Offtopic #7 || Yleinen herutus

Kuolleet, muttei suinkaan unohdetut topicit
Lukittu
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja minori »

He, onneksi muistutit, nixu! ;D Pitää kysyä pomolta saisko asiakkaita huijata jollain törkeällä. xD "Huomio, huomio, seuraavan viiden minuutin aikana kaikki mitä kärryihinne ahdatte on ilmaista! -- Aprillia!" Luulen, ettei kukaan osaisi arvostaa... xD
Avatar
Xtriimi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 622
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2006 15:57
Paikkakunta: Vantaa

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja Xtriimi »

minori kirjoitti:He, onneksi muistutit, nixu! ;D Pitää kysyä pomolta saisko asiakkaita huijata jollain törkeällä. xD "Huomio, huomio, seuraavan viiden minuutin aikana kaikki mitä kärryihinne ahdatte on ilmaista! -- Aprillia!" Luulen, ettei kukaan osaisi arvostaa... xD
Tuo olisi kyllä täydellinen pila ;D
Voisi tosin juu olla ongelma ettei asiakkaat pitäisi ja eikä varmaan veisi kyseisiä tuotteita takaisin ;p

Fysiikan ope aprillasi meitä väittämällä että meillä on koe huomenna. Kaikki usko, koska koe pvm on kerrottu eikä kukaan muistanut sitä.
/OFF in offopic
Kuva
Avatar
BugShino
ANBU
ANBU
Viestit: 427
Liittynyt: Pe Helmi 09, 2007 21:45

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja BugShino »

Lauantaina olisi minulla vyökoe, tavoittelen vihreää vyötä karatessa. Tiedän osaavani, mutta sitten vyökokeessa voi olla eri juttu... Ja kokeen pitäjä ei ole seurasta ja tekniikatkin ovat hiukan poikenneet aina sen mukaan kuka on opettanut. Eiköhän se joten kuten luonnistu, toivottavasti...
Avatar
Turhis
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 656
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 03:31
Paikkakunta: Mikämikä-maa, jossa asuu pieniämiehiä

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja Turhis »

Kihihiihii :'D Tuli jotenkin jännän kieroutunut fiilis kun luin, että uutta modea etsitään :D Mutta toisaalta.. moderoinista saattaisi tulla minulle pientä sadistin vikaa ja lukottaa kaikkea turhaa :P Mutta joo se niistä fiiliksistä.
Kavoin tänään vanhaa airsoft rompetta kaapista. Ja aloin fiksailemaan tuota minun ikuisuus projektiani ja huomasin kuinka loistavan pidon kontaktiliima antaa metalli pinnolle. Ilta sitten menikin sytkärillä metallia lämmittäen saamatta mitään aikaan. Ja muutenkin koko päivän kärsinyt tuosta ihmistä tyhmentävästä "sairaudesta" nimeltään Lorvi Katari.
a big fan of masturbating. It's therapeutic. Keeps the body count low.
Pasila
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Turhis kirjoitti:Kihihiihii :'D Tuli jotenkin jännän kieroutunut fiilis kun luin, että uutta modea etsitään :D Mutta toisaalta.. moderoinista saattaisi tulla minulle pientä sadistin vikaa ja lukottaa kaikkea turhaa :P Mutta joo se niistä fiiliksistä.
Kihihihiiii oli muuten aprillipila. Johon itse lankesin D:
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
Turhis
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 656
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 03:31
Paikkakunta: Mikämikä-maa, jossa asuu pieniämiehiä

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja Turhis »

Mirha kirjoitti:
Turhis kirjoitti:Kihihiihii :'D Tuli jotenkin jännän kieroutunut fiilis kun luin, että uutta modea etsitään :D Mutta toisaalta.. moderoinista saattaisi tulla minulle pientä sadistin vikaa ja lukottaa kaikkea turhaa :P Mutta joo se niistä fiiliksistä.
Kihihihiiii oli muuten aprillipila. Johon itse lankesin D:
Julma oli pila D: Kettu mutta minäpä hehkuttelin jo omaa järjenkäyttöäni täällä :O
a big fan of masturbating. It's therapeutic. Keeps the body count low.
Pasila
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

^
^
Kehehehehehe ja mie illalla viä ihmettelin ääneen, että kun naruto.fi foorumilla ei ollut aprillipilaa X"D Voi tuska, hienosti minori onnistui sen saamaan asiallisen ja oikean tiedotteen oloiseksi. Eli siis mua aprillattiin ihan kympillä :D Propsit minorille ^^
Viimeksi muokannut Blue_Hill-san, Ke Huhti 02, 2008 15:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Ehdinkin jo ihmetellä miksei Naruto.fi tee minkäänlaisia piloja. Heti kun näin minorin topikin, tajusin sen aprillipilaksi. :D Ihan hyvin laadittu, pointsit todellakin siitä.

Kele, huomenna kemian koe ja oon aivan pihalla. Pitäis yrittää kurssin nettimateriaaleista tartuttaa jotain päähän. Mulle riittää kunhan saan kurssin edes läpi.
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

Huomenna olis sitten psykologian koe ja "huoh" kuorma-auto inssi... Ketuttaa jo etukäteen tuo inssi, että jos en pääse lävitse niin filosofian kokeeseen lukeminen on varmaan aika juhlaa. Kortti menee vanhaksi ensi sunnuntaina joten olisi oikein suotavaa päästä lävitse, voihan sitä jatkoa aina hakea mutta menisi paljon kivuttomammin jos nyt pääsisi läpi.

Uskonnon koe oli tajuttoman helppo. Ehkä helppous johtuu vain siitä,e ttä on tuota kokemus pohjaa ko. asioista paljon niin.. xP
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja Runte »

^ Kuorma-autolla on perkeleen vaikee ajaa 8DD Se on niin valtava ja vaihteita ihan liikaa.. Mutta toisaalta, en ookkaan ajanu kun vasta muutaman kerran et kai sitä sit lisää oppii~

Muista nämä kolme asiaa joiden yli PITÄÄ ajaa!
1) Rotvalli
2) Risteyksissä sijaitseva täysivalkoinen jakaja -viiva
3) Vihreillä valoilla tietä ylittävä mummeli.

Sitten voi tulla forelle elvisteleen kuinka yritti kaikkensa päästäkseen läpi mutta eei~ 8D


Btw, vaikka oon mode menin ite siihen samaan pilaan ennen ku Minori siitä erikseen mainitsi! Argh, oonkohan hieman liian sinisilmäinen nuorukainen.. (En sentään PM:ää lähettäny..)
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

^
Suuri koko juuri on meikäläisen ongelma tuon vehkeen kanssa. Välillä ei yhtään älyä missä perä menee kun mokoma on niin pitkä. Ei vaihteita ole ainkaan meidän autokoulun autossa yhtään normaalia enempää, olisko peräti viis? Mitään rahtarivaihteistoja tueta :'D Juuri juuri noin se inssi pitää ajaa ja varmaan kaatuukin juuri tohon rotvalli juttuun, pari kertaa tunnilla käynyt noin ja nyt kun viime kuorma-auto tunnista on ööö kaksi kuukautta niin :D (Niin viimeksi ajanut kuorma-autolla tammikuun lopussa :S) Noh ehkä se nyt jotenkin.. Runtelle onnea oman autokoulunsa kanssa x)
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja Runte »

Blue_Hill-san kirjoitti:Ei vaihteita ole ainkaan meidän autokoulun autossa yhtään normaalia enempää, olisko peräti viis?
Meinasin puolittajaa, josta tulee toiset 5 lisää. Esim. Nelosen ylemmällä puolittajalla kannattaa ajaa ennen ku on viel ees tarvetta vitoselle ja jos pitää ajaa hiljaa, pienempi ku nelonen mut kolmosella liikaa kierroksia, niin kolmosen puolittaja jne.

Ja kiitos, yritän toki parhaani<3 ^^ Itellä inssi vasta Toukokuun alussa..

EDIT: Lisää kuvia siggiin \o/
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

^
Ei ole puolittajia meitin autonkoulun kuorma-autossa :'D Mutta inssi meni läpi, mikä oli ihan hyvä juttu, alkuun hirvitti kun ajo tuntui niiiin oudolta kun konttorille ajoimme mutta hyvin kävi. Ainoa virhe tuli peruuttamisessa, kuorma-autolla peruutettiin "taskuun"... Lapset, älkää painako jarrua samalla kun käännätte rattia X"D Näin Bluekki-setä teille kertoo miten ei saa tehdä ja itse "köhköh" tekee niin.

Kekekekeeee hauskin juttu tässä on se, että pääsin autokoulusta eroon tasan kaksi kuukautta 18-vuotispäivän jälkeen, komeeta ^^

Ja jos mie selvisin, selviät siekin Runte ;)
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
AkaShin
Chuunin
Chuunin
Viestit: 291
Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 12:37
Paikkakunta: Pori

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja AkaShin »

Ihanaa kun tuolla harhakuva.orgissa laitoin uuden kuvan, kyllä siellä vaan tulee lähemmäs viisikymmentä kävijää katsomaan kuvaa ja vain YKSI laittaa pienen kommentin! >.< Mikä noita kuolevaisia oikein vaivaa, jos laitan muille kommenttia, niin he lähettävät viestin "Kiitos kommentista!" Mutta eivät voi kommentoida kuvaa.

Kaiken kukkuraksi olen hankkinut jonkin sairauden ja kurkku on ihan karheana, nenä vuotaa ja muutenkin niin maan hyvä olo.

Ei tämä ole ketutusta, saan olla koulusta pois kun on sairas ID
Kuva
shin
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 673
Liittynyt: Su Tammi 28, 2007 15:05
Paikkakunta: Täällä jossain..

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja shin »

Tähänastisen elämäni helvetillisin koeviikko takana.. Luinkin aivan h#lvetisti, mutten usko että tulevilla numeroilla voi kehua..

BTW näin tänään seiväshyppääjä Matti Monosta salilla. Oli yhtä ihmeellinen letti kuin yleensä kisoissakin^^
Kuva
animewatcher | OneManga | INP
more anime, more happiness.
Lukittu