Offtopic #7 || Yleinen herutus

Kuolleet, muttei suinkaan unohdetut topicit
Lukittu
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Mikäs postailemattomuuspäivä tänään on, kun ei yhtään viestiä ole forelle tullut ?? :p

Itse pummin tänään koulusta ja olen nyt vain zekkaillut skedeleffoja.. Tule kevät nopeaan ,tahtoo rullaamaan!
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Onpas kyllä ollut hiljaista tänään.. Se taas pukkaa koeviikko ihmisillä päälle, nörteimmät ovat alkaneet jo pänttäämään.

Lauantaina Jalometalli Winterfest Club Teatrialla 8) Ah, pääsee näkemään Before The Dawnin, Korpiklaanin, Shade Empiren ja neljä muuta bändiä.

Jaajaa, ensi tiistaiksi Foreca lupailee Ouluun 8 astetta lämmintä.. Muutenkin tulossa ensi viikosta todella lämmin
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Nixu kirjoitti:Mikäs postailemattomuuspäivä tänään on, kun ei yhtään viestiä ole forelle tullut ?? :p
Mietin samaa, mutten viitsinyt kysellä, sillä ihmisethän olisivat pian ajatelleet, että olen joku ELÄMÄTÖN NÖRTTI D:

Njaah, päivä mennyt kokonaisuudessaan päin persettä. Iloitkaamme.
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

^
^
Edelleen, koeviikko ei ole syy olla kirjoittamatta tänne :D Tästä on puhuttu aiemminkin!

Kamala päivä tänään. Pääsin koulusta tunnin myöhemmin kun normaalisti, kun piti jäädä katsomaan kun kaveri lähetti julkaisukurssin sähköposteja, sen takia oli jäätävä kouluun. Nyppi kumman paljon. Kotona taas odotti uskonnon eettinen analyysi aiheesta eutanasia. Kirjoittelin sitä tuonne kaheksaan asti, olen ihan tyytyväinen lopputulokseen. Aivan kuin analyysi ei olisi riittänyt, äidinkielen opettaja löi huomiselle palautettavaksi tekstitaitovastauksen, jakson viimeiselle päivälle tietenkin. Sain äidinkielen tehtävän tehtyä yhdeksältä. Siirryin lukemaan Tarua Sormusten Herrasta: Sormusten Ritarien ensimmäistä osaa englanniksi kunnes muistin, että en ollut käynyt suihkussa.

Päivä on siis ollut ihan helkkarin arsesta sen jälkeen kun pääsi koulusta. Kumma kyllä itse koulupäivässä ei ollut muuta vikaa kuin tuo turha viimeinen tunti.
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Nixu hei, millasta oli Amsterdamissa? Oliko hauskaa, otitko kenties kuvia? :P

Mulla olis tarkoitus nähdä huomenna erästä kaveria piiitkästä aikaa, mutta pelkään pahoin, että olisin tulossa sairaaksi... :/ Ei hyvä! Ja ihan vain ollakseni tarpeeksi offi, niin taidanpa "heruttaa" unta, jonka näin tässä toissayönä:

Menen siskoineni vanhaan maatilakartanoon asumaan. Tilan pihalla on muutama palsta maata, jossa kasvaa mustia vihanneksia. Muutenkin unen maailma on kuin suoraan Sweeney Todd -leffasta.

Tilalla tapahtuu kaikkea tosi omituista, mutta se on jäänyt hämärään.

Laura on pihalla maapalstalla, menen Jennin kanssa sinne. Joku harmaisiin pukeutunut mies tarkkailee meitä pihan toiselta puolelta, jonkun rakennuksen nurkan takaa ja Laura kertoo, että se oli tullut selittämään jotain ja Laura tyhmänä oli puhunut sille tulevaisuudensuunnitelmistaan. Mies oli sanonut että Lauran kannattaa miettiä eläinlääkistä uudelleen, sillä meidän isämme olisi hyvin ylpeä siitä. Laura: "Mutta mä en ees sanonu sille että mun isä on kuollut!"

Tulee ilta, mursky, talo natisee ja kynttilänvalot huojuvat. Mennään nukkumaan, mä en tunne oloani rauhalliseksi. Uneksin (vai oliko se sittenkään unta?), että kiipeän korkeinta vuorta, näen upean laakson ja laaksossa kaikuu pelottavasti. Katson alas pudotusta, pelottaa pelottaa, ote lipeää ja putoan - nautin siitä tunteesta vatsanpohjassa ja tuulesta ympärilläni - maanpinta lähestyy, ajattelen "lennä, lennä!" ja pysähdyn maanpinnalle. Otan voimaa ja ponnistan ylös avaruuteen asti, mutta sen leviävä pimeys pelottaa ja palaan takaisin. "Tämä on Lucid-unta," ojentelen raajoja ja mietin että nyt on hyvä hetki keksiä jotain tekemistä, jota vain unissa viittis tehdä --

"Entä jos siskot heräävät ääniin?" On taas pimeää ja kylmähköä ja kosteaa, makaan mustassa sängyssä. Leukoihin sattuu ja pelottaa, nousen ylös. Heidi tulee vastaan, hän on pukeutunut sysimustaan kuningatar Elisabeth -tyyppiseen pukuun. "Heidi, pelottaa," sanon ja leuat puristuvat yhteen. Heidi kattoo kummissaan, "ei hätää" "mutku leuat puree yhteen, ei lopeta vaan kiristyy" leuat puree enemmän yhteen. "No eiku meet vaan nukkumaan, kyllä se siitä aamulla. Vai vaatiiko se sairaalahoitoa?" "AA ii Ee i, ää hah huu lii khaa, e haa enää hii u eh hua hen iä hään ha hi ah khe aang i i hhyy [Vaatii, Heidi, tää sattuu liikaa, en saa enää liikutettua senttiäkään ja lihakset vaan kiristyy]," sammallan kuin vammainen, kaula ojennettuna jäykästi pitkälle, hampaat irvessä ja leuat purtuina tiukasti yhteen. Kuulen pientä rutinaa ja tiedän, miten hampaat murskaantuvat suussa, pieniä palasia tulee kielelle, vaikea hengittää, suupielistä alkaa valua verta.

"Heidi sairaalaan, mä tarvitsen apua" huudan ja kaikki kiristyy, verta tirskuu suupielistä.
"Jaa no lähdetään sitten," Heidi huikkaa Katrille ja Lauralle. Mä kaadun maahan selälleni ja hampaat puree yhteen, mä en voi liikkua, luoja tää sattuu, sattuu niin paljon
leuka venyy, jänteet venyy, hampaat rutisee ja verta on niin vitun paljon, mä tukehun
en saa henkeä pelottaa mä kuolen


Sitten käänsin pään vasemmalle ja heräsin oikeasti maaten tikkusuorana selälläni. Leuat olivat tiukasti kiinni, mutta aukenivat ja rentoutuivat kohta. Pelotti ja ahdisti niin paljon, että tuli itku. Ahdisti hieman aamullakin! (uni kirjoitettiin ylös klo 4:52)

What does Anonymous dream of? : D
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

FFS, kannattaisi hankkia jotain lääkitystä :o

Anon dreams of genocidin nigras liekein ja vesurein. Lähes joka yö, jos ei sitä niin sitten tapan jotain muuta suurissa määrissä.
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Ave-chan kirjoitti:Nixu hei, millasta oli Amsterdamissa? Oliko hauskaa, otitko kenties kuvia? :P
Oli oikein mahtava reissu, vaikka kelit olis tietty voinnut olla paremmat :p
Se meininki siellä paikanpäällä on jotain hyvin hämmentävää.. Ensimmäinen päivä tuli vaan ihmeteltyä suu auki xD

Ajattelin kirjoittaa jossain vaiheessa hieman tarkemmin matkasta vaikka tuonne journal topickiin...

Ja kuvia tuli otettua kait reilut parisataa.. Tässä yksi maistiainen :p
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

^ wooh, aika fiiliskuva.

Bluekki sanoki jo että ei koeviikko oo syy olla kirjottamatta. Mikäli yhtään koeviikoista oikein muistan nii vapaata ne lähinnä oli xD ainaki mun opiskelumenetelmillä. -.-

Joo mut tästä sit vaikka tähän asiaan: Pikkasen hirvittää että miten selvitään kesä kun ei opintotukea tule. Kesäkuun vuokraan ei tuu rahaa mistään. 2.6 pitää olla maksettuna ja rahaa saadaan vasta heinäkuussa ^^

Äärimmäisen pakon edessä:
- peruttiin tv-lupa, joka on ihan turha. masentaa että oon ees sitä joskus maksanu.
- myydä kaikki ylimääränen (pleikkari, pelit, vaatteita ym)

.. jees varmaan joku sanoo tai ajattelee että "mee kesätöihin". Jeps niitä on jo. Mut ei oo kesäkuulle, vaan heinäkuussa vasta molemmilla. :p vähä huono ajankohta. Jos tästä selvittäis.
Happy panda
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

^ No mene sitten oikeisiin töihin?

Blargh, olin tänään koko päivän lumihommissa ja perkele kun sitä oli polveen asti ihan koko pihan verran niin hieman olen nyt puhti pois. D:
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
Karuoru
Genin
Genin
Viestit: 131
Liittynyt: Ti Tammi 08, 2008 02:23
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja Karuoru »

Tuolla Torniossa se lumi katoaa aina maahan päästyään, tai sitten siitä vain tehdään likaisenharmaita kasoja kun minä en ole vahtimassa. Miksi on oltava näin aikuinen jo näin nuorena. Ainakin sen yhden hervottoman ison lumiläjän ohikulkiessani, kuppareissulta kotiin päin taapertaessani, hohdin taatusti kateuden kirkasta vihreää niille lapsille jotka hyppelivät niissä lumikasoissa ja kiipesivät sinne korkealle huipulle. Minäkin haluan; voisi olla järkevää lopettaa tämä ihan liian vähiin vaatteisiin talvisin sonnustautuminen.

Lähes lauseen varsinaisessa merkityksessä olen nukkunut koko viikon läpi; joka ilta petiin tuossa yhdeksän maissa, koska ei ole vain ollut mitään muuta tekemistä. Tämä ei sinäänsä paha, sillä näen edelleen varsin häiriintyneitä unia Bleachista (= Aizeni ja co yrittää ilmeisesti valloittaa/tuhota Soul Society tai jotain sinnepäin. Unet itsessään ovat vain päätöntä juoksentelua pitkin poikin samalla kun maainmanlopun meininki nuolee kintereitä), ja vieläpä uni toisensa jälkeen jatkuvaa unta. Viime yön moisesta en paljon muista, mutta sen verran sentään, että Ulquiorra mulkosilmineen piinaa minua yhä, ja taisi se Arturo Plateadonkin ruma naama jossain välissä vilahtaa. Niin, minua häiritsee suuresti, mistä alitajuntani sen Arturonkin keksi sinne pistää...

Piman kurssi alkaa olla henkitoreissaa, ja kaikki tehtävät alkavat olla tehtynä. Mitähän sitä ensiviikolla tekisi, ei hirveästi haluttaisi vain juosta edestakaisin tuota kulttuuripuolen käytävää ja penkoa mediatalon roskista.
Kuva
Avatar
KorDe
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 898
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 12:49

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja KorDe »

LoneWolf kirjoitti:Jaajaa, ensi tiistaiksi Foreca lupailee Ouluun 8 astetta lämmintä.. Muutenkin tulossa ensi viikosta todella lämmin
"8 astetta" ja "todella lämmin".. Joku tossa vaan on pielessä :o

Tässä aloin uudestaan pelailla keskenjäänyttä FF kahtatoista :P Paljon parempi kun muistinkaan, joten takaisin pleikan ääreen ->
KorDen evoluutio: Uchiha Itachi -> Urahara Takumi -> Takumi -> KorDe
Red Sparowes - Annihilate The Sparrow, That Stealer Of Seed, And Our Harvests Will Abound; We Will Watch Our Wealth Flood In
^Kyllä, se on kappaleen nimi.
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja Runte »

http://www.youtube.com/watch?v=ryH1TB4gEUY

You just gotta love Tifa after this!! <3 xO
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Sabu-chan
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 500
Liittynyt: Pe Touko 25, 2007 18:41
Paikkakunta: Hidden village of city ;D

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja Sabu-chan »

Tänää oli peli -93 tyttöjen kaa, voitettiin. Tänää oon auttanu äiskää siivoukses, et saan rahaa ens viikon ke-la Hulluille Päiville \o/. Pitää olla rahaa ku menee sinne kamujen kaa xD ja muutenki ;P.
Guess who's back?... Sabu-chan >8D
KuvaKuva
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Muistakaapas lapset, että huomenna on aprillipäivä.. Älkää uskoa kaikkea mitä teille sanotaan.

Lisään tähän myös, että itse vihaan kyseistä päivää.. Jengi yrittää koko ajan uunottaa toisiaan vaihtelevan tasoisilla jekuilla..
Keneenkään ei voi luottaa.
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

^
Voiii tuska arvatkaas kenellä ei ole koulua huomenna, en pääse huijaan ketään :"< Nojoo ehkä säästyn ite noloilta jutuilta kun en kuitenkaan koulussa muistais koko aprillipäivää. Voin omistaa koko aprillipäivän uskonnon kokeisiin lukemiselle. Tai katsoo nyt mitä tekee kun ei ole koulua huomenna ^_^

EDITA: minorin aprillipila-suunnitelma olis NIIIIN täydellinen X'D
Viimeksi muokannut Blue_Hill-san, Ma Maalis 31, 2008 22:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Lukittu