven kanssa kun se ei tahdo napsahtaa lukkoon. Tai feikkaa että meni lukkoon mutta sitten huomaa että jos vaikka joku sitä ulkoapäin vähän vetäisisi niin se aukeaisi. Välillä sitä saakin vedellä kuin jotain moottorisahaa että sen saisi ylipäänsä kiinni. Kohta alkaa vainoharhaisuus iskemään. Postiluukussa ilmeisesti myös jotain vikana kun noilla postinjakajilla tuntuu olevan sen kanssa vaikeuksia. Tänäänkin sain mainoslehdet hakea tuolta oven toiselta puolelta.
Kuva
Lukittu