Lävistykset!?

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Vastaa Viestiin
Avatar
pyramido
Genin
Genin
Viestit: 109
Liittynyt: To Tammi 18, 2007 17:39
Paikkakunta: Hidden Stadi Village

Re: Lävistykset!?

Viesti Kirjoittaja pyramido »

Ihan peruskorvikset minulla (yksi reikä kummassakin korvalehdessä) mutta haluaisin ottaa toiseen korvaan vielä yhden lävärin, ja alahuulen keskelle toisen. Joku pieni tatuointi sitten vanhempana olisi myös kiva.
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Re: Lävistykset!?

Viesti Kirjoittaja karasuka »

Ah, joillekin ne sopivat, joillekin ei.

Mitä itseeni tulee, niin korvissa (jos ne nyt lasketaan) löytyy yhteensä kuusi reikää (kolme siis yhdessä). Alahuulesta löytyy myös rengas. Pidän aika harvoista lävistyksistä, lähinnä vain alahuulessa, kulmassa ja korvassa olevat saavat multa APPROVED-merkinnät. Esimerkiksi surface-lävärit ovat vain äärettömän ällöttäviä.

Lävistyksiä voi toki olla liikaa.
Viimeksi muokannut karasuka, To Kesä 12, 2008 19:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Ziryuki
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 894
Liittynyt: Su Loka 02, 2005 02:37
Paikkakunta: Joensuu

Re: Lävistykset!?

Viesti Kirjoittaja Ziryuki »

Kuukausi sitten otin kulmaan lävärin jälleen, jokunen vuosi sitten oli toisessa kulmassa mutta se päätti kasvaa ulos. Josko tämä suostuisi pysymään. Korvissa on kolme, alhaalla kaksi ja yksi rustossa, mutta ovat taineet mennä jo umpeen. Uudet aion ottaa ensi vuoden puolella kunhan löydän valmiiksi kivoja korviksia.

Itse tykkään lävistyksistä, mutta kohtuus kuitenkin kaikessa.
Kuva
Avatar
circol
Keiji-san
Keiji-san
Viestit: 1184
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 19:29
Paikkakunta: Quakenet & Ircnet

Re: Lävistykset!?

Viesti Kirjoittaja circol »

http://www.emp.fi/bin/shop.php?prog=sho ... O&bildrub=

Osaaks kukaa kertoo mistä muualta sais tommosia tilattua, tai jos tietää hesassa kauppaa mistä löytyis?
Kuva
Avatar
Sipulimies
Student
Student
Viestit: 24
Liittynyt: La Helmi 09, 2008 21:31

Re: Lävistykset!?

Viesti Kirjoittaja Sipulimies »

Itsellä molemmissa korvissa kolme, kolme on liikkeessä laitettu (ampumalla) ja kolme oon ite laittannu.

Haluaisin lisää lävistyksiä, toki; Silmien väliin (bridge) Alahuuleen keskelle ja industrial olis pikkasen jees. \o/
Pappadappappaa.
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: Lävistykset!?

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Näin joskus vuosia sitten unen et mulla oli korvikset ja heti siitä herättyä mulle tuli pakkomielle hankkia sellaiset. Nyt olen vähän aikaa pohtinut hankkivani lävistyksen rustoon, jotta voisin käyttää sellasia ketjullisiä korviksia. Näin myös unen että ihailin kaverini rustokorvista ja nyt pakkomielle on taas palannut XDD

Mutta muut lävistykset on rumia, enkä ikinä sellaisia hankkisi, vaikka minkälaisen unen näkisinkin..
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
defia
Student
Student
Viestit: 13
Liittynyt: Pe Touko 16, 2008 20:34
Paikkakunta: Lapissa ollaan.
Viesti:

Re: Lävistykset!?

Viesti Kirjoittaja defia »

On, nenän sivussa tuossa rengas, ei mitään muuta (: korvikset oli, mutta ne tulehtu ihan pienenä, en sen jälkeen oo laittanu.. Enkä edes pidä korviksista hirveesti, rustossa ehkä mutta ei silti..
Sillä minun piti olla parempi
Olla muuta kuin ne joita vihasin
Avatar
Shieva
Student
Student
Viestit: 14
Liittynyt: Ma Elo 13, 2007 20:50

Re: Lävistykset!?

Viesti Kirjoittaja Shieva »

Mulla ei oo ku korvikset (molemmissa korvissa yks), enkä mä kyllä lisää mihinkään haluais, vaikka on ne ihan hienoja mut emmä jotenki tykkää, jos ois esim. kielessä, saattas tuntuu oudolle (tosin kaikkeen tottuu) :D
Why does the protagonists always have to be so special? For example, Allen Walker is the first exorcist to strip a Noah to his underwears.
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Re: Lävistykset!?

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Tänään Maria laittoi mulle elämäni ekan lävärin. Kävin ostamassa 1.3 millin lävistysneulan ja 1.2 millin titaanirenkulan. Oli kyllä melko tuskallinen rosessi, veri valui pitkin poskea ja tuon itse korun tunkeminen pienestä rei'ästä oli karmea osuus. Nyt pitää vain puhdistaa tuota säännöllisesti, ettei pääse pahasti tulehtumaan.
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
salakuljettaja
Rookie
Rookie
Viestit: 89
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 19:01
Paikkakunta: Tampere

Re: Lävistykset!?

Viesti Kirjoittaja salakuljettaja »

No tällä hetkellä ei ole kuin 5 reikää korvassa :D Eli kummassakin korvassa on 2 reikää korvalehdessä ja sitten vasemmassa korvassa on vielä rustoon tehty läväri. Olen kyllä haaveillut, että ottaisin lävärin nenään tai kieleen, mutta koska ne maksaa niin pirusti niin en ole hankkinut >>; En edes raaskinut maksaa tuosta vasurin rei'ittämisestä vaan tein sen itse (lapset, älkää kokeilko tätä kotona, jos normeilla korviksien rei'illä on ollut tapana tulehtua pahasti).
Avatar
Nuti
Chuunin
Chuunin
Viestit: 206
Liittynyt: Ma Heinä 21, 2008 20:22
Viesti:

Re: Lävistykset!?

Viesti Kirjoittaja Nuti »

Minulla ei ole minkään sortin lävistyksiä tai tatuointeja, ei edes korviareikiä niiden luonnollisten lisäksi. Niissä on oma hoitamisensa, ja moisista tulee minulle enemmän vaivaa kuin iloa... viihdyn paremmin a'la naturelle. Taidan kuulua siihen vähemmistöön... mutta en kyllä koskaan rei'ittäisi itseäni tai kuvioisi pysyvästi.
"Life is so simple. I do some stuff. Most fails. Some works."
- Leonardo da Vinci
Avatar
PikkuElvis
Rookie
Rookie
Viestit: 74
Liittynyt: Su Joulu 28, 2008 23:17

Re: Lävistykset!?

Viesti Kirjoittaja PikkuElvis »

Löytyyhän noita jonkinlainen määrä, vaikkeivat erikoisissa kehonosissa olekaan.

Korviin on rei'itetty jo kaikenkaikkiaan kymmenen lävistystä. Kolmet olen tainnut ottaa kultasepänliikkeessä ammuttamalla (mitä en kyllä suosittelisi kenellekään. Neulalla aina terveellisempää tehdä), neljännet eräs tuttuni tökkäsi laboratorioneuloilla ja viidennet paras kaverini teki tuossa ehkä kolmisen viikkoa sitten samaisilla kapistuksilla kuin neljännetkin on tehty.
Etummaisia reikiä päätin alkaa sitten muutamia kuukausia takaperin venyttää suuremmiksi, ja niihin on saatu laitettua jo 6mm venytyspuikot. Näyttävät aika hauskoilta, kun minulla ei ole korvannipukkaa ollenkaan.

Ja sitten löytyy alahuulesta vasemmalta puolelta lipring (=rengas), jonka otin viime toukokuussa Tampereella käydessäni.

Tatuointeja tulee sitten vanhemmalla iällä, ja mahdollisesti lisää lävistyksiäkin, mutta näillä eväillä mennään nyt eteenpäin. Onhan minulla vielä tavoitteena saada nämä venytyksen 10mm asti.
THOUGH THERE'S NO ONE THERE TO GUIDE YOU,
NO ONE TO TAKE YOUR HAND.
Avatar
Zetsubou
Genin
Genin
Viestit: 144
Liittynyt: Ti Marras 18, 2008 11:18
Paikkakunta: Kontu

Re: Lävistykset!?

Viesti Kirjoittaja Zetsubou »

Korvisten yhteismäärä on niinkin pieni kuin 12, kuusi "normaalia" + rusto vasemmassa ja viisi oikeassa. Ruston ja eeh, neljät reiät olen itse tehnyt (mukavaa tuo rustoon tekeminen oli, reiän tein liian ohuella neulalla ja loppujenlopuksi väkipakolla työnsin jonkun vanhan hoitokorviksen siitä läpi, ei ole muuten ikinä tulehtunut,ihan oikeesti :D) ja noi ensimmäiset reiät tehtiin ampumalla, yllätys yllätys. Muita läväreitä mulla ei sitten olekaan, enpähän viitsi ottaa kun kuitenkin varmaan joskus itteni aspan, joka asiakaspalvelijana myös tunnetaan,roolista löydän. Tatskan haluaisin pohkeeseen, niskaan tahi tohon lapaluun kohdalle, varmaan tulevaisuudessa tuleekin. Saa nähdä. :D
I have always known the storm would come,
listen now, my young ones,this is not a story I tell
of midnight, moon and sun


~ Neji FC ~ Shikamaru FC ~
MangaMangusti
Rookie
Rookie
Viestit: 51
Liittynyt: Ti Kesä 16, 2009 16:51
Paikkakunta: Kaapissasi

Re: Lävistykset!?

Viesti Kirjoittaja MangaMangusti »

Mulla molemmissa korvissa on yhdet.
Joskus myöhemmin aion ottaa toiset korviin ja napakoru olis siisti :)
Ja haluan (!!!) sen rakkaus-kanjin jonnekin <3 :D
The BDSM Tentacle Lair/KakuHidan FC /// SasoDei FC /// Akatsuki FC /// Deidara FC

RAINBOW
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Re: Lävistykset!?

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Päivitystä! Nelimilliseksi tuo korvarustoläväri on parhaimmillaan laajennut. Jännää sinänsä, että oon onnistunut säilyttämään tuon lävistyksen näin armeija-aikanakin. Taktiikka on ollut yksinkertainen; ostin läpinäkyvän nelimillisen tapin tuohon ennen lähtöä. Siitä on tullut noin kymmenen erinäistä valitusta erinäisiltä alikersanteilta, mutta tähän mennessä skapparit eivät ole huomanneet tuota. Noh, viikko pari sitten tuo koru katosi mystisesti johonkin, ja reikä pääsi umpeutumaan noin kolmemilliseksi. Nyt kuitenkin sain samanlaisen samanlaisen läpinäkyvän, mutta milliä pienemmän korun tuohon, jonka kanssa ajattelin selvitä loput kolme kuukautta armeijasta.
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Vastaa Viestiin