World of Warcraft

Kaikki keskustelu go:sta Naruto: Gekitou Ninja Taiseniin
Vastaa Viestiin
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: World of Warcraft

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Lucy kirjoitti:ehkä hauskin oli murlock-vauvojen pelastaminen XDD Meinasin hajota totaalisesti kun perässä taapersi tusina jokeltavaa murlockkia, aiemmin kun olin olioita vihannut yli kaiken...
Se on yksi parhaita questeja! Itse olen aina rakastanut murlocceja, ja sitten semmoisia söpöä ääntä pitäviä sammakonpoikasia ryömii tusina perässä. Siinä on kunnon kyaa-elukoita, ei mitään vaaleanpunaisia lentäviä mölleröitä tjsp!

Kone kökkii! En saa ladattua uusinta patchia. Onneksi menen kotio nyt tänään, niin sitten voikin huristella laajakaistalla. Mokkula on perseestä..
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: World of Warcraft

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Ai ettäku meinasin kuolla uuden forsaken-alotusmestan eeppisyyteen :DD Varsinkin Silverpine oli niin übercool ettei mitään rajaa <3 Mahtavuutta jatkui ainakin Hillsbradiin lvl 28 verran mutta nyt alko jo valitettavasti tulla vanhaa kamaa vastaan ja peli-into hieman laantui... Tosin STVssä oli todella suloinen questline ZG:n liittyen, mutta nyt alkaa taas lehmäntappoquesteja olla hieman ärsytyskynnyksen yli. No nopeesti sain heitettyä roguen levuun 35 ja olen yllättynyt miten mukavaa luokalla on pelata. Pelkäsin etten yhtään siihen tykästy, mutta ninjailu ja backstabbing on todella hauskaa :D

Tällähetkellä tekee niin kovasti mieli kokea varsinkin Silverpine uudestaan, mutta kai pitäisi malttaa kokeilla trolli alttia seuraavaksi. Toisaalta pitäisi jatkaa rogueni kanssa pidemmälle jos tulisi jotain jännää vielä vastaan.

Vaikka shattering on ollut erittäin positiivinen kokemus, hieman kyllä häiritsee phasingin aiheuttama eristyneisyys. Kaikki on todella siistiä mutta tuntuu että pelaisi yksinpeliä ja questit ovat vähemmän valinnanvaraisia. Lisäksi monet questit ovat sellaisia ettei niitä mitenkään voisi pelata kaverin kanssa. Noh, toistaiseksi meno on lujaa joten mitäs sitä valittamaan :3

Niin ja ai hemmetti miten paljon on lisätty hyvää musiikkia! Esim Stormwindin satamassa taisi soida yksi lempparini ja piti ihan pysähtyä Maestra's postille kun siellä soi jokin coolein biisi ikinä!
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: World of Warcraft

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Yay! Cata vihdoin saapui tosin tuntuu että se on jäänyt Shatteringin varjoon.

Bugisuus alkaa ärsyttämään taas. Erityisesti ärsytti goblin alueen pomohahmon evade-fest ja petin katoilu. Eniten peli-intoa on tappanut vihollisten aivan älytön respawn aika. Parhaimmassa tapauksessa menee kolme sekuntia kun sama mosa on taas paikallaan! Varsinkin worgen hunterina alko vituttaa ku on petti tappamassa yhtä kusipäätä ni toinen hyökkää takaata kimppuun eikä voi juosta minnekkään ku koko sviidun kylä on jo respawninu! Ehkä jos olisin ollut pelaamassa aiempien lisärien julkaisuissa ymmärtäisin tätä ajatusta paremmin mutta nyt ei ole yhtään tullut ruuhkaa ainakaan omalla peliajallani.

Ihmetytti myös Lost Islesin nagapaikan pomo joka iski mun magea ku rekka. Kyseessä kun oli level 8 eikä apuna ollut npc:tä. Joko tämä on sitä vaikeustason nousua, luokkahaaste tai todennäköisesti vaan sukkaan magena. Yleisesti ottaen olen kyllä rakastanut kaikkia uusia quest pomofaittoja, selkeä parannus aikaisempaan :D

Goblin alue alkoi mielestäni hieman vaisusti, en tainnut vain päästä tunnelmaan mutta Lost Islesilla oli ihan siisti finaali ja pari coolia yllätystä. Worgenia en ole vielä kokonaan läpäissyt koska se alkoi raastamaan hermoja. Muuten ihan mukava aloitusalue mutta allyna oleminen puistattaa ja sydämeni itkee forsakeneja metsästäessä. Olen hieman puolueellinen mutta Forsaken lvl 1-20 pieksee kyllä uudet tulokkaat kympillä :D Ainoa mikä puuttuu on übercool cinematic .____.

Tehdään pitkästä viestistä pidempi ja hehkutetaan miten mahtava Stonetalon Mountains on :D Ennen vihasin mestaa mutta ai että miten eeppinen paikasta muokattiin. Silverpinen ohella yksi wowin kohokohdista itelläni. Mitään spoilaamatta sanon vaan että Stonetalon muutti mielipidettäni muustakin kuin itse paikasta :D

Pitäisi varmaan alkaa tahkomaan uusia alueita läpi mutta masentaa ettei rogueni ole tarpeeksi korkealla ja luulen että tulen saamaan turpaani pahemman kerran. Minä kun olen luonteeltani enemmän tunnelmahakuinen kuin haastetta kaipaava, ei niin että roflstomppaamalla läpi pääsisi mutten jaksa menettää hermojani pelin takia.
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: World of Warcraft

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Vituttaa.

Oon raatanu niska limassa että saisin übercoolin Swift Flight Formin trollilleni ja sitten naamalle läimäytetään karsee tauren-versio XC Siedin koko helvetin Outlandin tätä varten, kulutin viimeiset roposeni kaikilta hahmoiltani ja laskin sekunteja että pääsen ihastelemaan uutta muotoa :'( Vittu.

Toinen vitutuksen kohde: Battle for the Undercity on kuulemma saksittu pois. Vaikka questi oli suuri pettymys, ei sitä olisi saanut poistaa :C Loren ja Sylvanasin takia. Onneksi kerkesin juuri viimetipassa sen mainillani vetää läpi.

No mutta joo, se Outland tässä kyllä eniten kyrsii. Tekisi mieli muutkin altit levuttaa korkeammalle mutten oikeesti kestä enää niitä kahdeksaa pakollista leveliä siellä kituuttaa.. Miten aiemmin ihmiset on pysyny kasassa? Itellä kilahti ja kuuntelin toistolla "U can't touch this" ja massamurhasin lehmiä Nagrandissa.
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Re: World of Warcraft

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Outland on vaan vuorokauden kestävä pakollinen siirtymäriitti jokaselle hahmolle. Tosin nykyään se on just päinvastoin kun ennen, aikasemmin sitä odotti kun kuuta nousevaa 40-58 -helvetin jälkeen, nyt uusien questien myötä siinä iskee järkyttävä vitutus.

Rogue pompsahti kasivitoseks aikalailla tasan 24h launchin jälkeen, nyt ois henk. koht. 5/12 ja killalla 8/12 alhaalla, se vaan aiheutti sen että killan johtohahmoille iski suuruudenhulluus päähän ja nyt on ilmeisesti joku world top 100-200 paikka hakusessa. Onneks eivät sentään ihan kaikkia slotteja ja chantteja vaadi parhaaks mahdolliseks, lompsa huutaa jo nyt hoosiannaa flaskien takia ja siihen jos pitäis vielä hommata kaikki parhaat mahdollliset chantit päälle niin tulis konkurssi. Rahaa on tällä hetkelllä joku reilu 10k kaikilla hahmoilla yhteensä, landslide makso ah:ssa viimeks ku tarkistin 11k. Ja niitä tarvis 2 :/ No, onneks tippu boe-epicci eilen niin siitä luulis joku lähemmäs 20k irtoovan. Muutenkin kun parin craftiepicin perässä grindasin lw:n täyteen niin sitäkin kautta luulis jokusen tonnin suht pienellä vaivalla saavan.

Paladininkin hakkasin 85, lähinnä miningin ja skinningin takia. Sama juttu pitäis tehdä vielä magelle, dk:lle ja druidille herbalismin, alchemyn ja enchantingin takia, eikä ne inscriptionin trinketitkään paskemmilta vaikuttais. Kolme jälkimmäistä ei ny oo niin välttämättömiä mut herbalismi helpottais huomattavasti.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Vastaa Viestiin