Naruto-Arena

Kaikki keskustelu go:sta Naruto: Gekitou Ninja Taiseniin
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Tällä hetkellä olen Chuunin sijalla 8278. Tehtäviä ei ole tullut suoritettua kuin kaksi. Se Sasuke´s Quest For Power on vaikea, koska nykyään kukaan ei enää käytä Inoa, joten en voi pieksää sitä (se on välttämätöntä tehtävän suorittamiselle).
Avatar
Lmee
Genin
Genin
Viestit: 143
Liittynyt: Pe Loka 20, 2006 16:51

Viesti Kirjoittaja Lmee »

monet käyttää tenteniä siinä. itse olen nyt näiden sanninien perään jiryaia ja oro löytyy jo ja nyt tsunadee metsästelen. pelailen nikil Luotsi..
Neji F.C
Avatar
Lmee
Genin
Genin
Viestit: 143
Liittynyt: Pe Loka 20, 2006 16:51

Re: Naruto-Arena

Viesti Kirjoittaja Lmee »

itekki taas alotin yritän nyt metsästellä ensin nää kaikki ukot sitte vois alkaa parantelee rankkia, helvetin vaikeita vaan nuo pelit kun pitäisi 8 matsia putkeen voittaa :S täl hetkel chuunin lvl 14 , 25 voittoo 10 häviöö nicki edelleen luotsi :)
Neji F.C
Avatar
Fuji
Student
Student
Viestit: 9
Liittynyt: Ke Heinä 30, 2008 13:42

Re: Naruto-Arena

Viesti Kirjoittaja Fuji »

Rekisteröidyin tässä muutama päivä sitten ihan huvin vuoksi. Peli ei saanut kauheasti innostumaan,
mutta välillä sitä tulee pelailtua kun ei muutakaan tekemistä keksi. Kyllä, minulla on elämä
Ensimmäiset pelit menivät päin mäntyä, kun näin laiska olen ohjeita lukemaan.

Sellainen mietityttää, että voiko niitä missioneita suorittaa muutenkin kuin tappelemalla?
Avatar
Lmee
Genin
Genin
Viestit: 143
Liittynyt: Pe Loka 20, 2006 16:51

Re: Naruto-Arena

Viesti Kirjoittaja Lmee »

Fuji kirjoitti:Sellainen mietityttää, että voiko niitä missioneita suorittaa muutenkin kuin tappelemalla?
ei pysty eli tappelemal vaa voit saada niit uusii hahmoja
Neji F.C
Avatar
Naiquster
Student
Student
Viestit: 24
Liittynyt: To Touko 01, 2008 13:32

Re: Naruto-Arena

Viesti Kirjoittaja Naiquster »

PElaako joku vielä kyseistä peliä? :P :P
Kuva
Paina tästä antaaksesi tähti hedelmän
BeSt AuTo EvEr by Naiquster(1180 Chars): Play Track
Avatar
Naniko
Student
Student
Viestit: 29
Liittynyt: Su Huhti 19, 2009 17:19

Re: Naruto-Arena

Viesti Kirjoittaja Naniko »

Minä pelaan! xD
Kun huomasin tämän topicin, ihmettelin että mikä ihmeen Naruto-Arena, mutta sitten kun kokeilin niin jäinkin siihen heti koukkuun vaikken aluksi oikein tajunnut että mitä olisi pitänyt tehdä. xD
Olen vielä Genin, koska haluan ensin tehdä kaikki Geninin tehtävät ennen kuin ylenen Chuuniniksi. Minulla on jo Oboro, Shigure, Jirobou, Kidoumaru, Sakon, Tayuya, Akadou Yoroi ja Shippuuden Naruto. Voin saada vielä Shippuuden Sakuran nyt Genininä, mutta kun olen jumissa. En millään saa viittä voittoa peräkkäin Sakuran kanssa. :<
Toivoisinkin että joku voisi auttaa silleen, että luovuttaisi viisi kertaa ja saisin voitot ja missionin tehtyä. xDD
Vastaa Viestiin