World of Warcraft

Kaikki keskustelu go:sta Naruto: Gekitou Ninja Taiseniin
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Re: World of Warcraft

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

10man-content antaa vieläkin odottaa clearaustaan, kävi pahasti niin että juuri kun porukka olisi ollut selkeästi valmis Malygosiin ja Sartharioniin kaikilla drakeilla, tulikin joulu. Nyt tekee tiukkaa saada väkeä edes Naxxiin. Jos vaikka kuukauden sisään saisi vielä muutaman tyypin killasta valmiiksi 25maneihin ja pääsisi aloittamaan.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Re: World of Warcraft

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Eipä siinä kauaa nokka tuhissut loppujen lopuksi. 25 man content cleared kolmannella resetillä aloittamisesta. Viime viikolla Kel'Thuzad down helpohkosti, sen jälkeen olikin enää vähän raidiaikaa jäljellä ja kävimme kokeilemassa huonolla menestyksellä Malygosia pari kertaa. Tällä resetillä ainoat joissa wipettiin olivat The Four Horsemen ja Gluth, kummatkin sopivanlaisen epäonnen tuloksena. Sitten ajattelimme käydä taas kokeilemassa Malygosia sillä mentaliteetilla että jos vaikka pääsisimmä tällä kertaa phase kakkoseen asti, mutta Aspect of Magic halusikin tipahtaa heti toisella yrityksellä, ensimmäiselläkin pääsimme 3% asti. Nyt täytyy enää vain odotella Ulduaria.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Re: World of Warcraft

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

WoWia tulee kesällä koitettua kun veli lupas näyttää vähän pelin saloja. En oo aikasemmi ollu kovinkaa kiinnostunu kun oon pelaillu tuota Ragnarok onlinea lähinnä. Mut mistäs sitä ikinä tietää jos kiinnostuksen kärpäne iskis.
Happy panda
Avatar
JaakkoK
Student
Student
Viestit: 13
Liittynyt: Su Kesä 17, 2007 21:06
Paikkakunta: Oulu

Re: World of Warcraft

Viesti Kirjoittaja JaakkoK »

1/2/2009 saatiin vihdoin clearattua koko content (10 ja 25 sarkku +3d mukaanluettuna) realm firstinä. aika hyvin suomalaiselta casual killalta. Plagued proto-drakella lennellessä venaillaan ulduaria ;)
The first blow is the most important. It often negates the need for a second.
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Re: World of Warcraft

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Hard Modetkin ovat nyt sitten Sarth3D:tä lukuunottamatta valmiina. Kun nyt vain saisi edes lähelle parasta mahdollista kokoonpanoa olevan porukan seuraavalle yritykselle, nytkin ongelmana oli se että pari healeria joutui tulemaan paskassa off-spec gearissa auttamaan dps:n kanssa kun ei muita ollut saatavilla.

Vaikeusasteessa on kuitenkin yllättävän suuri ero 2D:n ja 3D:n välillä, 3D:ssä emme saaneet edes toista drakea alas, 2D meni heittämällä läpi :/
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: World of Warcraft

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Jatkoin ennakkoluulottomuuden ajanjaksoani ja kokeilin wowia. Minä, joka olen aina mahdollisuuden tarjoutuessa halveksinut wow-nörttejä ja facepalmannu kaverin kilta-hössötyksille. Toistaiseksi koneessa pyörii vielä Trial-versio mutta enköhän parin päivän jälkeen hanki pelin ainakin vähäksi aikaa. Aloitin undead magella mutta kyrsiinnyin kun otti pataan kympillä ja vaihdoin night elf hunteriin, tosin en ole päässyt kummassakaan alkua pidemmälle. Nyt toisella kierroksella kaveri lähti mukaan hiippailee ja on ollut rutkasti hauskempaa. Kilta-pelleilyyn en kyllä halua lähteä. Jotenkin tuntuu epämukavalta hengata tuntemattomien ihmisten kaa.

Joo ja perheenjäsenet ovat nyt jo syvästi huolestuneita tulevaisuudestani. Veljeni selvisi hengissä kolmen kuukauden wow-jaksosta ja nyt hän yrittää kääntää muut perheessä mua vastaan :D
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: World of Warcraft

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Lucy kirjoitti: Veljeni selvisi hengissä kolmen kuukauden wow-jaksosta ja nyt hän yrittää kääntää muut perheessä mua vastaan :D
Vuodesta 2005 lähtien, vieläkin hengissä hei o/

Jos haluat peliseuraa tule sellaiselle realmille kuin Trollbane, meillä on siellä kilta nimeltä Rutto.
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: World of Warcraft

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Alkaa pikkuhiljaa ärsyttää. Oon tottunu pelailee yksin, taitaa olla oikeastaan eka kerta kun mitään Mario Cartia monimutkaisempaa pelaan oikeiden ihmisten kanssa. Haluan että pelaaminen on hauskaa, joten haluan mennä omaan tahtiin ja olla piittaamatta tasokkuudestani. Wowissa kuitenkin on vallalla noobit vittuun -asenne. Kaiken maailman nippelitietouksia ja säätämisiä pitäis jaksaa vääntää mikäli haluais pois noob-leimasta. Pelkkä pelin normipelaaminen ei riitä.

Alkupäässä kokeilin paria instaa. Ihan hauskaa se periaatteessa oli, mutta tuntuu että pelaisi hirveen paineen alla. Vaikuttaa että pelaajat ottavat pelin liian vakavasti. Eikö voisi pistää jonkun servun pystyyn jolla ei tarttis välittää paskan häivääkä miten käy, vaan jengi pitäis vaan hauskaa? Sinne vois sitte kerääntyy kaikki vähemmän kunnianhimoiset pelaajat :D

No mikäs siinä, WotLK on jo tilauksessa lähinnä Catan takia, Cataclysm kun näyttää varsin mahtavalta videoita kattellessa. Flight patheilla lentäminen on ollut siistiä enkä jaksa odottaa että pääsen itte lentelemään :D

On muuten huvittavaa kuinka totaalisesti olen jämähtänyt kiinni warlockkiini. Oon yrittänyt kokeilla muita luokkia, mutta joka kerta alkaa tympimään kun ei sitä summonia hillu mukana. Ihanku osa itsestä puuttuis XD Hunter oli aluksi mukava mutta spellejä tuli kovasti ikävä ja petit on tylsempiä ku summonit.

Tää viesti varmaan kattaa jokaikisen naiswowpelaajan kliseet...
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Re: World of Warcraft

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

^ Meitti heittää sulle kaverin raidikillan, siellä saa perseillä aikalailla. :D

Vastaa siihen friend inviteen minkä heitin sulle siellä steamissa ni laitan messagee.
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: World of Warcraft

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Ja minähän en kiltoihin sekaannu :DD

Aa.. en oo Steamia pahemmin availlut kun on Wowi vieny aikani XD Uusin Worms kyllä kiinnostaisi sieltä ostaa muttei ole Mac-versiota :C Windows-pelaaminen aina sitten jää unholaan kuten kävi Prince of Persian kanssa.
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: World of Warcraft

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Ah! Catalysmin yksi alkajaisquestisarja suorastaan vei sydämeni. Pelaajat pääsevät Vol'jinin kanssa valtaamaan Echo Isleseitä takaisin! <3___<3

Kauhee kiire nyt levuttaa uutta mainiani et sais sen tuohon lvl 75 :D Onneksi ei ole paljoa matkaa.
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: World of Warcraft

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Mun sydämeni taas on vienyt Outland lähinnä lentokyvyn ansiosta :D Mulla on joku himmee Azeroth-masennus joka iskee ainaku palaa käväsee Orgrimmarissa ja muistaa ettei siel voikkaa lentää. Tätä pahentaa myös se että oon kattellu paljon videoita Catasta..

Northrendiin en oo viel kerenny mut Death Knightia oon pikkasen pelaillu. Yllättävän masentava tunnelma. En ollut osannut odottaa että noin rankasti alottaisivat. Oliki sit harvinaisen kusista mennä Thrallille viemää viestiä ku oli viel Brewfest menossa, rallatusmusa soi kaduilla ja mädät omenat lentelee päin pärstää :C Outoo miten tuliki olo ettei kuulu tänne vaik pelaa jo alttia... En kyl yleensä ota pelitapahtumia tai hahmoja mitenkää tunteellisesti (paitsi Portalissa :DD) joten WOTLK kyllä pääs yllättää.
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: World of Warcraft

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Northend on ihana paikka. Ja musiikit.. <3 Lempialueeni ovat Grizzly Hills, Howling Fjord ja Stormpeaks.

Sitten kun pääset Icecrowniin kannattaa tehdä tournamentteja. Ne on kivoja ja saa paljon repua ja sitä kautta hyvää tavaraa :)
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Re: World of Warcraft

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Juu siinä vaiheessa ku on 77 taulussa ni mikäli ei välttämättä halua questeillä levuttaa niin ei muuta kun pe-ma välisenä aikana call to armssia jonotteleen ja samalla AT-dailyja, eka ehkä kuitenkin random dungeon että saa sen triumphin sieltä talteen.

Vähän kyl ketuttaa et oon ilmeisesti jonkin sortin släkkäysmagneetti kun jokanen kilta sen jälkeen ku lähdin yhdestä pidempiaikasesti killasta on joko lopettanu tai menny pirun inactiveks just sen jälkeen ku oon liittyny. Kaks ekaa sen jälkeen lopetti kunnolla tai jäi pidemmälle tauolle, kolmannenkin kanssa tuli tossa kolmen kuukauden aikana vissiin ihan kolme neljä raidia saatua aikaseks. Mut toisaalta nyt on taas saatu raidit hyvin pyöriin, ite oon tosin släkänny ku on ollu kaikennäköstä menoo juur sopivasti raidi-iltoina. Mainiin en oo oikeestaan koskenukkaan muuta kun raidatessa. Ja tuskin koskenkaan, mitä nyt siinä vaiheessa kun catan julkasupäivä tulee tietoon iskee paniikki ja alkaa Strat ja ZG farmaus mounttien toivossa. ZG vois kyl alotella pikkuhiljaa, ei oo liian montaa resettiä enää kuitenkaan jäljellä.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: World of Warcraft

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Minua suututtaa jo etukäteen, kun Karazhan (Kara-chan) lähtee! Ei sitä saa viedä, paras insta koko pelissä! :<

No jaa, kaikki peikkoinstat on ihan oma lukunsa..

Ja mikä kauheinta, Manrikin vaimo-questi poistuu!
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Vastaa Viestiin