Mikä supersankari haluaisit olla?

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
Deta-
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: To Tammi 06, 2005 19:07

Mikä supersankari haluaisit olla?

Viesti Kirjoittaja Deta- »

Mikä noista olisit mieluiten. Olisin TERÄSMIES


Olisin Teräsmies koska se osaa lentää ja on pirun vahva , se myös käyttää hienoja trikoita.
Viimeksi muokannut Deta-, Ti Helmi 14, 2006 22:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Arska
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1422
Liittynyt: Su Syys 26, 2004 02:51
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

taikaviitta! se saa asua ankkalinnassa \*3*/

..mutta jos nyt pääsisin tästä silmät sokeisevasta don rosan ihkuttamisesta niin kakkosvaihtoehto olisi teräsmies koska se osaa lentää:3
..tosin se trikoopuku pelottaa xD
Avatar
Atesan
Oinin
Oinin
Viestit: 983
Liittynyt: Su Huhti 18, 2004 01:31
Paikkakunta: Oulu Finland

Viesti Kirjoittaja Atesan »

Super Hessu tottakai.
Voisin aina kiperässä tilanteessä syödä niitä ihmepähkinöitä :P
LAZERATTACK PEWPEW!
Avatar
Yoshi
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1306
Liittynyt: Ke Joulu 08, 2004 18:45
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Yoshi »

He-man! Hän(pojasta)Mies! *saa kylmiäväreitä sen muskeleista*

No kyllä minä se taikaviitta olisin.. Niin Akuna kuin Taikaviittana. ^_____^
*palvoo Akua*
Ja tokaksi tulisi Super Hessu. (Ei, minä en ole lukenut yhtään Akkaria. ^^') Hessu on samanlainen tohelo kuin minä ja muutenkin sellainen... kiva.
On helppo samaistua Ankkalinnan väkeen. :3
Kolmas olisi sitten teräsmies *unelmoi lentävänsä ja voittavansa koulujen juoksukisat*
Avatar
Kiesma
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 816
Liittynyt: La Loka 02, 2004 18:16

Viesti Kirjoittaja Kiesma »

Samaa mieltä! Super Hessu!! Niin tahtoisin olla...

Ensinnäkin: Super Hessu pätee noista eniten minuun. Eli Olen samanlainen, kuin Super Hessu.

Toiseksi: Pähkinät... Niitä olis kiva rouskutella, kun pahikset tulee ja mättää ne kaikki maahan.

Kolmanneksi: Se puku! :D Todella hieno. Jos oikein muistan niin se oli sininen se kokovartalo asu ja, sitten se viitta oli punainen. Se sopisi ylleni.

No, siinä nyt oli pari hyvää syytä haluta olla SUPER HESSU!!!! =^-^=
large
BANNED
BANNED
Viestit: 2246
Liittynyt: Su Helmi 29, 2004 14:44

Viesti Kirjoittaja large »

täältä puuttuu "joku muu, mikä?" vaihtoehto joten en vastannut enkä sano tässäkään mitään :>
pysy poissa s-tanan rasistipaska large! -Fredo
Kuva
Avatar
wanZ
Genin
Genin
Viestit: 178
Liittynyt: Su Helmi 27, 2005 16:32
Paikkakunta: Raisio

Viesti Kirjoittaja wanZ »

Naruto =)

Perustelut:
Sexy no jutsu.....*miettii niitä kivoja paikkoja minne ton avulla pääsis*

Pervert 4ever :blink:
Kuva
Avatar
Deta-
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: To Tammi 06, 2005 19:07

Viesti Kirjoittaja Deta- »

<!--QuoteBegin-sampsajussi+Mar 7 2005, 19:00--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (sampsajussi @ Mar 7 2005, 19:00)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin-->
Kolmanneksi: Se puku! :D Todella hieno. Jos oikein muistan niin se oli sininen se kokovartalo asu ja, sitten se viitta oli punainen.

[/quote]
Muistaakseni oli juuri toisteppäin että sillä oli se punainen kokopuku/haalari ja sininen viitta mutta en minäkään varma siitä ole :lol:
Kuva
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Missä on vaihtoehto "muu"? ;^; Tää vois olla Spawn. Enemmän asennetta ja luonnetta kuin kaikilla "supersankareilla" yhteensä, hänessä on oikeasti vikojakin, coolimmat voimat kuin kenelläkään muulla, ja niin HELVETIN (pun not intended) seksikäs. Eat your heart out, Spiderman and Superman. Ja Spawnin tarina ihan oikeasti etenee, eikä junnaa samojen pikkupahisten ympärillä, ja hänen ongelmansa ovat hieman suurempia kuin Hämiksen ja Teräsmiehen naisongelmat.

...Miksi minä aina ihastun kaikkiin kuolleisiin tyyppeihin? >_>
inofan87
Oinin
Oinin
Viestit: 962
Liittynyt: To Kesä 24, 2004 12:14
Paikkakunta: Outokumpu city, Finland

Viesti Kirjoittaja inofan87 »

Hahhaa, oisin ainut batman! Sillä on siisti asuste ja ne kaikki hienot tavarat ja sitten sillä on se ihana palvelija ja se on miljonääri!

Mutta jos saa ite valita niin mie oisin se Lassin ja Leevin Lassi-supersankari.. Mikä sen nimi.. ÄLLISTYSMIES! Niin just se! Äiskäni teki miulle semmosen viitan kun olin pieni tyttö ^__^ Jep, olen aina leikkinyt supersankareita. Ai niin, vois olla myös prätkähiiri!
Omg O.o
Avatar
Deta-
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: To Tammi 06, 2005 19:07

Viesti Kirjoittaja Deta- »

joo pari SPAWN sarjakuvaa mul on ollu ja ON muuten vielki kaks spawn figuuria \o/Ja viel sitä että Spawn elokuva oli kyllä aika hyvä joo tai ei parhaast pääst mutta kyl sen katto pariin kertaan. :D
Kuva
large
BANNED
BANNED
Viestit: 2246
Liittynyt: Su Helmi 29, 2004 14:44

Viesti Kirjoittaja large »

<!--QuoteBegin-inofan87+Mar 7 2005, 20:26--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (inofan87 @ Mar 7 2005, 20:26)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Hahhaa, oisin ainut batman! Sillä on siisti asuste ja ne kaikki hienot tavarat ja sitten sillä on se ihana palvelija ja se on miljonääri!

Mutta jos saa ite valita niin mie oisin se Lassin ja Leevin Lassi-supersankari.. Mikä sen nimi.. ÄLLISTYSMIES! Niin just se! Äiskäni teki miulle semmosen viitan kun olin pieni tyttö ^__^ Jep, olen aina leikkinyt supersankareita. Ai niin, vois olla myös prätkähiiri! [/quote]
prätkä hiiri ei oo supersankari
pysy poissa s-tanan rasistipaska large! -Fredo
Kuva
inofan87
Oinin
Oinin
Viestit: 962
Liittynyt: To Kesä 24, 2004 12:14
Paikkakunta: Outokumpu city, Finland

Viesti Kirjoittaja inofan87 »

large: No onhan. Kuinka monta puhuvaa hiirtä sie tunnet? Ei kaikki supersankarit lennä. *murjottaa, koska prätkähiiret on supersankareita* ^___^
Omg O.o
Avatar
Deta-
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: To Tammi 06, 2005 19:07

Viesti Kirjoittaja Deta- »

Toi on kyl aika paha kysymys onks ne sit kummiskaa supersankareita vai jotain takapihan pummeja jotka ajelee vanhoilla kevareilla ympärikaupunki jahdaten isoa läskiä vihreää Lalli Leipäjuustoa!
Kuva
Avatar
Genji-san
Genin
Genin
Viestit: 172
Liittynyt: To Helmi 24, 2005 15:08
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Genji-san »

Hämis! :)
Olisi huikeaa hyppiä katolta toiselle ja kiipeillä seinillä
Kuva
Vastaa Viestiin