Diablo

Kaikki keskustelu go:sta Naruto: Gekitou Ninja Taiseniin
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Diablo

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Tällaisen ajattelin tehdä kun viime aikoina on tullut pelattua tätä enemmän kuin tarpeeksi. Olkoon tämä nyt sitten kumpaakin Diabloa koskeva, itse paneudun toiseen osaan.

Ensimmäistä kertaa kun pelasin kyseistä peliä, otin tietenkin barbaarin kun ajattelin sen olevan tottakai kaikista voimakkain ja paras hahmo. Ai että kun loppuosa pelistä olikin sitten tuskaa. Pelkästään diablon tappamiseen jouduin käyttämään muistaakseni jonkun puolitoista tome of town portalia... Niin, tähän pelaamiseni sitten loppuikin kun en silloin LoD:a omistanut.

Nyt kun viime talvena vihdoinkin sain lodinkin hankittua, aloin puhtaalta pöydältä ja aloitin paladinilla. Alussa ei mikään helpoin hahmo, mutta loppua kohden oikein kehitettynä oikein hyvä taistelija. Varsinkin silloin jos on onnistunut kehittämään oikeat aurat ja tekniikat kohdalleen, itse tein zealotin, eli panostin hyökkäyspuolella zealiin ja aurapuolella fanaticismiin ja convinctioniin. Noista pääasiassa fanaticism käytössä. Mikäs siinä mätkiessä kun aura nostaa omaa ja partyn hyökkäystehoa, ja zeal lyö yhdellä klikkauksella viisi kertaa ^^.

Tällä hetkellä olen nightmarella kovaa vauhtia menossa 3 actia puolessa välissä, ja ai että kun odotan pääsyä helliin. Level taitaa olla vähän päälle 50. Oman mausteensa peliin tuo tietysti se, että varusteissa on socketteja, joihin voi upottaa runeja tai gemejä. Vielä parempaa on se, että Horadric Cubella pääsee itse kokeilemaan yhdistelemistä, ja parhaassa tapauksessa tuloksena on jokin uniikki tavara.

btw, olen lukenut juttua että suunnitteilla oleva Diablo III olisi WOWin tyylinen MMORPG :).

edit: ei ole tietoa, tuokin on tosiaan vasta suunnitteilla ja tuo MMORPG-juttu on vain huhua.
Viimeksi muokannut Jokke-pappa, La Marras 05, 2005 06:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Re: Diablo

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Päätinpä vähän etsiskellä vanhempia pelitopikkeja.. ^^'

Joo, Diablo II:ta tuli pelattua muutama vuosi takaperin massiivisia määriä päivässä. Tutustuin kyseiseen peliin, ostettuani jonkun peliaiheisen lehden, jonka mukana tuli CD, jossa taas oli Diablon demo. Sitä pelailin paljon ja sain kehitettyä Barbaarini jopa 15-leveliseksi (miettikääs, siinä oli vain kaksi ekaa kenttää pelattavissa). Pari vuotta sitten törmäsin kaupassa itse peliin ja kyllähän siinä niin kävi että se tarttui mukaan. Heti seuraavana päivänä hankin LoD:in.

Aloitin aluksi Necromancerilla, mutta se tyssäsi sitten viidenteen actiin, sinne kukkulalle missä piti kukistaa ne kolme vartijaa. Yksinkeraisesti täysin mahdoton tehtävä saada sillä ne kaikki tapetuksi. Seuraavaksi aloittelin pelin alusta Assasinilla. No, silläpä olenkin jo pelannut pelin kerran läpi ja nightmare-vaikeustasollakin olen sen muistaakseni helvettiin asti saanut. Leveleitä kertyi reilusti yli 40. Mainittakoon vielä sekin, että olen pelannut pelin normaalilla vaikeusasteella melkein jokaisella hahmolla läpi, Druidia ja Necroa lukuunottamatta :3 Kyllä, paljon sitä tuli hakattua.

Nykyään en pelaa peliä ollenkaan, koska pikkuveljeni on naarmuttanut LoD:in CD:n täysin käyttökelvottomaksi. Uuttakaan en jaksa ostaa, enkä kyllä tiedä edes että riittääkö motivaatio jatkamaan pelaamista.. Jokatapauksessa kyseessä on melko uniikki peli, erittäin koukuttava sellainen ^^
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Re: Diablo

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

Mun Diablon pelaaminen on keskittyny PsOnen Diablo ykkösen tahkoamiseen surkuhupaisilla grafiikoilla ja niin edelleen. Silti peliä oli niin pakko pelata. Ikinä en peliä ole läpi pelannut, koska silloin pelin tallentaminen vei yli puolet muistikortin kapasiteetista, joten tyydyttiin veljen ja siskon kaa tallentamaan pelkkä hahmo. Näin aina uudelleen alusta aloittaen kerroksesta 1.

Melkein aina tein ukosta Warriorin. Rogue oli toinen jolla joskus tykkäsin pelailla, velholla tuskin ollenkaan. Liian vaikeaa minulle :F Levelin nostaminen alko lopussa puuduttaan, mikä on aika yllättävää sillä oon aina ollu tuttu siitä että jaksan nostaa levuja tuntikaupalla.. sisko ihmettelee miten jaksan Euphros tappaa susia 6 tuntia putkeen.. no kaikki on mahollista ;:D

Harmittaa että myin Diablon huuto.netissä viime vuonna. Oli kyl kysyttyä tavaraa :D Tienasin useemman kympin. Nykyään tuota peliä on miltein mahoton löytää ps1:lle.
Happy panda
Avatar
qecco
Genin
Genin
Viestit: 129
Liittynyt: To Kesä 29, 2006 13:22

Re: Diablo

Viesti Kirjoittaja qecco »

joo määkin pelaan d2 oon pelannu jo lisä osaa mut oli puolen vuoden tauko ja tyypit poistu ja d2 lisäosa meni hukkaa nyt pelailen d2 normiversioo
---------------------------------------------------------------------D¤B------------------------------------------------------------------------
Avatar
KorDe
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 898
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 12:49

Re: Diablo

Viesti Kirjoittaja KorDe »

Ihan kaikille tiedoksi Diablo 3 ilmotettiin Blizzardin WWI:ssä 2008. Siitä on 20 minuuttia pitkä videokin kaikkialla netissä, näyttää tajuttoman hyvältä. Kyllä tossa varmaan silti vielä pari vuotta menee ennen kun se saapuu kauppoihin..
KorDen evoluutio: Uchiha Itachi -> Urahara Takumi -> Takumi -> KorDe
Red Sparowes - Annihilate The Sparrow, That Stealer Of Seed, And Our Harvests Will Abound; We Will Watch Our Wealth Flood In
^Kyllä, se on kappaleen nimi.
Vastaa Viestiin