Randomia pakinaa peleistä

Kaikki keskustelu go:sta Naruto: Gekitou Ninja Taiseniin
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Re: Randomia pakinaa peleistä

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

Vissiin kyseessä on tämä AC 2 Awakening lisäosa. Sen suuremmin en siihen ole tutustunu tai edes kiinnostunu.. meikäläine ei ostele lisäosia peleihin vaikka kuinka hyviä olisivat..

Mulla on AC 2 vähä jääny.. Jotku karnevaalit on Venetsiassa menossa .. hieman pelottaa että peli ois kohta lopuillaan. Eilen koitin taas vaihteeks jaksaa pelailla mut sit jossain juoksukisassa hyyty peli. Ensin lähti ääni ja sit jääty kuva : (

Koittais vielä löytää jotai mielenkiintoa keräillä kaikki sulat ja aarteet ym. : ) ...

EDIT. ainii ja jos sä Lucy noukit vahingos jonku sotilaan kuran miekan etkä sitä halua nii se tiputtaa sen painamalla niistä "asepikavalikoista" sitä "bare hands" .. eli nyrkit käyttöön nii se pujottaa aseen.

Mut jos tarkotit että menetit oman miekkas ja otit tilalle jonku huonomman nii ei hätiä, sun kaikki ostamat aseet löytyy Villasta. Siellä on jossain huoneessa kaikki aseet asekaapissa ja sieltä saa vapaasti noukkia haluamansa mukaan. Se kun tuumaa aina ottaa viimesimpänä ostetun aseen käyttöön. Sama pätee suojiin ym.
Viimeksi muokannut fLÄSh, Ti Tammi 19, 2010 21:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Happy panda
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: Randomia pakinaa peleistä

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Ne kaks DLCtä pitäis tulla muutamien viikkojen sisällä ellei oo myöhästymässä. Siit verkkopelistä en oo kiinnostunu mut muutoin on ihan kivaa jos tuee lisää Italia-hyppelyä (uusia kaupunkeja?). Harmi et se Forlin DLC on joku iso sota-faitto, ite en semmosesta tykkää. Se Bonfire of vanities kiinnostaa enemmän mutta kaipa mä kummatkin ostan. Niin ja sitä Medicien palatsiakin haluaisin päästä koluamaan, näytti YTssä ihan kivalta.

Taitaa olla Fläsh samoilla paikkeilla mun kanssa :D

Edit: Joo mutta ärsyttävää räpellystä kokoajan sitä asevalikkoa tonkia... Ja ei sinne Villaan jaksa yhtämittaan ravata .___.
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Re: Randomia pakinaa peleistä

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

No kieltämättä ei itekää jaksa sielä joka välissä juosta.. Rahaaki tuntuu jo olevan liikaa .. Ja nyt vasta hokasin että siitä treeni-ringistä oppii uusia tekniikoita o__O Kivahan ne on tässä vaiheessa älytä..

Myrkky on muute ehkä hauskin ase koko pelissä <3
Happy panda
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: Randomia pakinaa peleistä

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Ai jaa? Mä taas en käytä myrkkyä ollenkaan.. Lemppariase on varmaan se parhain tikari jonka nimee en nyt muista tai sit heittoveitset. Hiddenbladet ja Altairin miekka on kans kovassa käytössä.

Oon nyt metsästelly hyöheniä kun en jaksa taistella sen lipunryöstön kaa. Taitaa olla kuutisenkymmentä kasassa mutta jokaiseen kaupunginosaan aina jää pari löytämättä. Ärsyttävää.

Ja mullaki on kertyny tota turhaa rahaa jo melkoisesti... Alussa sitä kyllä kulu vaikka kuinkapaljon ku halusin saada Villan nopeesti korjattuu ja tuli kaikkii aseita ja haarniskoja..
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: Randomia pakinaa peleistä

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Nonni, nyt tuli AC2 viimeisteltyä... Enää parikymmentä sulkaa ja neljä totuudenpalasta odottelee löytämistään. Olin jo aiemmin kuullut että lopussa tulee joku omg-kohtaus, mutta mun mielestä lopetus hyppäsi kunnollisilta raiteilta jorpakkoon. Tai sitten olen vaan liian ulalla koko hässäkästä. Mutta olin kuitenkin koko muun pelin ajan tykännyt käsikirjoituksesta: Se oli hauskaa ja hahmot persoonallisia, siinä mielessä lopputarinan kökkösyys korostui harmillisesti.

Hätäisyydenkin tuntua oli ilmassa. Loppuhuipennus kalpeni Assasiinihautojen rinnalla, jotka olivat pelin haastavimpia ja antoisimpia kohtia. Lisäksi ne kaksi skipattua kappaletta lisäsi tätä viimeistelemättömyyden tunnetta.

Oli miten oli, mahtava peli jokatapauksessa. Seuraavaksi tähtäimessä ykkösosa ja kakkosen DLCt. En oikein uskalla odottaa mitään kolmoselta. Pelkään että tarina siirtyy nykyaikaan ja se ei kiinnosta läheskään yhtäpaljoa kuin renessanssin Italia. Lisää Eziota, kiitos <3 Tai sitten saisivat tehdä kunnon spin-offin jostain aasialaisesta assassiinista, Japani ja Kiina vois olla jänniä..

Edit: The Truth antoi lisää ajattelemisen aihetta, mutten siltikään pidä viimeisimmän viimeisestä dialogipaljastuksesta.
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: Randomia pakinaa peleistä

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Triplepost FTW!

Vedin juuri Battle of Forli -paketin läpi <3 Itse peliosuus ei ollut kummoinen, mutta kylläpä tuli hyvin tuhlattua pari euroa! Caterina on _ihana_! Yksi mahtavimmista pelihahmoista ikinä <3 Ai että kun nauroin koko lisäosan ajan XD Muutoinkin tarinan palaset jotka kurottiin kiinni alkuperäsestä juonesta olivat kaiken sen mummonmarkan arvoista. Jatkoa odotellessa!

Hieman hiomattomuutta kyllä oli. Tyypit joita piti suojella tököttivät paikoillaan kun olisi pitänyt jatkaa. Olin ihan WTF, ku ei saanu ite lähtee vetää mut ei mua kuljetettukkaan minnekkään. Parin minsan päästä vasta tajusivat jatkaa. Caterina myös tykkäili juosta seinää päin.

Olisin pelkän Caterinan läpän takia maksanut pelistä, mutta toinen joka ehdottomasti lunasti hintansa oli mahollisuus lentää millon vaan haluaa. Vaikka tottahan se on ettei lentoreissu Forlin yllä ole yhtä hehkeää kuin Venetsiassa, mutta silti se vapauden tunne ja kiitäminen tuulen mukana on todella upeaa!

Ai että ku fangirlittää...
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Re: Randomia pakinaa peleistä

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Ens viikolla FF XIII \o/

On muuten päässyt meneen ihan täysin ohi, luulin että se julkaistais Japanissa joskus loppuvuodesta ja ehkä tällä vuosikymmenellä Euroopassa. Ei ole enää samanlaista hehkutusta sitä kohtaan päällä kun mitä oli 90-luvun lopussa ja 2000-luvun alussa. Mutta toi sai taas innostuksen herään, jos sitä vaikka siihen tiistaihin mennessä sais XII pelattua loppuun, on sekin vähän jääny vaiheeseen :P
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Re: Randomia pakinaa peleistä

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

Onhan tuo itelläki ennakkotilauksessa, vaikkei mitää kovin suuria hehkuja olekaan ennakkoon olemassa. Sopivasti tässä onki lomaa niin ehtii syventyä tähän uusinpaan sitten ihan kunnolla.

XII jäi itellä hieman kesken, vaikka upea peli olikin kyseessä.. varmaan lähinnä siks että tuli hankittua tuo PS3 joka ei pyöritä pleikka kakkosen pelejä ja PS2 taas "unohtu" jonnehi komeroon.
Happy panda
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Re: Randomia pakinaa peleistä

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

Noh niinpä se tuli tuo FF XIII postissa tänä aamuna ja nyt pari tuntia tuli jo tahkottua. Äärettömän nätti ja vaikuttava peli tuntus olevan. Tietenki pitää vielä enemmän pelailla ennenku voi sen enempää kehuskella, mut tähän saakka kaikki OK ; )

Paljo on arvosteluista ja pelaajilta tullu noottia pelin lineaarisuudesta. Esim. kaupunkeja ei pelissä taida olla ja shoppailu tapahtuu tallennuspisteessä. Kartat on ainaki alun perusteella yhtä pitkää ränniä, vaan kerronta on sen verran mielenkiintosta että ei haittaa. Toki iteki kaipaa jollain tavoin avointa maailmaa ja tutkimusmatkoja. Hieman tulee FF X mieleen tästä.

Tosi elokuvamainen fiilis kun pelaa. Kohta matka jatkuu : )
Happy panda
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: Randomia pakinaa peleistä

Viesti Kirjoittaja Lucy »

En ole kyllä FF-pelejä pelannu mutta näytti tosi ankeelta se kujajuoksu mitä arvosteluissa näytettiin. Faitto saattaisikin olla laadukasta mutta ei näytä mun peliltä.

Uusi kommentaari Prince of Persiasta näytti mahtavalta! En malta odottaa! Toivottavasti ei olla liikaa kiireilty ja jätetty viimeistelemättä aikarajan takia...

Ja voi vittu ku kaatu vastakeitetyt makaroonit tiskialtaaseen!
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Re: Randomia pakinaa peleistä

Viesti Kirjoittaja Runte »

FFXIII <3 FFXIII <3 FFXIII <3 FFXIII <3 FFXIII <3 FFXIII <3 FFXIII <3

Töiden takia pystyin vaan 14h pelaan eilen, tänään menee 20h rikki 8D
Se vaan on niin hyvä peli, etten lähe erillisiä plussia listaan <3 -^^-

Pienenpieni spoileri :P
Spoileri, maalaa nähdäksesiFFXII oli Final Fantasy Tacticsin pohjalta tehty sillai että siinä oli paljon samoja nimiä, mutta XIII muistuttaa yllättävän paljon IX:ää :o
Nyt on jo bongattu sanat "Eidolon" ja "Lindblum"
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Kiyoshi-san
Chuunin
Chuunin
Viestit: 213
Liittynyt: Pe Kesä 29, 2007 00:02

Re: Randomia pakinaa peleistä

Viesti Kirjoittaja Kiyoshi-san »

Lucylle, sillä näin, kun hän jossain puhui Portalista ja siitä, kuinka se ei ole macille:
http://peliplaneetta.net/tietokonepelit ... s-macille/
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: Randomia pakinaa peleistä

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Juu tuosta olen kuullut ja odotan mielenkiinnolla (kumma että muistit). Pari juttua vaan häiritsee: Steam ei ainakaan vuonna nakki hyväksynyt Electronia, en voi maksaa millään ja luottokorttia en työttömänä saa. Toiseksi, ostin halvimman mahdollisen iMacin jonka näytönohjain ei ole parhaimmasta päästä kun ajattelin etten ole tietsikkapelaaja. Mulla ei oo hajuakaan miten hyvin tässä potkua riittäisi.

Mutta mukavaa että Valve näyttää tekevän hyviä päätöksiä. Varsinkin se että ostetun pelin saa ladata kummallekin käyttikselle on todella mahtavaa. Saa nähä mihin tämä vielä johtaa :D
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: Randomia pakinaa peleistä

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Ahaha! Kattelin videota Sonyn liiketunnistusohjauksesta ja tuntui kuin olisin mennyt ajassa taaksepäin nelisen vuotta.

Nintendon tyypeillä on varmasti hauskaa. Mitenköhän kauan menee että alkaa tulla näitä "pleikkari on lelu" -kommentteja...
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
Cyran
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 502
Liittynyt: Pe Joulu 05, 2008 20:06
Paikkakunta: Under your bed.
Viesti:

Re: Randomia pakinaa peleistä

Viesti Kirjoittaja Cyran »

On kyllä niin offtopiccia kuin olla ja voi, mutta ketuttaapahan vaan kun mitään ei tehdä ikinä Linuxille. Aina vaan Windows, Windows, Windows, Windows, Mac, Windows, Windows, Mac, Windows, Windows, Mac ja mainitsinko jo että Windows? -.-"

Voisi olla ihan kivoja pelejä pc:llä, jos niitä pystyisi pelaamaan Linuxillakin. Että kun on ikävä sitä pc-versiota Legend of Zelda: Ocarina of Timesta. :<
Mind of a ninja, body of a manatee.
Shadow Windmill
Rentun ruusu

Avatar täältä.
Vastaa Viestiin