8.0fftopic-topic

Kuolleet, muttei suinkaan unohdetut topicit
Lukittu
Avatar
KorDe
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 898
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 12:49

Re: 8.0fftopic-topic

Viesti Kirjoittaja KorDe »

Mikkey kirjoitti:
KorDe kirjoitti:Alice In Chainsiltä oon odottanut uutta matskua kun kuuta nousevaa ja kuulemma tämä levy on oikeasti hyvä vaikka Layne Staley siltä puutuukin (rip :'<). Mahtavaa nähdä kaikkien aikojen lempibändin tekevän comebackin, toivottavasti pääsen vielä näkemään livenä jossain vaiheessa. Nyt pitää vaan kerätä kasaan kaikki rahat ja kattoa riittääkö vielä edes siihen levyyn.
Itse olisin toivonut että koko projekti olisi kuopattu, siitä huolimatta että bändin sydän, Cantrell, on mukana kuvioissa. Parhaat biisit syntyy selvästi just like diamonds, and there's no need for fake ones.
My thoughts exactly ennen kuin sain tän uuden albumin käpälään. Nyt on tullu muutama tunti kuunneltua. Pojat on mahtavassa vedossa vieläkin ja Duvall ei ole hassumpi laulaja. Tulee ihan kylmät väreet tätä kun kuuntelee, Layne olis ylpeä (tiedän kuinka kornilta tää kuulostaa mutta haistakaa ---- :(( )
Alice In Chains on palannut.

http://www.youtube.com/watch?v=4ehLcMvM4-g
KorDen evoluutio: Uchiha Itachi -> Urahara Takumi -> Takumi -> KorDe
Red Sparowes - Annihilate The Sparrow, That Stealer Of Seed, And Our Harvests Will Abound; We Will Watch Our Wealth Flood In
^Kyllä, se on kappaleen nimi.
Avatar
BugShino
ANBU
ANBU
Viestit: 427
Liittynyt: Pe Helmi 09, 2007 21:45

Re: 8.0fftopic-topic

Viesti Kirjoittaja BugShino »

Kutsunnat olivat tänään ja määräsivät Karjalan prikaatiin, Vekaranjärvelle. Aikaa tässä on kyllä vielä, kun palvelus alkaa vasta 2011 tammikuussa. Onko kenelläkään jakaa kokemuksia paikasta?
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Re: 8.0fftopic-topic

Viesti Kirjoittaja Runte »

^ Sori~ Vekarajärveltä en oo kuullu kun tarinoita ^^



Bakemonogatari Ova:n eka jakso!! \o/
Katotaa ny jos eka latais, että kusettaako nyö miuu vaiko olisiko se se eka nettijakso minkä ne lupas :>
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
BugShino
ANBU
ANBU
Viestit: 427
Liittynyt: Pe Helmi 09, 2007 21:45

Re: 8.0fftopic-topic

Viesti Kirjoittaja BugShino »

^
Sepä ikävää. Ne kaiketi ovat negatiivisia legendoja, vai?
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Re: 8.0fftopic-topic

Viesti Kirjoittaja Runte »

^ Voiko armeijasta kuulla positiivisiäkin huhuja?! :DD
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: 8.0fftopic-topic

Viesti Kirjoittaja Nixu »

BugShino kirjoitti:Kutsunnat olivat tänään ja määräsivät Karjalan prikaatiin, Vekaranjärvelle. Aikaa tässä on kyllä vielä, kun palvelus alkaa vasta 2011 tammikuussa. Onko kenelläkään jakaa kokemuksia paikasta?
Mut on määrätty sinne kaksi kertaa ja puolet frendeissä on käynny intin siellä..
Muuten kuulemma iha ookoo/great, mutta parakeista löytyy jonkin verran hometta :p
Kaveri sai reilu puol vuotta kestävän flunssan/keuhkot semisti paskaks.. Potkivat sitten samalla vielä pihalle, kun kävi vinkumassa asiasta..

Kesällä pitäis itekkin sinne mönkertää, mutta kokeillaa jos viel yhden kerran lykkäystä heruisi ^^
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: 8.0fftopic-topic

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Ataxia kirjoitti:Tänäaamuna taas pitkästä aikaa unihalvaus.
Jännää kun niitä tulee ja menee, mutta on joka kerta yhtä psykedeelinen kokemus.
Mulle tulee tosi usein, pari kertaa on ollut sellaisia että ne on kestäneet yli kymmenen minuuttia. Siinä alkaa jo pelätä onko oikeasti halvaantunut, varsinkin kun toinen tuli junassa ja yritin huutaa apua mutten saanu ees silmiä auki. Kauhea tapa herätä. Yleensä ne tosiaan tulee ennen nukkumaan menoa.


Haha, mie ja fransu taas kerran arvioitiin jokainen ohi ajava auto, ja sitten palasi mieleen kun joku kerran luuli, että me puhutaan miehistä. "Tuossa on hyvä etupuskuri mut takaa se on aika mitäänsanomaton. Kyljet ok."
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Ataxia
Genin
Genin
Viestit: 145
Liittynyt: Pe Heinä 17, 2009 20:17
Paikkakunta: Kerava

Re: 8.0fftopic-topic

Viesti Kirjoittaja Ataxia »

LittleSamurai kirjoitti: Mulle tulee tosi usein, pari kertaa on ollut sellaisia että ne on kestäneet yli kymmenen minuuttia. Siinä alkaa jo pelätä onko oikeasti halvaantunut, varsinkin kun toinen tuli junassa ja yritin huutaa apua mutten saanu ees silmiä auki. Kauhea tapa herätä. Yleensä ne tosiaan tulee ennen nukkumaan menoa.
Mä yleensä pyrin jatkamaan nukkumista kun kohtaus sattuu kohdalle. Tällä kyseisellä kerralla yritin kierähtää mahalleni ja pinnistelin siinä lähemmäs minuutin kunnes viimein kroppa alkoi vastaamaan taas käskyihin. Että mullei sentään onneks oo ollut mitään tajuttoman pitkiä unihalvauksia, mutta kyllä ne silti aina hätkähdyttää.
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: 8.0fftopic-topic

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Tajusin pari päivää sitten, että osaan taiteilla mitä tahansa.. Ja nyt sen jälkeen on syntynyt taidepläjäys päivässä :3
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Re: 8.0fftopic-topic

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

Terve kaikki tytöt ja pojat, olen tylsyyksissäni aloittanut piirtämään sarjakuvablogia minun jännästä elämästäni, tervetuloa stalkkailemaan minua.
Tässä osoite: http://creactivity.vuodatus.net/

Aion päivittää sitä päivittäin joten ette jää kylmäksi, Aivovaurio pysyy vielä lomalla jonkinaikaa.
Näkyillään!

Ja onko minun signatureni ollut aina tuollainen moireinen? En ole ennen huomannutkaan.
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Re: 8.0fftopic-topic

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

^Pistin talteen, hajosin jo noille joten pitää alkaa seurailla ^^ Go Setzeri!
[Varsinkin ensimmäisen merkinnän vika ruutu, ihan mahti x)]
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Re: 8.0fftopic-topic

Viesti Kirjoittaja Runte »

^ Ite repesin enemmän tokalle sarjakuvalle :D
Aivan loistavia, vaikka onki "tuota laatua" x) <3
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Ataxia
Genin
Genin
Viestit: 145
Liittynyt: Pe Heinä 17, 2009 20:17
Paikkakunta: Kerava

Re: 8.0fftopic-topic

Viesti Kirjoittaja Ataxia »

Tänään taas ryyppäämään.
Viikon kohokohta.
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Re: 8.0fftopic-topic

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Kukaan käynyt katsomassa Inglorious Basterdsia? Itse näin sen parisen viikkoa sitte, pakko myöntää että jätti melko sanattomaksi. En ois voinu uskoa että joku leffa pystyis vielä kilpailemaan Pulp Fictionin rinnalla, mutta siinä se vain on. Aivan kuten Tarantino itsekin sanoi, Inglorious Basterds on luultavasti hänen paras elokuvansa, eikä hän siinä juuri ollenkaan valehtele! Voi pyhä jäätävyys että se leffa iski, ja Brad Pitt veti aivan loistavan roolin Aldo Rainena. Ei helevetti sitä aksenttia :--D
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Re: 8.0fftopic-topic

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

Jaa jospa sitä rupiais taas tääläki enemmä kirjottelomoon :F Näin syysloman loppumisen kunniaks.

Mä oon liian koukussa facebookiin. Ja viel 2 kk sit vannoin etten moiseen kakkaan kajaha.
Happy panda
Lukittu