X Japan

Musiikkikeskustelut täällä!
Avatar
everfree
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 546
Liittynyt: To Touko 05, 2005 18:36

Viesti Kirjoittaja everfree »

hiden kuolinpäivä >':

RIP MATSUMOTO HIDETO 2.5.1998

hiljainen hetki hide-saman muistolle :cry: <3

Verethquantel: se kirjoitetaan X Japan, ei X-Japan. Tällaiset kirjoitusvirheet häiritsee minua aivan kamalasti x_____O olen pilkunnussija.... x/ häiritsee kun joka paikassa näkee Fullmetal Alchemistinkin väärin kirjoitettuna >: anteeksi^^'
Viimeksi muokannut everfree, Ma Touko 15, 2006 16:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Kiitus, Valvoja89 <:

~I won't let you be alone<3~
Avatar
Neari
Genin
Genin
Viestit: 189
Liittynyt: Ke Huhti 20, 2005 19:45
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Neari »

Voisin tästä bändistä sanoa, että on lempi bändini japanilaisista bändeistä. Jostain syystä tykkään nykyään kuunnella paljon heidän balladeitaan mikä itseäni ihmetyttää hiemän. En sano, etteikö ne huonoja olisi, päin vastoin. Nykyään mietin minkälaista olisi jos olisin elänyt X Japanin aikaan... Varmasti olisin konsertteihin matkustanut jos siinä ajassa olisin aikuinen ollut.
Yoshiki ja hide ovat suosiikkihenkilöt tästä bändistä vaikka on Taijikin hyvä.

Lempikappaleita en mene luettelemaan sillä kaikki mitä tähän asti olen kuullut niin olen myös pitänyt.
Kuva
kamira90

hide..

Viesti Kirjoittaja kamira90 »

Viime yönä ku nukuin hide tuli mun viereen ja alkoi laulaa jotain aiva outoa biisii..en voinut muuta kuin kattoo sitä silmiin. Aamulla kun heräsin niin itkin ja muistelin sitä unta kuinka syvältä se oli mua koskettanut.. nyt on olo haikea ja odotan näkeväni hänet taas pian..

hide kuoli päivä ennen mun 8 vuotis synttäreitä.. nyt ku oli 16 w synttärit join senkin eestä ens vuonna otan paljon rajummim


hide me kaivataan sua!!

hidestä kuulin vasta tänä vuonna mutat se liikutta muaki..

täs mun email oso. laittakaa mailia.. kamira90@luukku.com
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Re: X Japan

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Nostan tämän, mutten kommentoi aiempaa viestiä, koska en tyrmistykseltäni pysty xD

Ja lukeekohan tätäkään topicia kukaan.. Tai kuunteleekohan kukaan täällä vielä käyvistä tätä enää...

ANYWAY. Olen tässä muiden ihmisten myötävaikutuksesta alkanut kuuntelemaan X:ää ja muutakin vanhempaa j-rockia. Enivei, X JAPAN oli/on bändinä aika loistavuutta. Itse en ole koskaan ollut räjähdysten ja puolen tunnin rumpusoolojen ystävä (muista sooloista nyt puhumattakaan), mutta kyllä X:n jätkät tekivät kaiken tyylillä. Yoshikia drama queenimpaa muusikkoa saa melkein hakea xD

Ja.. Suosikkibiisit menee suurimmaks osaks balladien puolelle. Ne vaan on niin...herkkiä. Tosin, Desperate Angelissa on sitä jotain... Ja onhan niissä muissakin.

Hiuksista/tyylistä: Tavallaan jätkät olivat ihan tyylikkäitä niissä elämäntapaintiaani-vermeissään, mutta jotenkin tykkään enemmän siitä kun ne alko näyttää ihmisiltä... Tosin, jos yhtenäistä ilmettä hakee, niin onhan ne kasaripörhötukat ihan IHQ ^^ X JAPAN -cosplay animeconiin, anyone?

En ole livejä/videoita katsonut muuta kuin Last Liven ja Art of Lifen jonkun liven (vaikka niitä on koneella enemmänkin erään fanaatikon myötävaikutuksesta). Last Live oli kyllä aika...ajatuksia herättävä. Surullistahan se oli ja minäkin itkin jopa.

Mitä mieltä olette muuten tästä comebackista?
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
huoltomies
Student
Student
Viestit: 49
Liittynyt: Ti Marras 28, 2006 20:27

Re: X Japan

Viesti Kirjoittaja huoltomies »

*edit*
Viimeksi muokannut huoltomies, Ke Joulu 02, 2009 22:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
fredo
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1253
Liittynyt: Ti Elo 31, 2004 00:32
Paikkakunta: Ajou university, Suwon, Etelä-Korea
Viesti:

Re: X Japan

Viesti Kirjoittaja fredo »

tällein sattui itselle reilu vuosisitten
Itse Aikoinaan hehkutin vuosia sitten ystäville, että Jos olisivat vielä yhdessä, niin menisin aivan varmasti konserttiin. tippa linssissä katsoin Last Livea ja huokailin "kumpa tuon olisin livenä kuullut"

2007-2008 lukuvuoden olin eteläkoreassa vaihdossa ja joululomalla ollessani reissaamassa muualla aasiassa sattui X japanin Reunion keikan lippujen osto-oikeuksien arvonta. Pistin itseni mukaan arvontaan. Kerroin kyllä ystävilleni että olen itseni arvontaan rekisteröinyt, mutta sanoin myös että en tiiä sitten menenkö, koska lentolippuineen kaikkineen tulisi aivan sika kallis reissu.

eräänä päivänä thaimaassa Koh Samuilla ollessa satuin menemään vilkaisemaan sähköpostin. silmiäni tervehti seuraava posti.
"19.02.2008 Jrock Revolution Congratulations! You have won the X Japan concert ticket lottery"
Aikaa lipun ostoon oli rajoitetusti. halu ostaa lippu oli sanoin kuvaamaton. hieman epäröin 80€ konserttilippu, lennot, ruuat, majoitus tokiossa... ns. kallis keikka joten soitin kotia vanhemmillenii ja kerroin tapahtuneesta ja kysyin heidän mielipidettään. mielipide oli suotuisa "mene vaan, kyllä sulla tarpeeksi rahaa on". ---> lipun maksu ja lentoja metsästämään. vapaata yliopistosta ---> tokioon--->X japanin Reunion keikalle ja vielä ihka ensimmäiselle.

Jos en olisi "lottovoitto" keikkalippua lunastanut, niin olisin sata varmasti katkera ja surullinen itselle, mutta otin kerran elämässä tilaisuudesta kiinni enkä kadu pärkääkään vaikka sika kallis reissu siitä tuli.

menin kyllä sitten uudestaan japskeihin kevätlukukauden loputtua.

X japan reunion konserttia en unohda ikinä
Go Student Exchange http://www.gostudentexchange.com/ -Jouni Ahtiainen-
Avatar
EverDream
Rookie
Rookie
Viestit: 50
Liittynyt: Ke Marras 12, 2008 20:20
Paikkakunta: Imatra city
Viesti:

Re: X Japan

Viesti Kirjoittaja EverDream »

X Japan oli se ensimmäinen japanilainen bändi jota koskaan kuulin .Kiitos kuuluu eräälle myspace kaverilleni, joka ehdotti bändiä minulle. Olihan se pakko käydä kuuntelemassa millaista musaa X Japan soittaa ja ihastuin heti.X Japan oli aika pitkään lempi bändini mut eipä niin hirveämmin enään.
Kuuntelin sitä varmaan vuoden ajan aika paljon mutta nyt sen kuuntelu on vähentänyt, koska olen törmäillyt moniin uusiin japanilaisiin bändeihin mut aina silloin tällöin kuuntelen X Japania ja huokailen syvää muutaman kappaleen aikana.
Lempi kappaleita ovat Say Anything, Endless Rain, Crucify My Love, Forever Love, I.V ja Tears.
wasurete shimaeba ii yo, kanji na
kunacchaebaii
surimuita kokoro ni futa wo shitanda
Vastaa Viestiin