Naruto-pelit

Kaikki keskustelu go:sta Naruto: Gekitou Ninja Taiseniin
Vastaa Viestiin
Avatar
Limetti
Genin
Genin
Viestit: 126
Liittynyt: Ke Maalis 14, 2007 15:25
Paikkakunta: elimäki

Re: Naruto-pelit

Viesti Kirjoittaja Limetti »

Itelläni on vaan PSP:lle Naruto Ultimate Ninja Heroes.Onhan sekin hyvä peli mutta vaan vähän lyhyehkö : /
always yours....

Akatsuki FC///One piece FC
Avatar
Rota
Genin
Genin
Viestit: 180
Liittynyt: Ma Helmi 19, 2007 19:31
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Re: Naruto-pelit

Viesti Kirjoittaja Rota »

Omistan Nintendo DS:lle Naruto: Ninja destinyn, Gamecubelle Naruto: Clash of Ninjan ja Wiille Naruto: Clash of Ninja Revolutionin.
Kyseisestä kolmikosta paras on Cuben Naruto, sillä sen tekemisessä on onnistuttu, ja siinä on japaniäänet! n__n
Avatar
Link
Genin
Genin
Viestit: 128
Liittynyt: La Joulu 29, 2007 01:01
Paikkakunta: Hyrule

Re: Naruto-pelit

Viesti Kirjoittaja Link »

milloin naruto ultimate ninja 3 oikeen tulee europpaiseen?
Avatar
GaaraFan
Genin
Genin
Viestit: 103
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 22:03
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Naruto-pelit

Viesti Kirjoittaja GaaraFan »

Mulla on Naruto Uzumaki Chronicles 2 PS2:sella... Ihan hyvä se on, paitsi et oon jääny siinä jumiin, ku en tiiä mitä pitäis tehdä seuraavaks =S
100%:sesti suklaa, Naruto ja Potter holisti.
Avatar
Naiquster
Student
Student
Viestit: 24
Liittynyt: To Touko 01, 2008 13:32

Re: Naruto-pelit

Viesti Kirjoittaja Naiquster »

Onko konelle tehty mitään hyvää 3d naruto peliä?
Kuva
Paina tästä antaaksesi tähti hedelmän
BeSt AuTo EvEr by Naiquster(1180 Chars): Play Track
Avatar
Anrica
Chuunin
Chuunin
Viestit: 208
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 18:53
Paikkakunta: Hollola
Viesti:

Re: Naruto-pelit

Viesti Kirjoittaja Anrica »

GaaraFan kirjoitti:Mulla on Naruto Uzumaki Chronicles 2 PS2:sella... Ihan hyvä se on, paitsi et oon jääny siinä jumiin, ku en tiiä mitä pitäis tehdä seuraavaks =S
Mis kohdas jumitat? Me ollaan siskon kaa menty peli läpi, voin auttaa jos et oo edenny siinä vielä :)

Joosiis, me omistetaan Naruto Uzumaki Chronicles 1 ja 2 sekä Ultimate ninja 2. Kaikki on sisko menny vähintää kerran läpi, ite en oo menny viel ollenkaa ku oon nii laiska pelaaja |D mut tiedän kuitenkin täydellisesti mitä niis peleis tapahtuu.


ku Itachin saa kaksinpelijuttuun Uzumaki Chronicles kakkosessa, se on ylivoimainen. -__- sitä ei voita millään, mä ku pelaan sillä nii sisko hävii varmasti ja se pelaa sillä nii mä häviän. On reiluu. XD
Avatar
Oro-chan
Student
Student
Viestit: 21
Liittynyt: Ma Huhti 06, 2009 09:16
Paikkakunta: Jokkis city

Re: Naruto-pelit

Viesti Kirjoittaja Oro-chan »

Minulla on tuo Naruto: ultimate ninja 1 pleikkarilla ja etsin neuvoja sen läpi pääsemiseen. Olemme pikkuveljen kanssa pelanneet parit tehtävät läpi, mutat jumatamme aina siihen tehtävään, jossa Zabuzalle täytyy antaa "6 lisäiskua"
Yrityksiä on jo liki 25, mutta mikään ei onnistu.. =.=
Joten olisiko neuvoja tälläisilel aloittelijoille, kyseiseen tehtävään?

Ja nyt on tullut mietittyä, keitä kaikkia siinä hahmovalinnassa on?
Minulta puuttuu kaksi, toinen on mielestäni "kirottu Sasuke" mutta toisesta ei ole tietoa..
Hahmoina: Orochimaru, Neiji, Sakura, Naruto, Sasuke, Hinata, Haku, Kakashi, Lee, Shikamaru, Zabuza jne..
Ken toiselle kuoppaa kaivaa, sil on lapio.
Avatar
Naniko
Student
Student
Viestit: 29
Liittynyt: Su Huhti 19, 2009 17:19

Re: Naruto-pelit

Viesti Kirjoittaja Naniko »

mitsuki kirjoitti:Voisiko joku selventää minulle, mitä Naruto pelejä on PS2:lle ;'D

Editto: Ja ovatkos nuo pelit kamalan vaikeita? Kun en ole mikään kovin hyvä pelaamaan <_<"
Naruto-pelejä PS2:lle on:

Naruto Ultimate Ninja 1
Naruto Ultimate Ninja 2
Naruto Ultimate Ninja 3
Naruto Shippuuden Ultimate Ninja 4 (Julkaistaan Touko- ja Kesäkuun vaihteessa.)
Naruto Shippuuden Ultimate Ninja 5 (Ei ole varmaa tietoa tullaanko tätä julkaisemaan...)
Naruto Uzumaki Chronicles 1
Naruto Uzumaki Chronicles 2

Muista en tiedä...mutta pelit eivät ole kovin vaikeita. Naruto Uzumaki Chroniclesit ovat mielestäni kuitenkin vaikeampia kuin Naruto Ultimate Ninjat. xD Minulla itselläni on vain Naruto Ultimate Ninja 3. xP
Oro-chan kirjoitti:Minulla on tuo Naruto: ultimate ninja 1 pleikkarilla ja etsin neuvoja sen läpi pääsemiseen. Olemme pikkuveljen kanssa pelanneet parit tehtävät läpi, mutat jumatamme aina siihen tehtävään, jossa Zabuzalle täytyy antaa "6 lisäiskua"
Yrityksiä on jo liki 25, mutta mikään ei onnistu.. =.=
Joten olisiko neuvoja tälläisilel aloittelijoille, kyseiseen tehtävään?

Ja nyt on tullut mietittyä, keitä kaikkia siinä hahmovalinnassa on?
Minulta puuttuu kaksi, toinen on mielestäni "kirottu Sasuke" mutta toisesta ei ole tietoa..
Hahmoina: Orochimaru, Neiji, Sakura, Naruto, Sasuke, Hinata, Haku, Kakashi, Lee, Shikamaru, Zabuza jne..
Nuo "lisäiskut" tarkoittaa niitä iskuja, joissa tavallaan heität sen vihollisen sun taakse/eteen/ylös joka johtaa siihen ympyrän rämpytykseen. Sun pitää tehdä sellasia kuusi ja voittaa kaikissa. xD

Naruto Ultimate Ninja 1:ssä on vaan 14 hahmoa: Orochimaru, Neji, Sakura, Naruto, Sasuke, Hinata, Gaara, Yhdeksänhäntäinen Naruto, Haku, Shikamaru, Kakashi, Rock Lee, Zabuza ja Kirottu Sasuke. Nuo kaksi hahmoa jotka sinulta puuttuvat taitavat olla Yhdeksänhäntäinen Naruto ja Kirottu Sasuke. :] Ne saa tekemällä niitä Missioneita. xD
Avatar
Oro-chan
Student
Student
Viestit: 21
Liittynyt: Ma Huhti 06, 2009 09:16
Paikkakunta: Jokkis city

Re: Naruto-pelit

Viesti Kirjoittaja Oro-chan »

Kiitoksia, Nani-chan! Olet enkelini ja pelastukseni! <33
*halaus* :3
Ken toiselle kuoppaa kaivaa, sil on lapio.
Avatar
Oro-chan
Student
Student
Viestit: 21
Liittynyt: Ma Huhti 06, 2009 09:16
Paikkakunta: Jokkis city

Re: Naruto-pelit

Viesti Kirjoittaja Oro-chan »

Paoittelen syvästi tätä tuplapostausta, mutta taas tuli ongelma xD
Siinä knu pitää pelata "Kirottua Sasukea" vastaan, niin että Sasuken chakra on nollassa..
Ollaan yritetty sitäkin, mutta ei minkäänlaista tehtävän läpipääsyä.. xD
Ken toiselle kuoppaa kaivaa, sil on lapio.
Avatar
Naniko
Student
Student
Viestit: 29
Liittynyt: Su Huhti 19, 2009 17:19

Re: Naruto-pelit

Viesti Kirjoittaja Naniko »

Luulen, että ainoa keino on pelata Hinatalla tai Nejillä ja kuluttaa Byakuganilla (Se ultimate jutsu joka kuluttaa 2/3 chakrasta) Sasuken chakrat loppuun. @______@
Teet vaan sen ultimate jutsun, sitten alat vaan mätkimään Sasukea kunnes se kuolee etkä päästä sitä saamaan yhtään chakrapalleroa, mutta jos Byakugan loppuu ja Sasukella on vielä chakraa, niin sun pitää tehdä uudestaan se ultimate jutsu ja mätkiä se kuoliaaksi. xD

Ja on ilo auttaa. :3
Avatar
Oro-chan
Student
Student
Viestit: 21
Liittynyt: Ma Huhti 06, 2009 09:16
Paikkakunta: Jokkis city

Re: Naruto-pelit

Viesti Kirjoittaja Oro-chan »

Jee olen Genin, vai oliko jo chuunin?? *ei muista*
Taas tuli ongelmia xD
En oikein pääse sitä kohtaa, jossa Sakura pitäisi tappaa käyttämättä mitään tekniikoita.. Pitäisikö siinä vaan sitten kuluttaa kaupasta saatuja itemejä??
Ja se, että Sasukelel pitää tehdä 6 niitä lisäosumia ja sen pitäis kuolla ilmassa.. On ollut suhteellisen likellä pari kertaa että sydäntä riipaisee...
Ken toiselle kuoppaa kaivaa, sil on lapio.
Avatar
Hina_Ichigo
Student
Student
Viestit: 21
Liittynyt: Ke Kesä 23, 2010 23:32

Re: Naruto-pelit

Viesti Kirjoittaja Hina_Ichigo »

Minulla on vaan 2 D: . Vaikka onhan ne aika kalliita ja Ds'lle on vaikea löytää hyviä pelejä. Naruto Ninja Destiny 2 (mistä lie saatu) ja Naruto Shippuden Ninja Council 3. Tosin viimeksi mainitussa olen toisella tasolla jumissa :(. Gaaralla on minun mielestä kauheen vaikee pelata. Ja ne piikit >___< Aivan liian vaikeaa. Ihan liian pitkä taso eikä minkäänlaisia tallennuspisteitä. Ja mistä vetoa että joutuu tappelemaan Deidaran kanssa kun hp on ihan lopussa -.-''
Tärkeä tiedotus; olen hieman outo :D
Aaltohiekka
Student
Student
Viestit: 4
Liittynyt: Pe Loka 15, 2010 23:31

Re: Naruto-pelit

Viesti Kirjoittaja Aaltohiekka »

No niin, tänään ilmeistyi sellainen kaunokainen kuin Naruto: Ultimate Ninja Storm 2, joka taitaa olla tähän asti ilmestyneistä peleistä täydellisin. Pahoittelen, etten jaksa kertoa pelistä enempää, mutta kyseinen tuotos löytyy ainakin PS3:lle ja 360:lle. Tarina sijoittuu Shippudenin alusta Painin Konohan invaasioon asti, mutta hämmästyin pelatessani, kun ensimmäinen NaruSasu-taistelu tuli, ja jouduin pelaamaan kuuluista Final Valley taistelun takaumaa. Eli kesken pomotaistelun tuli takauma aikaan ennen Shippudenia, jossa kahden BFF kaveruksen tiet erkanivat. Mielenkiintoista. Näyttäisi olevan tuo peli erittäin pitkä, ja suosittelen hankkimaan sen mitä pikimmin. Etenkin, kun tässä pelissä pystyy pelaamaan verkossa toisia pelaajia vastaan :D Upeimmat hahmot ovat mielestäni Akatsukin koko kaarti (Tobista en ole vielä varma), Naruto Sage-moodissa sekä 4th hokage eli Minato Namikaze. KillerBeekin näyttäisi ilmestyvän hahmovalikoimaan. Well, onlinessa nähdään :)?
Vastaa Viestiin