Narutovisa

Kuolleet, muttei suinkaan unohdetut topicit
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

<!--QuoteBegin-TDM+Aug 11 2004, 11:30 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (TDM @ Aug 11 2004, 11:30 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> mitä tarkoittavat nimet Naruto, Sasuke ja Kakashi. [/quote]
EN minä tiedä noista varmasti kuin Kakashin joka tarkoittaa variksenpelätintä (tai niin minulle ainakin on kerrottu..) ja joku kertoi jossakin vaiheessa Naruton tarkoittavan Tamppoonin Narua mitä en kylläkään usko. Sasukesta ei ole ideaakaan.. Joku viisaampi saa vastata..

Minun kysymykseni: Mikä on Kakashin veriryhmä?
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
inofan87
Oinin
Oinin
Viestit: 962
Liittynyt: To Kesä 24, 2004 12:14
Paikkakunta: Outokumpu city, Finland

Viesti Kirjoittaja inofan87 »

Vastaus: B

Nyt helpoista helpoin!
Milloin Ino on syntynyt? (päivä, kuukausi, vuosi)
Omg O.o
Pena
Oinin
Oinin
Viestit: 901
Liittynyt: To Maalis 18, 2004 01:07
Paikkakunta: Vantaa, Myyrmäki

Viesti Kirjoittaja Pena »

<!--QuoteBegin-LittleSamurai+Aug 20 2004, 09:58 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (LittleSamurai @ Aug 20 2004, 09:58 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-TDM+Aug 11 2004, 11:30 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (TDM @ Aug 11 2004, 11:30 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> mitä tarkoittavat nimet Naruto, Sasuke ja Kakashi. [/quote]
EN minä tiedä noista varmasti kuin Kakashin joka tarkoittaa variksenpelätintä (tai niin minulle ainakin on kerrottu..) ja joku kertoi jossakin vaiheessa Naruton tarkoittavan Tamppoonin Narua mitä en kylläkään usko. Sasukesta ei ole ideaakaan.. Joku viisaampi saa vastata..

Minun kysymykseni: Mikä on Kakashin veriryhmä? [/quote]
Naruto tarkoittaa muistaakseni pyörrettä.

Sasuke oli joku helppo mut oon unohtanu <_<
"Don´t try to live so wise"
Avatar
kiko-chan
Super Mama
Super Mama
Viestit: 1478
Liittynyt: To Huhti 15, 2004 19:25
Paikkakunta: Gitaroo Planet
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kiko-chan »

Siis, Uzumaki on se joka tarkotttaa spiraalia/pyörrettä. Oon varma tiedostani, mutten voi todistaa sitä. Hatake Kakashi tarkottaa variksenpelätintä, mutten oo varma oliko se sukunimi, etunimi vai kenties koko nimi. Vai oliko kyse vaan jostain kanjeista. Sasuke...on mulle kysymysmerkki. Tiiän että FF5:ssä oli Sasuke-niminen miekka! xD

Mut siis eiks tän pitäis mennä niin että vasta sitten kun vastaa oikein edellisen kysymykseen saa esittää omansa. Aika hassua ois kun vaan tulee ja heittää oman kysymyksensä kehään ja jättää siihen. TDM:n kysymykseen ei olla siis vastattu vielä.
Kuva
Straifu
Rookie
Rookie
Viestit: 82
Liittynyt: Ma Touko 31, 2004 23:26

Viesti Kirjoittaja Straifu »

Se Inon syntymäpäivä on jonkun fanisivustun mukaan syyskuun 23 päivä. Vuotta nyt on vaikeampi laittaa kun Narutossa ei ole tuollaista ajanlaskua.

Sitten Sasuken nimestä: Uchiha tarkoittaa paperiviuhkaa, muttaa Sasukesta en ole varma. Ainakin on elänyt ninja nimeltä Sarutobi Sasuke.

Ja nyt helpoista helpointa helpompi: Mainitse joku anime/manga jota Masashi Kishimoto on seurannut pienempänä.
Älkää laittako kuvia tähän!!!
Avatar
TDM
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1639
Liittynyt: Ti Heinä 20, 2004 00:13
Paikkakunta: Occupying an uncertain lavatory in Arborea

Viesti Kirjoittaja TDM »

on elänyt ninja nimeltä Sarutobi Sasuke.
en olisi ihan niin varma siitä, sillä se on vain henkilö Samurai Deeper Kyossa.
pieni ninja poika kaiken lisäksi.
Älä anna muille tekosyytä inhota sinua
Mun anime lista. pistä paremmaks.
Avatar
kiko-chan
Super Mama
Super Mama
Viestit: 1478
Liittynyt: To Huhti 15, 2004 19:25
Paikkakunta: Gitaroo Planet
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kiko-chan »

Håh, eikös se vaan sillon tue Straifun tietoa jos se on "pieni ninja poika"? Sitä paitsi siitä sarjasta löytyy kasapäittäin historiallisia henkilöitä: Tokugawa Ieyasu, Hattori Hanzo, Yukimura Sanada, Izumo no Okuni jne.

TDM, tiedätkö vastauksen omaan kysymykseesi eli mitä tarkottaa Sasuke, Naruto ja Kakashi? En pysty selvittämään sitä.

Vastaus Straifun kysymykseen. Maabo on seurannu ainakin Dragonballia. Ei siis Dragonball Z:aa vaan Dragonballia. ^_^ Sit myös Hokuto no Keniä ja Doraemonia.

EDIT: Unohdin kysymykseni... ^^'

"Mikä on Hinatan nindo?"
Kuva
Avatar
Ero-Sannin
Chuunin
Chuunin
Viestit: 291
Liittynyt: To Kesä 10, 2004 19:56

Viesti Kirjoittaja Ero-Sannin »

Naruto mun tietojen mukaan tarkoittaa jonkinnäköstä ruokaa, Fishcake englanniks. Offiks meni sori.
"Ja nyt, KAASU POHJAAN!" , "Se on jo pohjassa..."
Pena
Oinin
Oinin
Viestit: 901
Liittynyt: To Maalis 18, 2004 01:07
Paikkakunta: Vantaa, Myyrmäki

Viesti Kirjoittaja Pena »

<!--QuoteBegin-kiko-chan+Aug 20 2004, 05:37 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (kiko-chan @ Aug 20 2004, 05:37 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Siis, Uzumaki on se joka tarkotttaa spiraalia/pyörrettä. [/quote]
Niinhän se olikin, gomen gomen. :huh:
"Don´t try to live so wise"
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

<!--QuoteBegin-inofan87+Aug 20 2004, 10:12 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (inofan87 @ Aug 20 2004, 10:12 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Vastaus: B

Nyt helpoista helpoin!
Milloin Ino on syntynyt? (päivä, kuukausi, vuosi) [/quote]
Eipä ole.. Tai no, ei ainakaan minun faktojen mukaan. En kyllä tiedä mistä löysit tuon mutta..


EDIT: <a href='http://www.narutoinfo.com/' target='_blank'>NarutoInfon</a> mukaan Inon syntymäpäivä olisi 23. tammikuuta. Sieltä löytyy jokaisen Naruto-sarjan henkilön syntymäpäivä, ikä jne.
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Straifu
Rookie
Rookie
Viestit: 82
Liittynyt: Ma Touko 31, 2004 23:26

Viesti Kirjoittaja Straifu »

Tarkistappa uudestaan; kyllä sen syyskuussa se Inon syntymäpäivä, taisit vahingossa sekoittaa Inon Shinoon. ^_^
Älkää laittako kuvia tähän!!!
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

<!--QuoteBegin-Straifu+Aug 21 2004, 08:19 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Straifu @ Aug 21 2004, 08:19 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Tarkistappa uudestaan; kyllä sen syyskuussa se Inon syntymäpäivä, taisit vahingossa sekoittaa Inon Shinoon. ^_^ [/quote]
Hupsista, niinpäs olikin.. Minun moka!! :unsure:
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Kiesma
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 816
Liittynyt: La Loka 02, 2004 18:16

Viesti Kirjoittaja Kiesma »

No nyt en kylläkään tiedä mihin minä vastaisin, mutta kysymyksen tiedän:

Ketkä oli Kakashin Genin- tiimikamuja?
Avatar
Albino
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1382
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 13:12
Paikkakunta: Wonkan suklaatehdas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Albino »

He olivat Obito ja Rin:kö se oli?
Hmm...Mitä sitä nyt kysyis..Mikä oli sen demonin/hengen..tms nimi joka on Gaaran sisällä?
Kuva
y.s.a.k Entinen Komori.
Avatar
kiko-chan
Super Mama
Super Mama
Viestit: 1478
Liittynyt: To Huhti 15, 2004 19:25
Paikkakunta: Gitaroo Planet
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kiko-chan »

<!--QuoteBegin-Komori+Dec 24 2004, 08:06 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Komori @ Dec 24 2004, 08:06 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Mikä oli sen demonin/hengen..tms nimi joka on Gaaran sisällä? [/quote]
Shuukaku. ^_^

Mikä oli sen liikkeen nimi, jonka Rock Lee teki Narutolle heidän ensitapaamisellaan? Äärettömän helppo kysymys ;D
Kuva
Lukittu