Linkin-Park

Musiikkikeskustelut täällä!
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

Oikein hyvää musiikkia! Nyt parin viikon aikana tutustunut bändin tuotantoon ja olen myyty. Ihmettelen kyllä itseäni, koska en räpp- musiikista ja Linkin Park on aika räpähtävää, mutta I love it!

Mielestäni tekevät oikein "taitavaa" musiikkia, yhdistetty sopivasti rockahtavaa ja räpähtävää musiikkia.. Biisit pakottavat kuuntelemaan itsensä taas uudestaan ja uudestaan. Chesterin ääni on nannaa korville (=pitää kooovasti) eikä Michaelin äänestäkään vikaa löydy, esim. biisit
Somewhere I belong ja In the End biiseissä on wallan upea.. Chesterin ansioluetteloon voidaan laittaa edellä mainitut biisit ja esim. Breaking the Habit (ja monta muuta... xD )

Yhtäkään levyä en ole viellä hankkinut, mutta ostoslistalla ovat kyllä... Numb Encoresta (ja kaikkista muista sellasista) en välitä... ;)

Vosin tietenkin mainita lempibiisejä; forgotten, Breaking the Habit, Faint, Hit the floor, Nobody is listening, Runaway, Easier to run, Pushing me to way... (lista voisi jatkua vielläkin mutta päätin katkasita... eivät ole numerojärjestyksessä....:P)

Tulipa paljon tekstiä....muka
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Linkin Park on niitä bändejä, joita siskoni kuunteli ollessaan 15-vuotias ja dissasin kaikkea, mitä hän kuunteli xDDD Mutta muistan vielä kuin eilisen päivän, kun kuulin ekaa kertaa RadioMafian UpTeekista One Step Closerin ja olin että wau. Mutta sitten siskoni alkoi fanittaa tätä >_____>

Viime kesänä aloin itse kuuntelemaan ja onhan tuo hyvä bändi. Itselläni biiseihin ei liity yhtään teiniangstia, varmaan johtuu siitä kun olen jo niin wanha xDD No joo, ehkä ne 15-kesäiset "viillellään ranteita lusikalla ku naapurin tauno-marjatta ei tykkää musta ja koulussaki menee huonosti ku oon vaan niin laiska"-teinit saavat tästä irti jotain muuta kuin minä.

Minulle LP on...hienoa musiikkia. Niillä on hienoja soundeja, kuten vaikka Faintissa. Uu. Se vaan kuulostaa niin hyvältä. Koko bändi vaan kuulostaa niin hyvältä. Tykkään paljon.

Suosikkibiisejä ehdottomasti Faint, josta tulee varmaan ikuisesti mieleen työmatkat puoli seitsemältä läpi nukkuvan kaupungin. ^^ Sitten on tietenkin nämä Easier To Run, Points of Authority ja Papercut (josta saatiin paljon iloa yhtenä baari-iltana). One Step Closer on nyt ihan omassa luokassaan kun siihen liittyy kaikkea nostalgiaa. Forgotten on niitä energisempiä biisejä, joita kuuntelin paljon kesällä kun pyöräilin.

Jotenkin LP toimii hyvin kun ajaa pyörällä töihin ennen seitsemää. Riittävän aggressiivista mutta silti energistä. Oikeastaan kumpikin levy (Hybrid Theory sekä Meteora) ovat täynnä hyviä biisejä. Helpompi olisi listata niitä joita ei jaksa kuunnella...mutta en kyllä keksi yhtään. En tiedä sitten, onko hyvä vai huono juttu bändille jos levyt ovat sen verran tasapaksuja, ettei sieltä erotu selkeästi parasta ja huonointa.

..ja olin varma, että olin kirjoittanut tähän topiciin jo, mutta nähtävästi en olekaan. Hm.

Niin, ja Fort Minor on Mike Shinodan oma projekti.
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
Äänenvaimennettu Riipperi
Genin
Genin
Viestit: 108
Liittynyt: To Loka 20, 2005 12:50
Paikkakunta: Ivalo

Viesti Kirjoittaja Äänenvaimennettu Riipperi »

Joo, vanhaa Linkin Parkkia kuuntelen. Uusi ei iskenyt niin kovaa, hyvää viihdettä silleen. Omistan muutaman levyn ja laillisesti (älkää koskaan kyseenalaistako >_>). Eli se albumi jonka omistan on Hybrid Theory ja tuota, surimmasta osasta biisejä tykkään.
I scream why, can't hear my
own voice, you've driven me
to this. In darkness I fly ,
with crippled wings, with
blind eyes, can't see
through your lies.
Hanging on the edge of sanity only a step away from death and your embrace.
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Onhan se.
Sen musiikki on tosi kivaa, mutta en pidä niistä remixeistä.
paras on somewhere i belong.
Kuva
Avatar
Serial
Chuunin
Chuunin
Viestit: 239
Liittynyt: To Helmi 22, 2007 12:48
Paikkakunta: Hueco Mundo

Viesti Kirjoittaja Serial »

samsam kirjoitti:Ei voi muuta sanoa, kun et linkin park on loistava, mun yks lempibändeist.
Samat sanat! :wink:
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Serial kirjoitti:
samsam kirjoitti:Ei voi muuta sanoa, kun et linkin park on loistava, mun yks lempibändeist.
Samat sanat! :wink:
Eikö niihin posteihin saa yhtään enempää sisältöä? Kai teillä nyt lempibiisejä on tai muistatte missä vaiheessa aloitte tykkäämään bändistä?
Freyr @ Säännöt kirjoitti:5. Turhat postit
Vältä turhaa myötäilyä, tarkoittaen sitä että viesti koostuisi pitkästä lainauksesta jonka perässä lukee "joo samaa mieltä".
Säännöt: http://www.naruto.fi/board/viewtopic.php?t=1098

//off
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Kuuntelin juuri Linkin Parkin uuden albumin kokonaisuudessaan.

Olen pettynyt.

Joku on vienyt Chesteriltä munat. Poika ei karju enää, bändi ei soita enää yhtä rankasti kuin ennen, ehkä yksi biisi kuulostaa "vanhalta" Linkin Parkilta. Muu on sellaista ihme emoilua, jota en normaalisti edes kuuntele. Chester ulisee kuin Justin Timberlake joka sai kitaran ja aikoo viiltää sillä ranteensa auki ku elämä on niiiiiin rankkaa. Örr. Ei LP ole tällaista pehmoilua. Missä ovat vanhat rytmit, melodiat, karjunnat, taustat ja miksaukset? Siis se, mikä teki Linkin Parkista sen mitä se on/oli. Missä on SÄRÖ? Itken.

En ymmärrä. Muut kuunnelleet uutta LP:tä? MTV:llä ainakin pyörii se uusi video What I've Done-biisistä joka ensikuulemalla pisti epäilemään onko se sama bändi ollenkaan.
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
blindeye
Genin
Genin
Viestit: 135
Liittynyt: Su Tammi 08, 2006 16:48
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja blindeye »

Hyvä että yrittivät jotain uutta Minutes to Midnightillä,mutta ei se minullekaan oikein kolahtanut. Kyllä sitä mäiskettä olisi saanut olla huomattavasti enemmän.
Plussaa kuitenkin siitä,että jättivät nu-metallin taakseen.Koko genre on ollut kuopattuna jo vuosia.
There's more to life than profit
Like what?
You know,like slurpies and stuff...
Avatar
neonsade
Genin
Genin
Viestit: 191
Liittynyt: Su Heinä 09, 2006 23:32

Viesti Kirjoittaja neonsade »

Mjoo, uudella levyllä olisi kyllä saanut olla sitä karjumista ja vähän raskempaa pauketta. Odotin, että levyllä olisi vähän samanlaista menoa kuten QWERTY kappaleessa mikä pyörii tietysti YouTubessa. Muuten Linkin Park on kyllä todella hyvä bändi, Hybrid Theory rokkaa.
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

Niin tuo uusi levy ei ole kyllä sitä vanhaa mättöä ja voimaa, eikä siinä melodiatkaan ole enää niitä parhaita. Ei kuulosta oikein enää nu-metallilta. Vanhassa Parkissa oli murskaavia riffejä ja sydämeen kolahtavia melodioita, mutta tuossa en näe enää sitä hohtoa. Ei se huono ole, mutta en usko että jaksan luukuttaa tuota montaa vuotta kyllästymättä kuin Hybrid Theorya tai Meteoraa.
Kuva
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Mikkey kirjoitti:Vanhassa Parkissa oli murskaavia riffejä ja sydämeen kolahtavia melodioita, mutta tuossa en näe enää sitä hohtoa.
Uudessa Linkin Parkissa ei ole enää sitä soundia, mikä alunperin teki siitä Linkin Parkin. Piste.
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

Päh. Uusi levyhän on kerrassaan mainio jos sitä vertaa noihin aiempiin tai varsinkin aiempaan levyyn.
Rap-metalli on kuollut, tervetuloa metallipoppi. ^^
Rin kirjoitti:Enpä ole uusia kipaleita tuon what I`ve done:n lisäksi. Se on hyvä. Pidän kovasti. Mutta ei todellakaan linkin parkin parhaita. Koko levy täynnä samanlaista? Hyvä tietää, ei taida tulla ostettua.
Sama, kyseinen biisi vain on sellainen kiva kuunneltava. Ei mikään syvä jysäys tai merkittävä musahistoriallisesti (subjektiivisen tai objektiivisen) mutta mainio biisi kylläkin.

Bonusta koskettavasta musavideosta.

http://youtube.com/watch?v=8sgycukafqQ
Viimeksi muokannut charmander, Pe Touko 18, 2007 00:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

~chauron kirjoitti:Bonusta koskettavasta musavideosta.

http://youtube.com/watch?v=8sgycukafqQ
En ymmärrä, miten bändi yhtäkkiä meni tähän pelastetaan maailma -linjalle. Aiemmin ollaan suunnattu energia sisäiseen angstiin ja nyt angstataan koko ihmiskunnan puolesta. Käy se niinkin, mutta ensireaktio tuosta videosta oli "mitä hittoa, ei LP tee tällaista".
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
samsam
ANBU
ANBU
Viestit: 493
Liittynyt: To Maalis 02, 2006 19:42
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja samsam »

Just on mulla latauksessa, Linkin Parkin kokoelma ;D Olen tykännyt Linkin parkista pikkupojasta asti, nyt tuli vaa sellanen halu hommata ne kaikki albumit koneel.
Avatar
Mantta
Chuunin
Chuunin
Viestit: 270
Liittynyt: Ti Tammi 23, 2007 14:20
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Mantta »

Älyttömän hyvä toi uusin albumi, kävin eilen ostaa, eli heti ku julkaistiin.
Hyvä et siirtyny tollaseen vähän rauhallisempaan.
Kuva
http://manttagfx.urli.net/
The World is still the same, its just less in it...
Metallimusiikki F.C. | ~Fairy Tail~ FC | Suigetsu FC | Zetsu F.C
Vastaa Viestiin