Ropecon 2007 || miitti lauantaina klo 12.00 pääoven lähistöl

Kuolleet, muttei suinkaan unohdetut topicit
Lukittu
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: Ropecon v.2007

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Me ollaan tekemässä Bleach-cosseja, ainakin Rukia, Orihime ja Ulquiorra on jo. Lisää populaa kaivataan! Ilmoittautukaa toki ^^
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Dynamo
Genin
Genin
Viestit: 126
Liittynyt: Ma Kesä 04, 2007 12:13
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Ropecon v.2007

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

LittleSamurai kirjoitti:Me ollaan tekemässä Bleach-cosseja, ainakin Rukia, Orihime ja Ulquiorra on jo. Lisää populaa kaivataan! Ilmoittautukaa toki ^^
Minä päivänä? :3 Minä cossaan perjantaina Il Fortea.

Hmm.. mutta siis juu, tämä on eka postini tässä topicissa, joten.. olen siis tulossa Ropeconiin! Toivottavasti sinne järjestetään miitti. Yeah.
Ja lauantaina cosplayaan Deidaraa, ja sunnuntaina Irukaa. ^^
Viimeksi muokannut Dynamo, Pe Heinä 27, 2007 16:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Deidara FC //// Itachi FC // Akatsuki FC // Dosu, Zaku & Kin FC
Avatar
Metal
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 319
Liittynyt: Su Kesä 03, 2007 19:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ropecon v.2007

Viesti Kirjoittaja Metal »

LittleSamurai kirjoitti:Me ollaan tekemässä Bleach-cosseja, ainakin Rukia, Orihime ja Ulquiorra on jo. Lisää populaa kaivataan! Ilmoittautukaa toki ^^
Olen perjantaina Szayel Aporro, mutta juuh. En tiedä, minä päivänä te olette ne~

...kappas, tästä kävi ilmi, että minäkin olen tulossa.
Jumitan taas kerran Dynamon ja Elecin kanssa (yllätys yllätys) ja cossin launtaina Hayatea (>_> Olen oikeasti tosi surkea Hayate, koska kasvoni ovat tosi lapsekaat.. tai siis, teinikäät? emt.) ja sunnuntaina Sasoria (johon sovin paljon paremmin kuin Hayateen).
Kuva
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Re: Ropecon v.2007

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Hetkonen...

Jos näettä tämän IHMIS-versiota, se olen minä. (en vain osaa tehdä fursuitteja XD)
Kuva
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: Ropecon v.2007

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Dynamo ja Metal, me ollaan koko viikonloppu luultavasti. Ainakin minä olen, koska ei ole aikaa väsätä koko viikonlopulle kolmea asua. Ja luultavasti joudun lähtemään jo lauantai-iltana (ei haittaa kun sunnuntaina ei ole paljoa ohjelmaa :D). Ja miitti on sitten lauantaina, koska se on paras päivä miitata. Tavataan vaikka pomppulinnalla johonkin aikaan, mikä nyt sitten sovitan etukäteen. ^^
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Re: Ropecon v.2007

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Elec kirjoitti:ja lauantaina sitten Mizukia Narutosta.
MY HEROOOOOOOO!!!! <3

Mizuki on just hottis XDDDD *köhh* anteeksi. Olen vain aina pitänyt hänestä ja joskus ajatellut itsekkin tyyppiä cossaavani, mutten koskaan saanut aikaiseksi 9_9

Varaudu siihen, että muuan wannabe-demoni glomppaa sut lauantaina :3333
Kuva
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: Ropecon v.2007

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Mä oon tossa miettinyt. Mä oon koko ajan ollut ynt tulossa sitten Akatsuki Leaderina kun muu ei eräälle käy (xDD) mutta tänä aamuna löysin kuvia punahiuksisesta tyypistä. Sasori. SASORI!!! UuuUUUUUUUuuuu....~<3 Vähän mä haluan cossata sitä. Joten auttakaa mua löytämään meille leader niin mä saan söpistellä punahiuksisena <3
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Lilie
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 383
Liittynyt: Ti Tammi 18, 2005 18:23
Paikkakunta: Lahti

Re: Ropecon v.2007

Viesti Kirjoittaja Lilie »

Viela voisin ottaa vastaan ideoita cossista. xD Haluaisiko kukkaa auttaa? xD
Jos en keksi mitaan, on tosiaan yukata paalla. Yhtena paivana ainakin... Ja jotain randomia sitten muuten.

Onko tullut tarkempia ajatuksia siita miitista?
Sori jos se tieto on jossain, nyt en kerkea lukemaan tarkemmin.. Mutta joo.
Jos katsoo kattoa, mutta ei näe sitä, koska on liian pimeää, katsooko silloin kattoa?
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Re: Ropecon v.2007

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

LittleSamurai kirjoitti:Me ollaan tekemässä Bleach-cosseja, ainakin Rukia, Orihime ja Ulquiorra on jo. Lisää populaa kaivataan! Ilmoittautukaa toki ^^
Yumichika ilmoittautuu mukaan.

Ja sehän tarkoittaa sitä että en oikein voi osallistua akatsuki-cossiin. ja te saatte siitä pitää huolen ilman minua .
Mutta kerätkää iso sakki kaapuveikkoja kasaann!!!
Kuva
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Re: Ropecon v.2007

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

Ren-chan kirjoitti:
Tonnikala kirjoitti: Ja sehän tarkoittaa sitä että en oikein voi osallistua akatsuki-cossiin.
Sehän on kolmipäiväinen tapahtuma! Kerkeisit hienosti cossaamaan molemmissa ryhmissä. Kuten varmaan myös mulle käy. XD Jos tuun mukaan bleach cossiin niin olen taas Renji. ^^
Voi käydä niin että tulemme Tonniksen kanssa vain yhdeksi päiväksi eli lauanataiksi hillumaan 'Coniin... :/ Ku iskä lupasi järjestää kuljetuksen... ;)

Oma cossi hieman hmmm arveluttaa koska aikaa cossin tekemiseen olisi oikeastaan vain kahdeksan päivää kun lähden elokuun ensimmäisenä päivänä riparille isoseksi ja tulen takaisin kahdeksas päivä eli hmmm kolmea (?) päivää ennen 'Conia.. Eli taitaa jäädä haaveeksi tuo cossaaminen. :'( Tonniksella on aikaa pukunsa/muiden valmistelujen tekemiseen, toivottavasti. No katsoo nyt jos jotain muuta hauskaa keksisi päällensä, ihan 'Conin kunniaksi PITÄÄ olla jotain hassua. Laitaisiko hiukset pompuloilla kolmelle töyhtölle eli suubervamma lookki tai sitten ihan puku päälle XD (tuo jälkimmäinen olisi muuten aika kova :'D) Tai jotain mutta on todellakin 95% todennäköisyys että tulemme/tulen 'Coniin miitaamaan teitä ;D
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
Kaksu da Pervert
Rookie
Rookie
Viestit: 81
Liittynyt: Ti Kesä 06, 2006 16:53
Paikkakunta: Kalajoki

Re: Ropecon v.2007

Viesti Kirjoittaja Kaksu da Pervert »

Blue_Hill-san kirjoitti: Oma cossi hieman hmmm arveluttaa koska aikaa cossin tekemiseen olisi oikeastaan vain kahdeksan päivää kun lähden elokuun ensimmäisenä päivänä riparille isoseksi ja tulen takaisin kahdeksas päivä eli hmmm kolmea (?) päivää ennen 'Conia.. Eli taitaa jäädä haaveeksi tuo cossaaminen. :'( Tonniksella on aikaa pukunsa/muiden valmistelujen tekemiseen, toivottavasti. No katsoo nyt jos jotain muuta hauskaa keksisi päällensä, ihan 'Conin kunniaksi PITÄÄ olla jotain hassua. Laitaisiko hiukset pompuloilla kolmelle töyhtölle eli suubervamma lookki tai sitten ihan puku päälle XD (tuo jälkimmäinen olisi muuten aika kova :'D) Tai jotain mutta on todellakin 95% todennäköisyys että tulemme/tulen 'Coniin miitaamaan teitä ;D
Nomutta eikö sitä cossia vuo rueta jo nyt tekeen?
Avatar
Lilie
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 383
Liittynyt: Ti Tammi 18, 2005 18:23
Paikkakunta: Lahti

Re: Ropecon v.2007

Viesti Kirjoittaja Lilie »

Ren-chan kirjoitti:
Lilie kirjoitti:Viela voisin ottaa vastaan ideoita cossista. xD Haluaisiko kukkaa auttaa? xD
Tuu mukaan siihen Akatsuki ryhmäcossiin! Jos oikein muistan niin tilaa on vielä. Ainakin Itachi ja Hidan?
Mita? Onko Hidan sittenkin vapaa?
Koska jos on, niin voisin olla se. Kun kerran Scepyn mielesta olisin hyva Hidan. xD Ehka jos kerkean.
Jos katsoo kattoa, mutta ei näe sitä, koska on liian pimeää, katsooko silloin kattoa?
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Re: Ropecon v.2007

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

'Conin ohjelma on julkaistu.. Sieltä sitten katselemaan itselleen viihdykettä kolmeksi päiväksi ;)
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: Ropecon v.2007

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Ren-chan kirjoitti:
En mää tiedä.. o.0 Sceptistä kun ei saa kiinni millään. Mutta nah. Jos mä nyt sitten tiedän suurimman osan hyypiöistä jotka sinne tulee ja tässä joka päivä hyppelen niin mulle voi ilmoittautua. Kerätään mahdollisimman paljon Akatsukeja kasaan! Ei se mitään jos meillä on monta samaa. Ne voi sitten kaimailla. :D

Mä saan kyllä Scepua kiinni, kysäisen siltä.

Eli:
Zetsu= Ren-chan
Leader= Littlis
Tobi= Sabu
Sinitukkainen hyypiö= Chie
Sasori= Dan-chan
Deidara = Scepter
Kisame= ?
Itachi= ?
Hidan= Lilie
Kakuzu= ?


Edit: Scepu sanoi että se haluaa olla Dei, Lille saa silloin olla Hidan jos haluaa :)
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Re: Ropecon v.2007

Viesti Kirjoittaja frostious »

Tää Rosti sanoi jossakin välissä että voisi olla teidän Kakuzu jos kelpaa. Rosti on pieni ja huomaamaton. Mutta ei ole enää ollenkaan varmaan ollaanko me Yozon kanssa tulossa, kun meidän rahapuut ei jostain syystä tuotakaan seteleitä. Kiva olisi tulla jos vain mitenkään päästään, mutta...en tiedä. Saa nähdä. Ei niin että kukaan huomaisi vaikkei me oltaisikaan siellä.
Lukittu