Zelda..

Kaikki keskustelu go:sta Naruto: Gekitou Ninja Taiseniin
Avatar
Espy
Moderaattori
Moderaattori
Viestit: 566
Liittynyt: Ma Elo 25, 2003 20:45
Paikkakunta: Secret Garden
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Espy »

*viheltelee*
Olen pelannut melkein kaikkia Zeldoja, ja omasta kokemuksesta sanon että Ocarina of Time on paras niistä, mielestäni. x3
Ei se graafisesti ole mitenkään kummoinen, ja sekin alkaa kyllästyttää kolmannentoista pelikerran jälkeen (varsinkin se alku, kun tuppaa aina aloittamaan sen jostain syystä alusta.. O_o), mutta itselläni on ko. pelistä aivan mahtavia muistoja.
Kävin ala-asteella joka ikinen päivä pelaamassa sitä kaverin luona, hään kanssa, ja keksittiin siinä kaikkia tosi outoja insidejä (Hyrulen Sanomat? kuulostaako hyvältä? XD) ja minulle tuo peli siis on erittäin rakas. ^_^

Wind Waker oli tylsähkö, vaikka en ole sitä ihan kokonaan pelannutkaan.. Jäätiin yhteen kohtaan jumiin kaverin kanssa, eikä siitä sitten meinannut tulla yhtään mitään (emme suostuneet turvautumaan läpiepluuohjeisiin..) ja sitten kaverini pelasi sen jossain välissä ilman mua loppuun.. -_-;
No joo.

Majora's Maskia en ole päässyt ikinä kunnolla pelaamaan, mikä on mielestäni tosi harmi. Sitä kun odotin ihan kauheasti yhdessä vaiheessa, ja sitten meiltä vietiin N64 pois.. (se oli alunperinkin vain lainassa, you see.)
Joskus pitää kyllä kaivaa se jostain itselleen.
Kuva
Avatar
Neari
Genin
Genin
Viestit: 189
Liittynyt: Ke Huhti 20, 2005 19:45
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Neari »

Ocarina of Time ja Majora's Mask on mun henk. kohtasia suosikkeja ja sit jotain oon pelannu Gameboyllä jms.

Wind Wakerin voisin vaikka kohta pelata läpi. on ollut vähän taukoa senkin pelaamisessa kun kaveri p*rkl meni ja pelas sen mua ennen läp i(niiin kuin tuppaa tekemään vähän mun kaikille peleille) ehkä mä jo olen unohtanut sen loppujuonen...

Mut kumma kyllä kun se Wind Wakerin pelas läpi hyvällä mielellä, mutta ei suostu Ocarinaa tai Majoraa pelaamaan kun ovat liian synkkiä, no ovathan ne jos Wind Wakeriin vertaa :roll: mut mut kyllä mä kaikista tykkäsin :)
Kuva
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Minulla on aivan erilainen suhde Zeldaan kuin muihin peleihin, OoT kun sai minut kiinnostumaan fantasiasta sekä animen ja mangan piirustustyyleistä. Majora's Mask ja Wind Waker ovat lemppareitani, Ocarina of Time kun tuntuu jo aika puiselta. Odotan innolla Twilight Princessia etenkin sen takia, että siinä näyttää olevan lisää eläimiä joita rääkätä. :D

Ja lempikansani Zeldasta on ehdottomasti Majora's Maskin Zorat (vaikka Ruto/Lulu onkin ihan hem-metin ärsyttävä). Lempisivuhahmoni on varmaankin Keaton tai Wind Wakeristä tuttu Salvage Corpin pomo.
Kuva
Avatar
Meralia
Genin
Genin
Viestit: 156
Liittynyt: Ma Kesä 20, 2005 00:59
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Meralia »

Hyllystä löytyy:
- Collector's Edition (sis. Legend of Zelda, Adventure of Link, Ocarina of Time, Majora's Mask)
- The Wind Waker
- Ocarina of Time + Master Quest
- Link's Awakening DX
- A Link to the Past (+ Four Swords)
- Oracle of Ages
- Oracle of Seasons
- The Minish Cap

Lempparini
- OoT (eka zeldani)
- MM
- tWW

Pidän Zeldasta hyvin hyvin HYVIN paljon. Kaikkia pelejä olen pelannut, paitsi Four Swordseja mielettömien laite- & kaverivaatimusten takia. Juuri muuta en sitten teekään kuin leikin Kuutiolla. Yhä niitä kaikkia jaksaa pelata uudestaan ja uudestaan...

Linkin ansiota lienee se, että voin kaikessa rauhassa ihastua piirrettyihin peli- tai animehahmoihin, enkä edes pidä sitä mitenkään outona. Link on........ Jos olen pelaamatta liian pitkään, tulee tunnontuskia armaani hylkäämisestä. Vaikka animet (ja muu maailma) on täynnä hyvinkin kuolattavia tyyppejä, ei kukaan ikinä ikinä varmasti syrjäytä Linkiä ykköspaikalta.

Olin pudota penkiltä kun viime vuonna näin ekan trailerin tulevasta Twilight Princessistä. Sitten tärisin ja virnuilin mielipuolisesti pari viikkoa. Sama vaikutus on ollut kahdella sen jälkeen julkaistulla trailerilla. En millään jaksaisi odottaa enää! Mutta, viimeisellä vuosineljänneksellä se tulee...onneksi sentään tämän vuoden puolella. Onhan se hyvä että viimeistelevät sen kunnolla, eivätkä heitä juosten kustua peliä kauppoihin. Siitä tulee niiiin hienoa, etten muuta teekään moneen viikkoon kuin pelaan ja pelaan ja pelaan ja pelaan lisää....... (^_______^)

BTW, Super Smash Bros Melee on hyllyssä myös, suureksi osaksi Zelda-hahmojen vahvan läsnäolon takia. Ja Soul Calibur II:ssa oli Link, ja pitihän sekin ostaa. Vain ja ainoastaan siksi. On se kyllä hyvä peli muutenkin.

Juh, lempikansat.
- Gerudot (OoT, MM)
- Sheikah (OoT)
- Dekut (MM)
Dark! Narrow! Scary!
Well of Three Features
Nora Uzumaki

Viesti Kirjoittaja Nora Uzumaki »

Mä olen pelaillut ja pelailen vieläkin. Pidän kovasti Ocarina of Timesta. Ja monesta muista Zelda peleistä ^_^
Avatar
Tome
Genin
Genin
Viestit: 173
Liittynyt: Pe Syys 23, 2005 18:18
Paikkakunta: Kuusamo

Viesti Kirjoittaja Tome »

Paras Zelda ja kaikkien aikojen paras peli muutenkin: Ocarina of Time. Zeldat ovat todella hyviä pelejä ja tässä Twilightia odetellessa...
Tacksit avasta ja singusta chauronille

Kuva
Avatar
Uzumaki naruto
BANNED
BANNED
Viestit: 821
Liittynyt: Pe Heinä 09, 2004 00:06
Paikkakunta: Leaf village
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzumaki naruto »

twillight osa tulee olee hyvä
KATSO ALAS
Avatar
Meralia
Genin
Genin
Viestit: 156
Liittynyt: Ma Kesä 20, 2005 00:59
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Meralia »

Siltä varalta ettei joku täällä ole vielä kuullut, mitä epäilen kun tieto on ollut olemassa jo kuukausia... Mutta kun asiaa ei ole täällä vielä taidettu mainita, niin ajattelin varmuuden vuoksi kertoa. Eli ikävä tieto:

Twilight Princessin julkaisupäivää on lykätty aikaisintaan huhtikuuhun.

Alkuperäisen infon mukaan sen tosiaan pitäisi olla jo myynnissä tai ainakin ilmestyä pian. Mutta ei, pitää pärjätä vielä monta kuukautta ilman. Lisäajalla tekevät sitten paremman pelin ja muuta mukavaa, mikä tietenkin on hyvä syy lykätä. WW oli ärsyttävän lyhyt osittain juuri siksi, ettei haluttu lykätä julkaisupäivää kärsimättömien fanien takia, ja pari temppeliä piti pudottaa pois.
Dark! Narrow! Scary!
Well of Three Features
Avatar
fredo
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1253
Liittynyt: Ti Elo 31, 2004 00:32
Paikkakunta: Ajou university, Suwon, Etelä-Korea
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fredo »

se lykkääminen huhtikuuhun on muutenkin varsin hyvä veto, sillä vuoden loppupuoliskolla julkaistaan revolution. elikkä nintendo saa revittyä viimeisetkin suurenrahan rippeet GC:stä irti Twiligt princessin avulla, sillä sen jälkeen uusien GC:n pelien suhteen vaikuttaa aika hiljaiselta.

eli japskit kerkeevät sopivasti TP:N pelaamaan kunnolla viimeisenpäälle ja kun TP:n pelaamis into loppuu niin sitten saavat jo revolutionin kouraansa "jos haluatte kokea jotain vielä hienompaa kuin TP, niin ostakaa revolution"
Go Student Exchange http://www.gostudentexchange.com/ -Jouni Ahtiainen-
Avatar
Meralia
Genin
Genin
Viestit: 156
Liittynyt: Ma Kesä 20, 2005 00:59
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Meralia »

Onhan se toki niinkin, mutta sinänsä joulumarkkinat olisi ollut loistava aika julkaista niin hypetetty peli. Mutta Kuution viimeiset hetket on kyllä hyvä valinta myös, ainakin lopetetaan kunnolla.

Japskit? On tässä muukin maailma aika hyvin mukana TPn ja Revon odottelussa... Ja miten niin pelaamisinto loppuu? Zeldoja jaksaa kyllä pelata läpi useammankin kerran!
Dark! Narrow! Scary!
Well of Three Features
Hopsu12

Viesti Kirjoittaja Hopsu12 »

Zeldat on huippuja ja oon pelannu. Paras on ehkä Ocarina time. Mul on koneella kaikki Zeldat. Sain ne emulaattorin avulla. :)
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

paska
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

Anonymous kirjoitti:paska
Kylläpäs tämä anonyymi tuttiritari oli rohkea kun tämmösen tempun teki. Saisinko nimikirjoituksen vai onko liian kiire ratsastella Rusinantella pitkin keskimaata imeskellen tutteja?
XSamirX
Genin
Genin
Viestit: 139
Liittynyt: To Kesä 23, 2005 00:03
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja XSamirX »

olen pelannu kaikkii tähän mennessä :P! ocarina of time kyl on paras xD se uusin on ehkä kyl paras! :P!! tosi hienot grafiikat ja kaikki xD :P! 8)
Vastaa Viestiin