Arvostele edellisen biisivalinta

Musiikkikeskustelut täällä!
Vastaa Viestiin
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Arvostele edellisen biisivalinta

Viesti Kirjoittaja minori »

Chauron tuossa heitti olan yli puolivitsillä, mutta kokeillaan...

Eli arvostele ja kerro omat mielipiteesi edellisen henkilön kuuntelemasta kappaleesta. Laita oman viestisi loppuun bändi ja kappale, jota itse parhaillasi kuuntelet, mutta yrittäkää välttää veljenne kellaribändejä joista kukaan ei varmasti ole ikinä kuullutkaan. Ei tämä muuten oikein etene.

Jos sattuu, että topicci jämähtää... sanotaanko nyt vaikka viikoksi, eli kukaan ei tiedä edellistä biisiä tai ei osaa sanoa siitä yhtään mitään, niin seuraava saa jatkaa postaamalla ilman arvostelua (tai voi vaikka ajankulukseen lörpötellä mistä tahansa biisistä ^^ ).

Setzerin mieletön editointi: Jos joku ei tiedä jotain piisiä jota kummiskin ihan välttämättä haluaa arvostella niin ehdotan käyttämään tätä intternetsivua!

Minulla siis soi:
Elastinen: Anna soida
Avatar
Serial
Chuunin
Chuunin
Viestit: 239
Liittynyt: To Helmi 22, 2007 12:48
Paikkakunta: Hueco Mundo

Viesti Kirjoittaja Serial »

Linkin Park - In The End

Erittäin hyvä biisi, pidän todella paljon tuosta kertosäkeestä. Se iskee heti ja sen mukana on mukava laulaa. Biisi on kokonaisuudessaan sopivan mittainen ja sen kerkeää ja jaksaa kuunnella vaikkapa jotain asiaa odotellessa. Myös biisin lopetus on toteutettu hienosti.

Jos tarkkaan muistelen niin vuosi tahi kaks nuorempana tämä oli yksi lempibiiseistäni, Linkin Park muutenkin on erittäin hyvää tavaraa.

Jos kouluasteikolla pitäis antaa vielä numero niin sanoisin 9+
____________

Oma biisini on: Disturbed - Dehumanized

EDIT: Toivotaan, että joku saa arvostelun biisistä, jos ei, niin vaihdan biisin johonkin toiseen.
EDIT2: Tästä linkistä kuulee 30 sekunnin pätkän biisitä.
Avatar
Minna7
Chuunin
Chuunin
Viestit: 241
Liittynyt: Su Tammi 07, 2007 12:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Minna7 »

Disturbed - Dehumanized

Todella hienosti vedetty raskas hevi kappale. Laulajan ääni sopii mainiosti kokonaisuuteen, mikä koostuu vaihtelevista rumpukompeista, ripeistä nuottien vaihdannoista ja äkillisistä rytmin muutoksista.
Kappale on saatu rakentumaan lyhyeksi mutta asenteelliseksi kokonaisuudeksi, mikä puhuttelee kuunteliaa. Lyriikka on kunnollista, koska siinä ei hoeta koko ajan samoja sanoja tai lauseita.
Kappaleen tunnelma on saatu mainiosti kasaan ja kappale on erittäin hyvä laatuista.
Mielestäni kappaleessa olisi kuitenkin voinut olla ehkä hiukan aaltoilevaisuutta, koska se tuntui olevan hiukan tasapaksua ja mitään radikaalisia muutoksia ei tullut lainkaan vastaan. Mutta ehdottomasti tämä on kunnon kappale. Koulu arvosanoissa antaisin 9.

Oma kappale, mikä soi päässä on Waratteta Mou Sukoshin laulamana. :D (Pitäisi löytyä Yoiutubesta ainakin.)
Mess with the best, die like the rest!
Kuva
Avatar
KorDe
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 898
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 12:49

Viesti Kirjoittaja KorDe »

Pläää... ei iske kyllä tämänlainen musiikki ollenkaan :p Lyhyehkö rauhallinen kappale, mutta ei vaan jotenkin... hmm. :/ En osaa enempää kyllä sanoa, anteeksi.


Pantera - Cowboys From Hell soi nyt :D
KorDen evoluutio: Uchiha Itachi -> Urahara Takumi -> Takumi -> KorDe
Red Sparowes - Annihilate The Sparrow, That Stealer Of Seed, And Our Harvests Will Abound; We Will Watch Our Wealth Flood In
^Kyllä, se on kappaleen nimi.
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

Cowboys from hell kuulostaa aluksi tosi kivalta, mutten pidä laulajan äänestä hirveästi. Alku muistutti minua Guilty Gearin piisistä "Keep Yourself Alive" kitaransa ansiosta.
Mutta tosiaan, laulajan ääni ei ole persoonallinen, se on tylsä, mutta musiikki on aika hyväskää.

Ja minulla soi tällähetkellä Tom Waitsin - Tom Traubert's Blues
Itseasiassa olen kuunnellut sitä jo tässä kaksi päivää.
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Tom Waits - Tom Traubert's Blues

Alku oli todella positiivinen, rauhallinen ja mulle oikein sopiva, koska rakastan pianoaloituksia yli kaiken. Sitten äijä alkoi laulamaan Louis Armstrongia läheltä liippaisevalla, kovin rosoisella äänellä, ja heti meni tunnelma pilalle. Mutta kappaleen soidessa eteenpäin, ja korvien tottuessa miehen karheaan ääneen, napsahti kappale yhtäkkiä todella mukavaksi. Rauhallisuus ja miehen ääni soivat sittenkin tavallaan balanssissa, vaikka en miehen äänestä pitänytkään. Kaunis, sopivaa fiilistelymusaa yön synkkinä hetkinä. En kuitenkaan usko, että tämä vaikutti minuun kovin syvällisesti, vaikka kaunis onkin. Lähinnä sellaista, jota kuuntelisi radiosta muuta touhutessa.





Seuraava: Mindless Self Indulgence - Shut me up (Löytyy Setzerin linkittämästä osoitteesta, tarkistin)

Aika harvinainen bändi Ameriikasta, mutta rakastan niiden ihanaa (joskus muiden mielestä aika erikoista) psykedeelimusaa.. ~<3 Tuo on bändin toistaiseksi paras kuulemani kappale, mitä he ovat tuottaneet.
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Satsuma
Jounin
Jounin
Viestit: 1016
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 19:30
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Satsuma »

Mindless Self Indulgence - Shut me up:

Tuntui todellakin aika erikoiselta tuo biisi. Kertosäe on aika tarttuva ja kun kuuntelin toisen kerran, en ihmettele, että tykkäät kyseisestä musiikista. Siinä on jotain hyvää, mutta toisaalta se on liian muuttuvaa ja erikoista omaan makuuni. Biisi on kuitenkin jotenkin hauska ja siinä on jotain hyvin addiktoivaa. Olipa selvä arvostelu.. Kuullosti muuten todella tutulta tuo biisi, onko se ollut jossain animessa tai jotain ? O.o

Seuraava: Static-X - I'm the one
Kuva
(Kiddo) ty Nixu!
Avatar
huoltomies
Student
Student
Viestit: 49
Liittynyt: Ti Marras 28, 2006 20:27

Viesti Kirjoittaja huoltomies »

Static-X - I'm the one

Biisi oli eritään hyvä mielestäni. Tykkään raskaasta musiikista. Kertosäe oli hyvä. Laulajalla kanssa huva ääni ja lisäksi oli sopivan pituinen kipale.

Nyt soi: Maximum The Hormone - What´s Up
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

offtopiccu:
Kiddo kirjoitti: Kuullosti muuten todella tutulta tuo biisi, onko se ollut jossain animessa tai jotain ? O.o
Ei ole, tämä on aika harvinainen bändi (ainakin vielä) Suomessa ja muuallakin, mutta se on soinut jossakin FMA-AMV:ssä YouTubessa. Sieltä sitä on saattanut bongailla.. :roll: Mutta tosiaan, pojat ja tyttö ovat kotoisin Big Applen alueelta, Ameriikasta. Ei heillä luultavasti ole mitään tekemistä Japanin kanssa. (Kannattaa kuunnella myös Wack, laulaja esittelee uraa uurtaen mahtavaa ääntään siinä ~<3)

/off
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Tonza
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 323
Liittynyt: To Syys 02, 2004 17:27

Viesti Kirjoittaja Tonza »

Ilmeisesti kyseessä on Maximum the Hormone - What's up, people?

Itse pidän. Varsinkin omaperäiset ja vaihtelevat lauluosuudet nappaavat. Lopun rypäsy kuitenkin hieman latistaa tunnelmaa. Tuli etsittyä muitakin veisuja samaiselta bändiltä tuon kappaleen innoittamana. propsit Toolin paidoista PV:ssä. Varsin erilaista kuin muut J-orkesterit mihin olen tutustunut.


Seuraavana: Pure Reason Revolution - Nimos & Tambos
http://www.youtube.com/watch?v=qPxnuBO7bdk
KuvaKuva
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Pure Reason Revolution - Nimos & Tambos

Hmmmm....en itse asiassa pitänyt. hyvä rytmi oli kyllä, mutta en pitänyt. (hyvä puhua hevi-ihmisenä) Mutta voi olla toiseen korvaan ihan kiva biisi.

Oma valinta:KISS-Rock and the roll all night.

http://www.youtube.com/watch?v=MBVOXmzGLIs
Kuva
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Kiss - Rock And The Roll All Night

Hmmm.. Olen kuullut tuon kappaleen suhteellisen monta kertaa. Kertosäe ja riffi ovat ihan hyvän kuuloisia, mutta ongelmana on se, etten ole ikinä Kissin musiikista tykännyt.. Mutta kyllä tuo biisi menee, se ei ole niin pilattu kuin esimerkiksi I Was Made For Lovin' You.

Mulla soi tällä hetkellä Megadeth - Foreclosure Of A Dream

Josset ole kuullut, tuolta löytyy:
http://www.youtube.com/watch?v=_pQK6bh5zkI

Ui sumatra, mun 200. postaus. :D
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
Sham
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 884
Liittynyt: Ti Syys 13, 2005 21:34
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sham »

Megadeth - Foreclosure Of A Dream

En voi sanoa että en pitänyt, mutta ei ollut kyllä yhtään minun tyylistäni musiikkia. Että siihen nähden ihan hyvä, kesti kuunnella ^^; Kuulostaa minun korviini samalta kuin kaikki muukin tuontyyppinen musiikki. Biisissä ei ollut oikein mitään, mistä se olisi jäänyt mieleen.

Seuraavalle Queen - Bohemian Rhapsody. Täältä löytyy jos joku ei ole kuullut ^^
Prove me that you're not a fool, walk across my swimming pool

Y.S.A.K - Akatsuki FC - Gaara FC - Neji FC - J-rock FC - Sasuke FC - Suigetsu FC - Deidara FC - FMA FC - Gray FC
Vastaa Viestiin