Tsukicon 9.12-2007

Kuolleet, muttei suinkaan unohdetut topicit
Lukittu
Avatar
Rianka
Chuunin
Chuunin
Viestit: 231
Liittynyt: Ti Maalis 15, 2005 10:16
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Tsukicon 9.12-2007

Viesti Kirjoittaja Rianka »

Jrocksuomi järjestää sunnuntaina 9.12 Tsukicon nimisen tapahtuman Helsingin Gloriassa. Kyseessä on hyvin pienikokoinen con, jossa suurin painopiste kuvastuu jrockiin sekä japanilaiseen muotiin, mutta mukana on ainakin vanhojen conien tuttuun tapaan cosplaykisa.

Oletteko tulossa paikalle ja kiinnostaisiko järjestää minimiittinkiä conin yhteyteen? Ehdottaisin miittipäiväksi lauantaita päivää ennen conia, koska coni tosiaan itsessään kestää vain kuusi tuntia, eikä sen aikana varmaan ehdi miittailemaan paljon. Tai sitten vasta conin jälkeen n. klo:17.00 aikoihin.
Gloriassa tilaa ei ole kamalasti miittiä järjestää, mutta kenties jossain Glorian lähellä sijaitsisi mukava kahvila tai vastaava, jonne voisimme porukalla sitten mennä? (rakkaat helsinkiläiset, kertokaa tarkemmin, kun tunnette seutua vähän paremmin kuin minä. =_=)
Avatar
Ayami
Genin
Genin
Viestit: 124
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 18:19
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: Tsukicon 9.12-2007

Viesti Kirjoittaja Ayami »

Mmm...Olen hypännyt jo ainakin kaksi miittiä,joihin ajattelin mennä...Silti muutun ujoksi,kun näen niin ihmisiä miiteissä,jotka tuntevat muut,mutta minä en ketään...Voisinhan taas kerran yrittää tunkea mukaan,mutta kun Kanan keikkaan menen,niin ei ole oikein aikaa sitten miittii minulla ;I...
Ohhoh... Empäs lukenut tuota lauantai juttua...Menisin mieluiten kerran hesaan,enkä ravaisi bussissa kahta kertaa ;I...
Viimeksi muokannut Ayami, Ti Marras 20, 2007 20:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Palasin o_o
Kuva
Avatar
KorDe
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 898
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 12:49

Re: Tsukicon 9.12-2007

Viesti Kirjoittaja KorDe »

Vaikka en jrockia kuuntelekaan voisihan tuonne tulla jos ehtii, ihan vaan miitin vuoksi :P Asun sentään suht. lähellä.

Katotaan nyt.
KorDen evoluutio: Uchiha Itachi -> Urahara Takumi -> Takumi -> KorDe
Red Sparowes - Annihilate The Sparrow, That Stealer Of Seed, And Our Harvests Will Abound; We Will Watch Our Wealth Flood In
^Kyllä, se on kappaleen nimi.
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Re: Tsukicon 9.12-2007

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

Siis kuuluuko tähän "Jrock"-aihepiiriin vain ne visuaaliset homobändit jotka kurlaa omaa sylkeään ja pukeutuu tyhmästi vai lukeutuuko siihen mukaan myös japanilainen punk-rock 80-luvulta kuten "The Blue Hearts"?
Avatar
Rianka
Chuunin
Chuunin
Viestit: 231
Liittynyt: Ti Maalis 15, 2005 10:16
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Tsukicon 9.12-2007

Viesti Kirjoittaja Rianka »

Äh, joudun nyt vetäytymään täysin tuosta miitistä, koska en pääse ollenkaan edes paikalle. (Turhaa tulla vajaalla autolla näin kaukaa, tulee vaan liian kalliiksi. :<) Harmi sinänsä, mutta miittailkaa te muut.
Avatar
jenske
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 557
Liittynyt: La Kesä 18, 2005 14:43
Paikkakunta: Great Kotka city

Re: Tsukicon 9.12-2007

Viesti Kirjoittaja jenske »

No siis mie olen sinne tulossa ostamaan mangaa, kun muutenkin olin tänä viikonloppuna menossa ex-semelle käymään. Mut hei, minut tunnistaa sinisestä päästä, ja ja... Galleriassa nick on JekkuDragon, stalkkeroikaa sieltä. Miun kimppuun saa hyökätä ihan vapaasti~
Miittiä en enää tässä vaiheessa jaksa alkaa järjestää, kun ei sellaista taida olla sovittu, mut hei c'mon olis kiva nähä teitä, vaikka tuskin kukaan suht uusista täällä ei minua tuntiskaan :P

Rianka~~ Mie olisin halunnut nähä siut ;__;
Kuva
23.58
Y.S.A.K
Avatar
KorDe
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 898
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 12:49

Re: Tsukicon 9.12-2007

Viesti Kirjoittaja KorDe »

Ihan vaan mielenkiinnosta, tuliko siitä miitistä mitään?
KorDen evoluutio: Uchiha Itachi -> Urahara Takumi -> Takumi -> KorDe
Red Sparowes - Annihilate The Sparrow, That Stealer Of Seed, And Our Harvests Will Abound; We Will Watch Our Wealth Flood In
^Kyllä, se on kappaleen nimi.
Lukittu