Kingdom Hearts 1 & 2

Kaikki keskustelu go:sta Naruto: Gekitou Ninja Taiseniin
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

En ole pelannut, mutta voisin vain siitä syystä, että päähenkilön kamu on mun kaima ^^
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Albino
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1382
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 13:12
Paikkakunta: Wonkan suklaatehdas
Viesti:

Re: Kingdom Hearts ^^

Viesti Kirjoittaja Albino »

Olen joskus kaverin luona pelannut ,mutta en sen kummemmin...
ihan hyvä peli vaikka enhän minä sitä hirmuisesti pelannut :oops:
Kuva
y.s.a.k Entinen Komori.
Avatar
wraith
ANBU
ANBU
Viestit: 409
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 21:53
Paikkakunta: *spaced out* :O

Viesti Kirjoittaja wraith »

Voisin pelata sitä, mutta se ärsyttää kun animetyyliset- ja disneyhahmot on pistetty samaan pakettiin. :/
Kuva
"Only a few find their way. Some don't recognize it when they do, some don't ever want to."
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

Ihastuin tähän peliin yksinkertaisesti sanottuna.
Grafiikka on nättiä, ääninäyttely ei oo perseestä niinkuin yleensä, taistelusysteemi kivan yksinkertainen ja jännä juoni. Huonot puolet voisi olla että ff-hahmoja tuntui olevan liian vähän ja Soran ohjattavuus oli melko kehnoa.
Oon pelaillut kesän aikana "Kingdom Hearts: Chain of memories" peliä Gameboy Advancen emulaattorilla mutta ei oikein jaksa kiinnostaa ku toistaa melkein samat asiat mitä ykkösessä tapahtuu, jos ei lasketa tapahtumia mitä tapahtuu "chaptereiden" välissä. Pitäis kumminkin tämä pelata että tajuaa Kingdom Hearts 2;sta sitten jotain.
Ja oon nähnyt muutaman trailerin tästä KH2;sta ja se tuntuu todella hyvältä jos puheet pitävät paikkansa (ohjattavuutta ja grafiikkaa hiottu jne). Kakkosessa tuntuu olevan enemmän KH:n omia hahmoja, esimerkkinä Organisaatio jonka jäsenien nimessä on jossain X-kirjain, esimerkkinä Axel, Larxene ja Vexen. Juonikin tuntuu olevan monimutkaisempi kuin ykkösessä, ei niin "lineaarista". Ja toistaiseksi ainoa ff-hahmo KH2;ssa on Auron.
Vielä hurjempaa on että KH2;ssa voi pelata "pirates of the caribean" maisemissa Jack Sparrowin ja kumppaneiden kanssa.
Ostan luultavasti kunhan tulee syksyllä tänne.
Avatar
ziradia
Genin
Genin
Viestit: 157
Liittynyt: Ke Maalis 02, 2005 20:31
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja ziradia »

On pelattu (montakin kertaa ^^) ja todettu aivan ihanaksi peliksi. Tottakai disney-hahmot häiritsevät ja himmentävät hieman pelin hohdetta, mutta annettakoot anteeksi mahtavien henkilöhahmojen, musiikin ja toetutuksen takia ..

Odotamme innolla KH2:sta, se on pakko saada! :D Sitä odotellessa voin vain kuolata peliohjaimelleni, kun katselen Rikun ja Soran välisiä keskusteluita yms .. (heti pelin pelattuani latailin koneelle monia, mehukkaita*köh* doujinsheja; aiheena tietenkin KH:n shounen-ai/yaoi paritukset >D)
Kuva
Jos sulla lysti on, niin kätes yhteen naulaa!
Y.S.A.K
Avatar
the-end
Genin
Genin
Viestit: 124
Liittynyt: Ti Elo 02, 2005 17:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja the-end »

Vitun hyvä peli. Pienempänä ku seuras aku ankkaa ja nyt animea ja ff pelei pelaa ni toi on mulle unelmien täyttymys harmi et viel joutuu vähä aikaa oottaa kakkosta
Kuva
Avatar
Lusikka-sama
Genin
Genin
Viestit: 159
Liittynyt: Ke Touko 25, 2005 21:43
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Lusikka-sama »

Peli on loistava vaikka tosiaan nuo Disney hahmot sotkee vähän, mutta muuten aivan ihastuttava peli. Ite sain pelata noin vähän yli vuoden ennenkuin pääsin läpi. Joo olen aika laiska pelaaja.. ja nyt sitten odotetaan innolla kakkos osaa! Kauankohan sen vetämiseen menee... No sitä voi vain arvailla :D
Kulki ennen nimellä Bunny

~Y.S.A.K.~
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

on pelannut kyseisen pelin ja iha kivaa oli. Selphiroth tosin tappoi mut 5:ssä sekunnissa.

Yks kavereistani ei edes päässyt sitä tynnyri jutskaa koskaan läpi. Ja siiten on se Nalle Puhkin =)
Avatar
Zigah
Genin
Genin
Viestit: 150
Liittynyt: La Elo 28, 2004 09:44
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Zigah »

Kyseinen peli on hyvä ^^. Tosin huonot puolet:

-Kökköjä Disney hahmoja
-Aku ja Hessu, kokoajan tiellä
-Aseet (avain, kilpi ? -ei kiitos)
:\
Avatar
Juzu
Genin
Genin
Viestit: 147
Liittynyt: To Tammi 06, 2005 20:14
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juzu »

Ite olin aina halunnut pelata tätä peliä ku kaikki oli hehkuttanu tän iha puhki joten aattelin että vois tän sitten vihdoinkin ostaa ^^ kävelin top-ten:in peli puolen läpi ja huomasin että siel oli kyseinen peli Platinum versiona ja en edes harkinnut että kannatisko ostaa koko peliä eli saman tien poistoon vaan sielt kävi mieles ^^ nyt täs kun kyntäny tota niin pakko sanoo että oli kyl ostamisen arvonen peli. Hieno grafiikka, hyvät hahmot ja mielenkiintoinen juoni mikä pitää ainakin mut tän pelin lumoissa viel pitkään ^^ eli nyt vain odottelemaan KH2
Avatar
kiko-chan
Super Mama
Super Mama
Viestit: 1478
Liittynyt: To Huhti 15, 2004 19:25
Paikkakunta: Gitaroo Planet
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kiko-chan »

Zigah kirjoitti:Kyseinen peli on hyvä ^^. Tosin huonot puolet:

-Kökköjä Disney hahmoja
-Aku ja Hessu, kokoajan tiellä
-Aseet (avain, kilpi ? -ei kiitos)
Minusta Aku ja Hessu olivat aika hyödyllisiä kun eivät osanneet kuolla ja koska KH:n taikasysteemi oli hiemasen kömpelö. Asesuunnittelusta pitäisi antaa plussaa, eipähän ole tipotavallinen ZOMGMAGICALSWORD joita löytyy maailmasta jo tuhat ja yksi erilaista kopiota.

Täytyy tunnustaa että jos olisin postannut tähän topicciin ennen tätä viikkoa mielipiteeni olisi ollut negatiivinen. Kingdom Hearts teki vaikutuksen grafiikallaan, mutta pelissä oli minun mielestäni monia ongelmia ja tarina... vaikka tarinassa oli hienoja elementtejä jäin kaipaamaan Square-hahmoja ja ehkä "aikuisempaa" tarinaa. Lopussa päin tarina vakavoituikin, mutta silloin halusin enää pelata sen vain läpi. xD Lisäksi kaikki se höpötys sydämistä, pimeydestä ja valosta oli liian kuvainnollista minun makuuni.

Aikaa kului.

Sitten Setzer-beibeh alkoi kertoa kokemuksiaan KH:sta, ja jouduin auttamaan häntä Chain of Memoriesin hankkimisessa (Kingdom Heartsin jatko-osa GBA:lle). Hän mainitsi pelattavasta Cloudista ja johan innostuin! xD Valitettavasti Cloud paljastui hetken päästä vain pelattavaksi kortiksi (ajatelkaa summonina) joten jätin pelin aloittamatta.

Myöhemmin (eli tämän viikon alun kieppeillä) Setzer sitten valitteli viimeisen bossin vaikeutta ja jotenkin päädyin selvittämään että pelissä pääsee pelaamaan Rikulla. Rikun tarina kiehtoi minua ykkösessä, ja muutenkin Riku oli minulle kiinnostavampi henkilö kuin goody-goody Sora, joten minun oli täysin pakko pelata nyt sitä peliä xD Tuumasta toimeen, aloitin sen sitten sunnuntain ja maanantain välissä ja pelasin Soran tarinan läpi, jonka jälkeen osaan arvostaa Soraakin paljon enemmän. Sanonpa vaan että ne jotka pitävät Kingdom Heartsin tarinaa lapsellisena... EIVÄT TIEDÄ MITÄÄN!! xD Toki Disneyn hahmot, ja se fakta että se on suunnattu lapsille tekee siitä jossain määrin lapsenomaisen, mutta tarinankuljetus on kohdallaan ja CoM herätti mahtavasti vuoren lisäkysymyksiä antamatta oikeastaan vastauksia mihinkään. Kaikki tulee huipentumaan kakkosessa. "Kaikki vastaukset selviävät kun Mikki ottaa huppunsa pois päästä" on Tetsuya Nomuran lupaus ja minä palan halusta nähdä miten asiat tulevat aukeamaan niin että Mikki paljastelemassa itseään on avain kaikkeen.

Kingdom Hearts on täysin ansaitusti Squaren kolmanneksi tuottavin pelisarja, vaikka sillä on vasta kaksi osaa. Minut ollaan käännytetty :3

/me waits for Kingdom Hearts 2

Ai niin, KH2 ei ole tulossa syyskuussa vaan se rantautuu USA:ankin vasta talvella (alunperin povattiin joulua, mutta nyt se on myöhästynyt), joten tänne se on tulossa aikaisintaan lopputalvesta. >_<
Kuva
Avatar
Gilleri
Chuunin
Chuunin
Viestit: 214
Liittynyt: Su Helmi 20, 2005 21:09

Viesti Kirjoittaja Gilleri »

KH meni siinä tylsäks kun sitä veti kolmatta kertaa läpi...
Akua ja Hessua ei oo koskaan tarttenu muuta kuin pahimmis tappeluis akun curagaa...
ja perkeleen dizney kun otti ja teki niin idiootteja ffX,ffVII hahmoista paitsi sgualista vai kuinka se kirjootethin
Kuva
Avatar
redwolf
Chuunin
Chuunin
Viestit: 222
Liittynyt: Su Joulu 07, 2003 12:48
Paikkakunta: Viiala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja redwolf »

Ihana peli kyllä ei voi muuta sanoa! Riku on aivan ihana :D
Ninja on se sana jolla veri lentää.
Vastaa Viestiin